Jump to content
dragonn2

Покупка на HRV

Recommended Posts

Здравейте! От нова година се оглеждам за нова кола и понеже ХРВ-то ми е мерак от доста време, реших това да е колата :).

По принцип не бързам с покупката защото ще го взимам за втора кола, но преди няколко дни излезе една обява която доста ми хареса и се чудя дали да не скачам директно във филма.

Това е Хондата: http://www.mobile.bg/21452940188584844

И е точно каквато търся - Vtek, 4x4, 2 врати, фейслифт.

Вече ходих да я гледам веднъж - има малко забележки по боята - одраскано тук-там, няма музика, 4х4 системата си работи, двигателя мърка, но не съм я карал все още.

Въпросът ми е, спроед вас струва ли си този екземпляр или да чакам за нещо по-добро?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Въпросът ми е, спроед вас струва ли си този екземпляр или да чакам за нещо по-добро?

Ти вече си решил, че колата ще е Хонда HR-V, т.е. няма нужда някой да те убеждава, колко е по-по-най- ...

 

Сега, дали точно тази си струва никой не може да ти каже по картинки. За целта трябва някой да я е видял/тествал на живо. Този някой, за момента си ти - ходил си, видял си я, и от прочетеното разбирам, че си останал доволен. От тук насетне, единствената помощ може да е, ако си пропуснал нещо при огледа, и някой друг го е видял. Повтарям - на място, не по картинки.

 

п.п. Казваш, че 4х4 работи, но не си пробвал колата на пътя. Как разбра, че 4х4 работи, "размърда" ли колата поне на паркинга на автокъщата?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продавачът я изкара от паркинга с повечко газ за да ми демонстрира че работи 4х4. И наистина превъртяха и предните и задните гуми. Даже ми предложи да я подкарам, но не ми се занимаваше. А ако реша да я купя, задължително ще направя тест драйв.

То е ясно че по картинките е трудно да се прецени, но предположих че някой от форума може да има наблюдение над пазара на ХРВ-та (или конкретната обява) и да сподели мнение.

Иначе аз съм "на косъм" дето се вика, ама рекох първо да драсна един ред тука все пак, занм ли... мисля по-добре да потърся мнение, отколкото не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нещо много ниска цена има тая. По принцип тия с 4х4 пък и фейслифт вървят по 6-6500. А има и някви с 4 врати дето са по 7хилки. 

 

Ако е наистна швейцарска ок. За всеки случай отвори капачката за маслото и виж вътре как е двигателя, че аз го ядох тоя с несменяно масло и гняс колкот искаш вътре :D  Можеш да идеш до Юбико да я прегледат за всеки случай преди да я купиш, стига да се съгласи продавача. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бръкни по-дълбоко в ауспуха и виж има ли чернилка - признак, че гори яко масло...то не че има хонда дето не гори, но...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нещо много ниска цена има тая. По принцип тия с 4х4 пък и фейслифт вървят по 6-6500. А има и някви с 4 врати дето са по 7хилки. 

И на мен ми се вижда ниска цената. Дано не е скрита лимонка...

Редактирано от dragonn2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от "екстрите" ги няма, бъди сигурен; Блокаж на диференциала,  Бордкомпютър, Ел. усилвател на волана..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За джамбазите ако им мине номера всяко дисплейче по таблата е борд компютър. Даже 2 имаме, ако броим и часовника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ми направи впечатление, нещо което забелязвам доста често в обявите за HRV-та. Явно таблото с километража трябва да се свали за да го превъртят и почти винаги след това като го монтират обратно, бутона за нулиране на дневния километраж е закрит от пластмасата на колоната на волана.

