sl3000
Фен-
Мнения
242 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
24 NeutralОтносно sl3000
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 15.06.1978
Profile Information
-
Кара
ше Honda Accord Tourer
-
Пол
Мъжки
-
Място
Монтана
-
Интереси
f1
Contact Methods
-
Website URL
http://formula1.sportal.bg/
-
Skype
-
Последни посетители
5202 профилни разглеждания
-
Линк: https://www.ato24.de/en/mopar-transfer-case-lubricant-for-borgwarner-44-40-0-946-l.html Вид и количество: Mopar Transfer Case Lubricant for Borgwarner 44-40 0.946 L 1x0.946 l Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-dominator-coolant-boost-473ml.html Вид и количество: Amsoil Dominator Coolant Boost 473 ml 1x0.473 l Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-p-i-performance-improver-0-355-l.html Вид и количество: AMSOIL P.i. Performance Improver 0,355 L 1x.355 l Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-power-foam-0-510-kg.html Вид и количество: AMSOIL Power Foam 0,510 Kg 1x0.510 kg Стойност на поръчката: (35.95+14.30+12.95+10.35)*1.9775=145.45 лв Начин на плащане: Revolut Начин на получаване: До офис на Еконт в гр. Монтана на ул. Индустриална 30 Получател: Светлин Софрониев, тел. 0888153826
-
Провери си нивото на маслото. Нека колегите кажат кога се включва Vteк-а, но ме съмнява, че не ти се включва.
-
При мен 2,4 АТ комби гореше градско 15-16 л./100 км. със система Агис и инжектори Баракуда. Аз живея в Монтана, тук имаме по-малко задръствания, но караме на по-къси разстояния. Извън града колата ми гореше 11 л./100 км. Не съм сигурен, че Романо-то би променило много разхода. Просто автоматът си харчи.
-
От известно време ми прави впечатление, че хората(аз включително) се оплакват от свирене на спирачките след монтаж на тази марка накладки. За дисковете според мен няма проблем да се ползват.
-
Доколкото ми е остана спомен помпата на Сивик 6 ген ВТИ е 15/16 инча. Аз ползвах комплект серво/помпа 1 инч от Акорд 6 ген. Разлика имаше- малко по-рано започнаха да сработват спирачките. За мен положителен ефект дадоха накладки EBC Greenstuff. Ползвах и нарязани дискове Brembo, но не ги считам за смислен ъпдейт. Най-добре се усети преминаването от барабанни към дискови спирачки отзад. Ползвах комплект носачи/главини от Сивик 6ген англичанка. Така и предните и задните дискове станаха по 260 мм.
-
Минималната дебелина на диска от купе е 26 мм; На Акорда максималната е 25 мм. Не съм убеден, че в толкова разпънато положение буталата ще създават достатъчна спирателна сила. Отделно задължително трябва да се намери решение за съпортите-няма да как да станат без да им се направи някакъв вид дистанцираща скоба. Отделно не съм останал с убеждение, че колите с тези апарати спират забележително по-добре.
-
Бравичката на петата врата е електрическа. При ръчно отваряне освен, че дърпаш ръчката, вътре механизмът се задейства електрически и това се чува. Като затвориш вратата винаги трябва да се чува как ел. механиката сработва. Ако от врата не се чува никакъв шум, то според мен проблемът трябва да се търси в бравата.
-
В темата има описание " Става дума за Акорд купе 3.0 V6 - J30A1 мотор, с B7XA скоростна кутия".
-
Търси решение някъде тук:
-
От това, което съм видял като информация най-доброто масло за автомата си остава Honda ATF DW-1 . В руския сайт имаше сравнение и Равенолът няма нищо общо с маслото на Хонда. Съжалявам, че така повърхностно се изразявам, но отдавна го разглеждах този въпрос за себе си и вече доста са ми размити данните в главата. Имаше раздел за трансмисионните масла в руския сайт...Ето сравненителна таблица на няколко масла: http://www.oil-club.ru/forum/topic/28790-svodnaya-tablitca-zhidkostej-akpp-analogov-honda-atf-dw-1/ И още малко: http://www.oil-club.ru/forum/topic/28796-svodnaya-tablitca-zhidkostej-akpp-analogov-honda-atf-z1/ http://www.oil-club.ru/forum/topic/21139-honda-atf-dw-1-svezhee/
-
Добра идея! Кабелите са запоени за бушоните, нали?
-
Ползвал съм въпросната промивка два пъти в комбинация с ново масло/филтър, които работят буквално за 15-20 минути. Резултат има-маслото излиза доста почерняло за това кратко време, за което е работило. НО под капака на клапаните визуална разлика след промивката не се забелязва. След промивките двигателят работи доста тихо/леко с новото масло. Практическа полза обаче не съм отчел да има.
-
Изкарах две зими с въпросните Wr D3. Бяха нови, но с дот 2014г. Цепнатините се появиха на втората зима.