dragonn2 1 #1 Публикувано 19 Януари, 2016 Здравейте! От нова година се оглеждам за нова кола и понеже ХРВ-то ми е мерак от доста време, реших това да е колата . По принцип не бързам с покупката защото ще го взимам за втора кола, но преди няколко дни излезе една обява която доста ми хареса и се чудя дали да не скачам директно във филма. Това е Хондата: http://www.mobile.bg/21452940188584844 И е точно каквато търся - Vtek, 4x4, 2 врати, фейслифт. Вече ходих да я гледам веднъж - има малко забележки по боята - одраскано тук-там, няма музика, 4х4 системата си работи, двигателя мърка, но не съм я карал все още. Въпросът ми е, спроед вас струва ли си този екземпляр или да чакам за нещо по-добро? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #2 Отговорено 19 Януари, 2016 ...Въпросът ми е, спроед вас струва ли си този екземпляр или да чакам за нещо по-добро? Ти вече си решил, че колата ще е Хонда HR-V, т.е. няма нужда някой да те убеждава, колко е по-по-най- ... Сега, дали точно тази си струва никой не може да ти каже по картинки. За целта трябва някой да я е видял/тествал на живо. Този някой, за момента си ти - ходил си, видял си я, и от прочетеното разбирам, че си останал доволен. От тук насетне, единствената помощ може да е, ако си пропуснал нещо при огледа, и някой друг го е видял. Повтарям - на място, не по картинки. п.п. Казваш, че 4х4 работи, но не си пробвал колата на пътя. Как разбра, че 4х4 работи, "размърда" ли колата поне на паркинга на автокъщата?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragonn2 1 #3 Отговорено 19 Януари, 2016 Продавачът я изкара от паркинга с повечко газ за да ми демонстрира че работи 4х4. И наистина превъртяха и предните и задните гуми. Даже ми предложи да я подкарам, но не ми се занимаваше. А ако реша да я купя, задължително ще направя тест драйв. То е ясно че по картинките е трудно да се прецени, но предположих че някой от форума може да има наблюдение над пазара на ХРВ-та (или конкретната обява) и да сподели мнение. Иначе аз съм "на косъм" дето се вика, ама рекох първо да драсна един ред тука все пак, занм ли... мисля по-добре да потърся мнение, отколкото не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #4 Отговорено 19 Януари, 2016 Ами нещо много ниска цена има тая. По принцип тия с 4х4 пък и фейслифт вървят по 6-6500. А има и някви с 4 врати дето са по 7хилки. Ако е наистна швейцарска ок. За всеки случай отвори капачката за маслото и виж вътре как е двигателя, че аз го ядох тоя с несменяно масло и гняс колкот искаш вътре Можеш да идеш до Юбико да я прегледат за всеки случай преди да я купиш, стига да се съгласи продавача. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #5 Отговорено 19 Януари, 2016 Бръкни по-дълбоко в ауспуха и виж има ли чернилка - признак, че гори яко масло...то не че има хонда дето не гори, но... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragonn2 1 #6 Отговорено 19 Януари, 2016 (Редактирано) Ами нещо много ниска цена има тая. По принцип тия с 4х4 пък и фейслифт вървят по 6-6500. А има и някви с 4 врати дето са по 7хилки. И на мен ми се вижда ниска цената. Дано не е скрита лимонка... Редактирано 19 Януари, 2016 от dragonn2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
roting 2 #7 Отговорено 21 Януари, 2016 Някой от "екстрите" ги няма, бъди сигурен; Блокаж на диференциала, Бордкомпютър, Ел. усилвател на волана.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #8 Отговорено 22 Януари, 2016 За джамбазите ако им мине номера всяко дисплейче по таблата е борд компютър. Даже 2 имаме, ако броим и часовника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragonn2 1 #9 Отговорено 22 Януари, 2016 (Редактирано) Сега ми направи впечатление, нещо което забелязвам доста често в обявите за HRV-та. Явно таблото с километража трябва да се свали за да го превъртят и почти винаги след това като го монтират обратно, бутона за нулиране на дневния километраж е закрит от пластмасата на колоната на волана. Ето как трябва да изглежда нормално (около сантиметър между бутона за нулиране на километража и долната пластмаса): Ето километража от обявата, която съм харесал (километражът явно е превъртян): Ето още няколко примера, които намерих за 5 мин ровене из карс.бг: По принцип не ме притеснява, че колата е на много повече километри. Все пак ако някой си мисли, че кола на 10-15 години е на 130 000 км, ок не искам да разбивам илюзиите на никой Още повече, че повечето HRV-та, които са нов внос, вече имат монтирана газ. Надявам се че поне след като е внос от Швейцария, предният собственик е сменявал маслото редовно. А и да добавя - колата няма сервизна кнжка. Редактирано 22 Януари, 2016 от dragonn2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #10 Отговорено 22 Януари, 2016 Еми божа работа дали го е сменял маслото,но да швейцарските са по-добре Още 1 проблем на харвитата на много километри са елипсовидните цилиндри. Маркони скоро сменя сегменти и пак му ядва масло,защото буталата са му на ръба на допуска. Това му е темата http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99130&do=findComment&comment=1057442672 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikarpachev 11 #11 Отговорено 15 Март, 2016 Привет! Реших да питам тук, за да не отварям нова тема... Ще ми се да си купя ХР-В, но нямам опит и наблюдения ... Задължително 4 врати и 4х4 защото ще се използва за в града и за риболов....... Кое е по-добро и надеждно - 105 или 124 к.с. ??? Съответно за монтаж на газ ! За разхода четох, но е доста различно при всички май май... Карах Зафира, която също е с къси скорости, та няма да ми е много различно! Според мен даже е за предпочитане при планинско каране и черните пътища по язовирите, освен на магистралата де .... Е чак пък толкова ли са шумни над 120 Чета в обявите, че двигателя е с верига, а тук с ремък и нещо се обърках - имат ли разлика или с фейс лифта нещо.... Купих на жената Джаз-ка(мноооого ме кефи), продадох си моята и сега дойде ред за мен ...... Главоблъскам се яко - МОЛЯ ЗА ПОМОЩ И СЪВЕТИ ! ОТНАСЯМ И ГРАДИВНИ КРИТИКИ По принцип се колебая между ХР-В и ЦР-В, но първото надделява заради чудатия си вид, по-малкия разход, приказките че е по-здраво и това, че е комбинация между джипче и лек автомобил... Четох и различни мнения относно системата 4х4 спрямо тази на ЦР-В , ще ми се лично да тествам и двете, но нямам такава възможност за сравнения ... На отзовалите се БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #12 Отговорено 15 Март, 2016 И двата двигателя са с ремък,почти са еднакви като мощност.125 коньовия над 4500 малко се позасилва но това е скорост над 130 на магистралата.Добрата скорост е 110 и там разхода е около 10 газ,шума е поносим,това общо взето са лошите неща.Разликата с ЦРВ е управлението,гумите,просвета и задния мост,4х4 е абсолютно едно и също.ЦРВ е с верига и пак 2 -та мотора са еднакви до 4500 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikarpachev 11 #13 Отговорено 15 Март, 2016 При 130-140 разход 12-13л. не ме притеснява. ТЕХНИЧЕСКОТО ИЗПЪЛНЕНИЕ на управлението ли е различно или като ПОВЕДЕНИЕ - подаване на газ в завой и удар отзад,както са писали в други теми... МЕРСИ ЗА БЪРЗАТА РЕАКЦИЯ между другото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Juniordimo 0 #14 Отговорено 18 Март, 2016 Мен също ме интересува такава кола.По конкретно тази http://m.mobile.de/auto-inserat/honda-hr-v-2wd-tüv-neu-altenkirchen/222959084.html Бихте ли ми казали дали е добра като за семейство. Обичаме да обикаляме из България. Имам Волво С80 2.4 дизел и искам да го заменя, за по евтин разход на газ. Много благодаря Sent from my LG-D855 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flyer 10 #15 Отговорено 18 Март, 2016 Бръкни по-дълбоко в ауспуха и виж има ли чернилка - признак, че гори яко масло...то не че има хонда дето не гори, но... То аз като бърках из изпускателните тръби, че голям келепир хвана. Те джамбазите знаят, че невежите бъркаме тук-там и са се погрижили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #16 Отговорено 21 Март, 2016 Технически управлението е същото,но с малка разлика в предавателното число.Харвито е близко до сивика,докато ЦРВ е с замисъл за голям джип и управлението е по-нечувствително с оглед на по-голямата амплитуда на окачването и по-точно на амортисьорите.Трудно е за обяснение ,но да кажем ,че при ЦРВ се изисква по-голямо завъртане на волана за корекция от колкото при Харви.Поведението на задния мост е абсолютно еднакво.С тая разлика ,че имаш 2 носача,а при ХРВ цял мост.Диференциала и начина му на работа е абсолютно еднакъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове