Assasin 0 #1 Публикувано 23 Януари, 2016 Здравейте колеги!Искам да си взема сивик 6 генерация,мога да кажа само хубави неща за колата като цяло обаче проблема е,че е с 2 врати и ще е малко гадно постоянно да слизаш за да може някой да се качи отзад за това съм хвърлил око на тази,която е с 4 врати.Въпросите ми са дали са здрави двигателите и ходовата част и какво производство са защото знам,че има англичанки, японки и май американки поправете ме,ако греша и също така как мога да ги различавам??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #2 Отговорено 23 Януари, 2016 http://lmgtfy.com/?q=%D1%81%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%BA+%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B0+%D1%8F%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D0%B0+%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assasin 0 #3 Отговорено 23 Януари, 2016 Мерси много колега!!До колкото разбирам хондите с 4 врати са с по мудни двигатели отколкото тези с 2 врати,което е минус специално за мен ще помисля какво да взема,защото искам да е пъргава.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #4 Отговорено 23 Януари, 2016 Не винаги "семейните седани" са мудни, Както си го направиш, както един приятел казва "мр. Хонда ти дава основата, от теб зависи как ще си я надградиш" пс: нали, Дони? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assasin 0 #5 Отговорено 23 Януари, 2016 Това ми хареса.....съгласен съм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #6 Отговорено 23 Януари, 2016 Колега 6-та генерация за да върви нормално трябва да е VTI-ка сега се продават няколко англичанки вти-ки другите едновалови са бая спънати. Лично мое наблюдение,без значение японка или англичанка.. естествено англичанката е по тежка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #7 Отговорено 24 Януари, 2016 Колко пък да е разхода ? Те хондите харчат като са във втек, пък и газова се слага Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #8 Отговорено 24 Януари, 2016 Еми там като карате бензин по 38 ст. литъра си е грехота наистина,ама тука мизерниците не го свалят под 1.90лв. което за нашите заплати си направи сметка каква разлика е.То ако е такава цената веднага ще изхвърля газовите на мойте,да не съм луд да карам на газ.Да ама не ,в БГ нещата не са като по света уви! А като си взел Б серия се предполага,че ще имаш някой лев,защото кеф без пари не се прави.Най-малко обслужването и частите са и по скъпи,така че дали ще харчи 2-3 кила отгоре не трябва да те бърка много.Ех,за това нямам и аз Б-серия ама и на сегашните съм довоелн,че ги имам! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #9 Отговорено 24 Януари, 2016 С 2 купета д15 съм се дърпал, ако за някое от тях говориш.Нямам нищо против д-серията икономичен, здрав и евтин за ремонти мотор. Ако ти е да стигнеш от точка А до точка Б е най - добрия.Просто според мен няма смисъл да се налеят пари и да върви колкото стокова б16-ка или малко повече. (освен някоя 4-та 1.3)А колкото до колегата създал темата, надали ще ходи на състезания с нея, такаче някоя англичанка D16 Vtec ще му е супер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assasin 0 #10 Отговорено 25 Януари, 2016 Попринцип няма да ходя на състезания или поне не легални ,но искам колата да има динамика попринцип обмислям след като я купя да и дигна малко конете.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B.Pavlov 188 #11 Отговорено 25 Януари, 2016 Тогава или D16 Vtec или B16 Vtec.Колкото до черното 5-та купе след гонката момчето ми каза че има бая подобрения, а аз нямах грам съединител. Пусках се за да го строша напълно, накрая някакви 1.4-ки 75 коня ме биеха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Assasin 0 #12 Отговорено 26 Януари, 2016 Мерси колеги ще разрова в нета и края на другия месец се надявам да съм с хонда B.Pavlov това да не е в Димитровград,че ми е много познато Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове