Jump to content
Assasin

Качество на различните модели

Recommended Posts

Здравейте колеги!Искам да си взема сивик 6 генерация,мога да кажа само хубави неща за колата като цяло обаче проблема е,че е с 2 врати и ще е малко гадно постоянно да слизаш за да може някой да се качи отзад за това съм хвърлил око на тази,която е с 4 врати.Въпросите  ми са дали са здрави двигателите и ходовата част и какво производство са защото знам,че има англичанки, японки и май американки  :shock:  :shock:  :shock:   поправете ме,ако греша и също така как мога да ги различавам???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много колега!!!!!До колкото разбирам хондите с 4 врати са с по мудни двигатели отколкото тези с 2 врати,което е минус специално за мен :dry:  :dry:  :dry: ще помисля какво да взема,защото искам да е пъргава.. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не винаги "семейните седани" са мудни, ;) Както си го направиш, както един приятел казва "мр. Хонда ти дава основата, от теб зависи как ще си я надградиш" ;)

пс: нали, Дони? ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 6-та генерация за да върви нормално трябва да е VTI-ка сега се продават няколко англичанки вти-ки другите едновалови са бая спънати. Лично мое наблюдение,без значение японка или англичанка.. естествено англичанката е по тежка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пък да е разхода ? Те хондите харчат като са във втек, пък и газова се слага ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми там като карате бензин по 38 ст. литъра си е грехота наистина,ама тука мизерниците не го свалят под 1.90лв. което за нашите заплати си направи сметка каква разлика е.То ако е такава цената веднага ще изхвърля газовите на мойте,да не съм луд да карам на газ.Да ама не ,в БГ нещата не са като по света уви!

А като си взел Б серия се предполага,че ще имаш някой лев,защото кеф без пари не се прави.Най-малко обслужването и частите са и по скъпи,така че дали ще харчи 2-3 кила отгоре не трябва да те бърка много.Ех,за това нямам и аз Б-серия ама и на сегашните съм довоелн,че ги имам!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 2 купета д15 съм се дърпал, ако за някое от тях говориш.
Нямам нищо против д-серията икономичен, здрав и евтин за ремонти мотор. Ако ти е да стигнеш от точка А до точка Б е най - добрия.
Просто според мен няма смисъл да се налеят пари и да върви колкото стокова б16-ка или малко повече. (освен някоя 4-та 1.3)
А колкото до колегата създал  темата, надали ще ходи на състезания с нея, такаче някоя англичанка D16 Vtec ще му е супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип няма да ходя на състезания или поне не легални :D  :D  :D ,но искам колата да има динамика попринцип обмислям след като я купя да и дигна малко конете.. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава или D16 Vtec или B16 Vtec.
Колкото до черното 5-та купе след гонката момчето ми каза че има бая подобрения, а аз нямах грам съединител. :D Пусках се за да го строша напълно, накрая някакви 1.4-ки 75 коня ме биеха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги ще разрова в нета и края на другия месец се надявам да съм с хонда :punk:  :punk:  :punk:  B.Pavlov това да не е в Димитровград,че ми е много познато :D  :D  :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...