-
Мнения
39 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
6 NeutralОтносно tenata_73
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Хонда Акорд 8 2.2 i-DTEC automatic
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
1632 профилни разглеждания
-
Виждам, че си от Пловдив, а там са едни от най-добрите. Върви много добре, няма пушек. Ако си автомат - нямаш никакви грижи. Е, все пак зависи и в какво състояние ти е колата.
-
Не пуши при качествен ремап. Пък и ДПФ-а е поемал всичко и след това катализатора е като нов. Преди 2 – 3 години направих същата процедура като теб. Диностенда отчете 190 к.с. Върви много добре и не пуши изобщо. Преди десетина дни минах ГТП. Четири пъти я форсираха и четирите пъти показа 0000 димност. Обаче дойде време да мина на по-нова. Надявам се да е толкова вярна и на следващия собственик, който ше я купи.
-
Най-вероятно DPF филтъра е преминал ресурса си. Колата е влезнала в авариен режим. Сигурно това имаш предвид под "скопена". Гледам, че и удивителната е светнала, значи с регенерация едва ли ще стане. Подмяната с нов ще те удари здраво финансово. Има сервизи, които свалят DPF филтъра и го почистват, но пак няма гаранция, че след 2 месеца няма да стане пак така. Другият вариант е физическо и софтуерно премахване. Решението е лично. Колкото до ремап, препоръчвам само софтуерно, за да ти е здрава колата. Ще стане около 190 к.с. и ще върви доста добре.
-
tenata_73 changed their profile photo
-
Започни от най-лесното, първо провери гумите.
-
Наближава някаква подръжка. Вероятно не си нулирал при смяната на маслото. Аз карам с 5W-30 на Bardahl. Моята е дизел, ако има значение и съм много доволен от Бардала. При мен нулирането го правят в Бардал Пловдив. Нямам грижи. При новото масло щеката е на макс, а когато го сменям след 10000 км, щеката е по средата. Незнам колко е това, но факта, че не доливам ме устройва.
-
И на мен ми са е случвало подобно нещо 2 – 3 пъти. Аз си мислех, че е от автомата нещо. Най–интересното е, че колата си набира през цялото време. Ако не бях погледнал оборотите нямаше да разбера.
-
Най-вероятно ще ти се стори малко мудна. Пробвах три такива преди да взема моята. Не останах доволен от динамиката. Никога не бях карал дизел и не исках. Реших да търся 2.4 бензин, но попаднах на една красавица 2.2 дизел. Качих се и... я купих. Само автомати съм пробвал. Ти не искаш дизел. Моят съвет е да потърсиш 2.4 бензин. Най-добре пробвай и ще решиш. Успех!
-
От 25 години карам бензинки с ръчни скорости. Бях върл противник на автоматичните скорости и дизела. Признавам си, не бях карал такива. Първо покарах малко автомат и реших, че вече само такива ще карам. После пробвах дизел, ами друго е. Сега карам Акорд 8, дизел, автомат. Ремапнах я. Кога какво включва незнам, но съм много доволен.
-
Може и 215/60/16. Аз съм с такива в момент. С такъв размер е и купих.
-
BARDAHL XTC 5-30 C3-12 доволен съм.
-
Добре си се насочил. Определено осмицата изглежда доста по-добре от седмицата. Карам 2.2 дизел 150 к.с. автомат. Да, парното и на мен не ми харесва много. Автомата се ремапва без проблем. Аз го направих като махнах и ДПФ-а. Няма никакъв пушек. Диностенда закова на 190 коня и 420 нютон метра. Върви доста прилично и автомата се държи супер.
-
Много доволен от Madness Пловдив. Премахване на DPF плюс ремап. Диностенда закова на 189 к.с. и 420 N-m. Няма грам пушек. Разхода не го усещам, явно е минимална разлика.
-
Да, ДПФ -а ти е запушен. Минах по този път. Ако случайно си намокрил нещо, би трябвало да изсъхне, но не вярвам да е от това. Все пак изчакай. Ако се окаже филтъра, ще трябва да решиш дали машинно почистване или премахване. При мен когато светна и удивителната колата мина на авариен режим. Премахнах го, но това решение е индивидуално за всеки.
-
Цвета на маслото не е добре. Прекалено тъмно е. Трябва да розовее, както са описали по-горе. Количеството при мен винаги е било на макс, че и малко отгоре. Не е проблем. Аз лично не препоръчвам машинната смяна. На предният ми автомобил след машинната смяна стана проблем. Бях минал едва 3 - 4 хиляди километра и 3-та скорост взе да изключва при повече товар. Докато се прибера и спря тотално да включва. Може и да е съвпадение, но преди смяната на маслото, скоростите включваха перфектно, а след смяната малко по-твърдо. Сега на 8-мицата не пипам. Само гледам от време на време цвета и количеството. Засега е перфектно, но ако промени цвета ще направя 2 -3 опреснявания. Мнението ми е лично. Всеки сам да преценя.