Jump to content

PiToMeN

Фен
  • Мнения

    154
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

PiToMeN last won the day on Април 30 2024

PiToMeN had the most liked content!

Обществена Репутация

76 Neutral

Относно PiToMeN

  • Ранг
    CivicX 1.5T
  • Рожден ден 10.09.1987

Profile Information

  • Кара
    Civic X Sedan
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    pitomen

Последни посетители

4871 профилни разглеждания
  1. 1. Ако батерията е пътник до толкова, че колата да го осъзнава, т.е. умрели клетки и лошо напрежение, няма как да не светят лампи и да не е в авариен режим. Ако просто е деградирала до някакви проценти, няма проблем. 2. Колата си има норма - Евро 4/5/6 - каквото пише, на това трябва да отговаря. Ако е Евро 4, няма нужда да превишава изискванията. 3. Инвестицията за нова оригинална батерия, би била абсурдно огромна и безсмислена. До колкото знам ги възстановяват доста успешно у нас, че даже и на електричките им сменят клетките. 4. При всяко палене се включва отново при автомобилите, където я има. Софтуерно при Хонда не мисля, че може да се изключи. Ако е на бутонче, си купуваш едно модулче да ти натиска бутончето автоматично при палене. 5. Ако ти е тежък кракът - не е надежден. Но аз съм с крайни предубеждения към този хибрди и този автоматик по принцип.
  2. Да де, 193 кс @ 5600 об/мин 243 Нм @ 2000-5000 об/мин CVT Не съм карал, моето 1.5T върви, ама на доста по-малко тегло, а и не е сток и за щастие не е CVT, така че не искам и да се качвам на такова CR-V.
  3. И двата двигателя са малки за тази кола, за това все реве. Това с бензина в маслото при едната ревизия го оправяха софтуерно, при другата сменяха няква част вътре, но все има решение, стига да ти се занимава да го оправяш. А за батерията - не би трябвало да има никакви проблеми за 5г, тя е доста малка по принцип и не е като да има много къде да пада капацитетът.
  4. Ако не ти се чака, търсиш модел за европейския пазар. Иначе се чака.
  5. Този е i-VTEC, уж за икономия на гориво, не толкова за вървене + за разлика от класическия VTEC има подобрена работа в по-ниски обороти и не се включва само в лютеницата.
  6. Имах такова 2.0 AT, или поне баща ми имаше, който е 60-ти набор и даже той не можа да го изтрае какво е умряло. Само вие и не върви. За Start/Stop не помня имаше ли, но ще си потърся снимките за обявата в мобилето, ако се вижда някъде...иначе на толкова умряла кола сложили и бутон Eco - това си го спомням за ептен смърт на пътя. И да - даже само с двама човека на баира преди тунела по магистралата Пловдив - София - НЯМА МОЩНОСТ. Трябва в лютеницата да я държиш, за да не ти пада скоростта. И това на най-малоумната кутия на Хонда, просто заради такива коли ме е яд, че съм Хондаджия. Иначе Швейцарка - вътре кожа, електрически седалки(голяма рядкост), инфотеймънт от миналия век, такива неща.
  7. Страдат от липса на механици...
  8. Е такива мърди са, аз исках софтуерен ъпдейт, най-ранен час след месец и половина. Един датчик за ABS ми трябваше - 2 седмици за доставка, просто си го поръчах сам от Англия накрая. Не са стока, но това е. Винаги съм препоръчвал Юби-Ко в София, за който има път и време и възможност да остави колата там.
  9. Няколко имейла съм им писал през последните години и още чакам отговор. Последно на Viber ми отговориха след разговор по телефона на ей този номер даже им пратих номера на рамата и номера на продукта, който търся: +359882647349 Може да пробвате!
  10. Не ми е заядлив коментара и нямам нищо против всеки да си ползва каквото си иска. Факт е, че ние простосмъртните можем да ползваме зарядното с калъф. И също е факт, че за да работи само без калъф, пак става дума за определено ниво на (не)съвместимост. По темата за мерцедесите и ябълките - iPhone 13 Pro Max се зарежда без проблеми с калъф на GLE Hybrid 2024г с 15W. *подвива опашка и се скрива далеч от падащите ябълки да не го цапардоса нещо по главата*
  11. Не отказва зарядното, а нахапаната ви ябълка. В цялото си съществуване на марката са си правили стандартите различни от всички останали, така че няма изненада тук. Купете си наядена-certified кола и няма да имате такива проблеми.
  12. То проблем с частите има и за моделите за нашия пазар, няма да се изненадам отвъд океана да пристигат по-бързо някои неща.
  13. Няма такова нещо като определена скорост. И при 80км/ч и при 100км/ч съм виждал да свети индикатор, че е само в EV режим. Проблемът, както правилно отбелязаха, че е е малка батерията и в този случай бързо свършва и трябва ДВГ да се включи, за да дойде от някъде ток. Иначе ДВГ може да се включи и от 0км/ч, може и да се изключи при каране със 120, всичко се решава от софтуер, ниво на батерията, стил на каране, и т.н.
  14. Още нещо, за което се сещам - всички джаз от тази генерация, които съм виждал, са с леко ръждясали задни дискове. Причината е, че не се ползват много и с времето стават едни грозни с нещо като патина, която няма махане. Това е и причината на моя Crosstar да ги сменя, иначе не бяха изхабени, но не си падам по шлайфането. Сега с новите пак наблюдавам как за месец още дори не са се "излъскали" хубаво от спирането.
  15. Като шум няма нищо общо с нито един от предишните генерации на Джаз. Доста по-обезшумена е колата и е супер комфортна с такива скорости. Разходът на магистралата варира между 5,5 и 6,2 в зависимост от стила на каране, сезона, гумите и т.н. Януари месец от Северна Германия до България със зимни гуми само по магистрали ми даде 6,1 разход, но особено в немско съм си позволявал да проверя на доста места колко вдига. Но пък и там горивата нямат нищо общо с нашите бъркочи. От както я регистрирахме започнахме да следим и тук: https://www.carspending.com/bg/vehicle/24452-honda-jazz-crosstar Но тя кара по месец с 1 резервоар градското, така че още няма много статистика. А тази тук е само градско. Шумна е, когато я изрязваш, защото форсира ДВГ-то и го държи в някакви такива постоянно високи обороти докато набере. Но това е за кратко.
×
×
  • Създай нов...