Jump to content

hri100p3n43v

Фен
  • Мнения

    57
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно hri100p3n43v

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 20.09.1982

Profile Information

  • Кара
    CR-V II
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

5019 профилни разглеждания
  1. Здравей колега би ли споделил какъв се оказа шума в двигателя?

     

    1. bguzuny

      bguzuny

      Спрях да се впрягам за тоя шум. Шума е само когато е студена. Загрее ли работи тихо. Вече 3 години я карам и няма ядове. Съвета ми е и ти да направиш така, и ще си живееш по-спокойно.

  2. Здравейте, От малко над два месеца съм собственик на въпросния автомобил и отскоро започнах да чувам звук наподобяващ резонираща ламарина. Същият се чува в областта на веригата и е най-изразен при около 1500 об/мин като понякога се чува и при 1000 об/мин, но само когато оборотите падат. Над 1500 звука намалява, а двигателя става по-шумен и не се чува. Може да няма общо, но през последните редуващи се топли и хладни дни забелязах, че шума е по-малко изразен през хладните дори при добре загрял мотор. Обаче в топъл ден като днешния и само градско каране стрелката на оборотомера често преминава през 1500 и е доста дразнещо и не малко притеснително да се кара така. Пускам тази тема защото изчетох де що намерих във форума и изгледах стотина клипа в YouTube и не открих идентичен звук. Естествено, че при първа възможност колата ще посети сервиз, но поради ангажименти това ще стане след около месец. Моля за Вашите мнения дали мога да я карам така през този месец или да я спра и да си карам старото CR-V! Прилагам линк към клип, в който заснех случващото се. Най-добре се чува на 44 секунда, но и през останалото време си се чува. Поздрави!
  3. Напомня ми на моят проблем с Акорд-а при нормално загрял двигател стрелката странно бързо се качваше до максимума, че и над него и без да правя каквото и да е си се връщаше до нормалното положение. Нямаше надути маркучи или каквито и да е признаци на прегряване и затова си карах така известно време. Веднъж когато стрелката скочи пак над максимума инстинктивно ударих таблото над уреда за температурата и тя веднага се върна на нормалната си позиция. В последствие смених уредите и никога повече не се случи това. Имам и клип как бия таблото ако някой иска ще се постарая да го кача.
  4. Аз съм с 1.8 карал съм и 2.0 на приятел и разликата във вървежа не е голяма. Взех я преди 2.5 години за 7000 лв. и до ден днешен никакви ядове и ръжди. Пиша цената, на която съм я закупил за да си свериш часовника малко защото цената на тези коли не е паднала чак толкова много поне не и на читавите. Както ceco_accord е писал, че я е продал с носталгия и на добра цена същото ще кажа и аз когато тръгна да продавам моята. Според мен запазен и гледан автомобил под 4700-4800 лв. в момента не може да се намери с който и от двата мотора да е. В една друга тема колегата Boiski беше описал много от тези коли които се продаваха преди 2-3 месеца. Една основна разлика между двата мотора е наличието на втора ламбда сонда при 2.0 и май някакви ядове при газифициране, но на тази тема нека се изкажат по-запознатите.
  5. Досега на всички коли съм си махал катализаторите и съм минавал ГТП без проблеми на Акорд-а ми F18B2 също го махнах (ненужно) и миналата година си минах преглед, а предполагам и след няколко дена пак ще успея.
  6. Колега ceco_accord изпразни си малко пощата за да ти изпратя нещо.
  7. Здравейте съфорумци! От скоро заглеждам Хонда Стрийм като евентуален мой бъдещ автомобил и естествено съм наясно колко добър е по-големия двигател, но предлагането е предимно с малкия. След като потърсих някаква информация за него в чуждите форуми се оказа, че доста хора с D17 в Сивик 7-ма купе са духнали гарнитура на главата. В интерес на истината не попаднах на такъв проблем в Стрийм, но може и да не съм чел внимателно. Моля по-запознатите да споделят дали този двигател е същия като в Сивик, масов проблем ли е и има ли Стрийм проблем с гарнитурата?
  8. Определено 205/65r15 e най-удачния размер за замяна на оригиналния.
  9. Добра е, но за бус не за HR-V.
  10. Уникален финал и още една купа за Байерн. Да им е честита както и требъла де.
  11. Моята прогноза е, че Нико ще изостане, а Хамилтън, Алонсо и Фетел ще са на подиума. Надявам се Алонсо да е първи.
  12. В предишната си кола намерих малко динамо със дръжка и всякакви накрайници за свързване към различни марки телефони. Накратко въртиш дръжката произвежда се ток и си зареждаш телефона така. Полезна джаджа ама хората са казали от където дошло там отишло и така и стана, продадох колата и забравих да го сваля :)/>
  13. Който и да спечели ще е заслужено. Вярно, че Байерн е по-силния отбор ама те и миналата година на финала бяха по-силни, но накрая плакаха.
  14. В случай, че колата е добре регулирана преди смяната и са монтирани същият размер гуми не мисля, че има нужда от реглаж. Ако не те бърка финансовата част няма нищо лошо да си проверяваш сходимостта при всяка смяна на гуми. Не живея вав Варна, но съм чувал добри отзиви за реглажа в Примекс.
  15. Да изтупаме малко праха от хубавата тема. Честит финал на немските отбори и специални поздрави на колегата "element", с който преди 3 години си признахме, че сме фенове на Байерн
×
×
  • Създай нов...