 

Ето как трябва да изглежда нормално (около сантиметър между бутона за нулиране на километража и долната пластмаса):

 

normal.png
 
Ето километража от обявата, която съм харесал (километражът явно е превъртян):
 
not_normal.png
 
Ето още няколко примера, които намерих за 5 мин ровене из карс.бг:

not_normal2.png
 

not_normal3.png
 

not_normal4.png
 

not_normal5.png
 

По принцип не ме притеснява, че колата е на много повече километри. Все пак ако някой си мисли, че кола на 10-15 години е на 130 000 км, ок не искам да разбивам илюзиите на никой :) Още повече, че повечето HRV-та, които са нов внос, вече имат монтирана газ. Надявам се че поне след като е внос от Швейцария, предният собственик е сменявал маслото редовно. А и да добавя - колата няма сервизна кнжка.
Редактирано от dragonn2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми божа работа дали го е сменял маслото,но да швейцарските са по-добре :)

 

Още 1 проблем на харвитата на много километри са елипсовидните цилиндри. Маркони скоро сменя сегменти и пак му ядва масло,защото буталата са му на ръба на допуска. Това му е темата http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99130&do=findComment&comment=1057442672

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Реших да питам тук, за да не отварям нова тема...

 

Ще ми се да си купя ХР-В, но нямам опит и наблюдения ...

Задължително 4 врати и 4х4 защото ще се използва за в града и за риболов.......

Кое е по-добро и надеждно - 105 или 124 к.с. ???

Съответно за монтаж на газ !

За разхода четох, но е доста различно при всички май май...

Карах Зафира, която също е с къси скорости, та няма да ми е много различно!

Според  мен даже е за предпочитане при планинско каране и черните пътища по язовирите, освен на магистралата де ....

Е чак пък толкова ли са шумни над 120 :|

 

Чета в обявите, че двигателя е с верига, а тук с ремък и нещо се обърках - имат ли разлика или с фейс лифта нещо....  :|

 

Купих на жената Джаз-ка(мноооого ме кефи), продадох си моята и сега дойде ред за мен ......

Главоблъскам се яко - МОЛЯ ЗА ПОМОЩ И СЪВЕТИ  !!!!

ОТНАСЯМ И ГРАДИВНИ КРИТИКИ

 

По принцип се колебая между ХР-В и ЦР-В, но първото надделява заради чудатия си вид, по-малкия разход, приказките че е по-здраво и това, че е комбинация между джипче и лек автомобил...

Четох и различни мнения относно системата 4х4 спрямо тази на ЦР-В , ще ми се лично да тествам и двете, но нямам такава възможност за сравнения ...

 

На отзовалите се БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата двигателя са с ремък,почти са еднакви като мощност.125 коньовия над 4500 малко се позасилва но това е скорост над 130 на магистралата.Добрата скорост е 110 и там разхода е около 10 газ,шума е поносим,това общо взето са лошите неща.Разликата с ЦРВ е управлението,гумите,просвета и задния мост,4х4 е абсолютно едно и също.ЦРВ е с верига и пак 2 -та мотора са еднакви до 4500 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 130-140 разход 12-13л. не ме притеснява.

ТЕХНИЧЕСКОТО ИЗПЪЛНЕНИЕ на управлението ли е различно или като ПОВЕДЕНИЕ - подаване на газ в завой и удар отзад,както са писали в други теми...

 

МЕРСИ ЗА БЪРЗАТА РЕАКЦИЯ между другото !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен също ме интересува такава кола.По конкретно тази

http://m.mobile.de/auto-inserat/honda-hr-v-2wd-tüv-neu-altenkirchen/222959084.html

Бихте ли ми казали дали е добра като за семейство. Обичаме да обикаляме из България. Имам Волво С80 2.4 дизел и искам да го заменя, за по евтин разход на газ. Много благодаря

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бръкни по-дълбоко в ауспуха и виж има ли чернилка - признак, че гори яко масло...то не че има хонда дето не гори, но...

 То аз като бърках из изпускателните тръби, че голям келепир хвана.  

Те джамбазите знаят, че невежите бъркаме тук-там и са се погрижили. :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Технически управлението е същото,но с малка разлика в предавателното число.Харвито е близко до сивика,докато ЦРВ е с замисъл за голям джип и управлението е по-нечувствително с оглед на по-голямата амплитуда на окачването и по-точно на амортисьорите.Трудно е за обяснение ,но да кажем ,че при ЦРВ се изисква по-голямо завъртане на волана за корекция от колкото при Харви.Поведението на задния мост е абсолютно еднакво.С тая разлика ,че имаш 2 носача,а при ХРВ цял мост.Диференциала и начина му на работа е абсолютно еднакъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...