-
Мнения
240 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Хах, нямаш проблем. Аз също се чудех преди доста време по този въпрос, но пробвай да затвориш външният въздух и ще видиш как "духането" ще спре. Всъщост като си пуснал външен въздух и шофираш директно вкарва в купето от радиатора и затова се усеща леко. При повечето коли е така, при тази се усеща повечко, не знам защо. btw Веси има 2018 мнения през 2018та
-
Едно доста умерено ревю за новата 10та генерация. Отбелязва се значителния напредък от към окачване и шаси, пространството вътре (както винаги) и системите за сигурност. Също така и напредъка в интериора. Друг въпрос е колко хора ще харесат външния вид . Набляга се на това, че колата е доста по-ниска, с независимо (и адаптивно) окачване, добър 1.5 турбо двигател с 182 bhp. Colourful character in a muted part of the market
-
Здравейте, продавам оригинални предни амортесьори от Хонда сивик 2007 (бензин, 1.8) на 100 хил. км. Предния ляв е без проблеми, предния десен имаше съмнения за лека кривина, но като се свали се оказа, че е май е окей (така или иначе вече бях взел нови та ги смених). Десният е каран 5 хил. км с тези съмнения и не е протекъл или създавал каквито и да е проблеми. Обявата е за София. Цена 120лв. за 2та. Може и по отделно, но нз какъв е смисъла и все пак. За контакт на лично или О887 девет девет 77 76
-
Аз съм за LFA и след него Aventador, то по една снимка не може да се съди много добре. LFA е лудницата с тези движещи се екрани
-
За какъв ремък и ролка става въпрос, като колата е с верига? Обслужването в Ю би ко е 30-40лв надолу.
-
Радвам се, че е помогнала темата ми :)/> И при мен оправеното се прибира по-добре от другото - просто защото и то здава багажа :D/> Ще се разглобява и то скоро.
-
Веси, това не е много точно. Червените (оранжеви?) точки са за оборотите (REV), просто показва като на състезателните коли, че трябва да превключиш на следващата предавка. Така няма нужда да сваляш погледа към оборотомера. не е до това дали си на баир или не, а просто в какви обороти си. Почва там след 6к оборота и на 6700 светват всичките.
-
Здрасти1) Скърцането на желязо най-често се получава от металните протектори на дисковете. Свиват и разширяват се от температурата и понякога опират или пукат.2) Еко - показва колко икономично караш - колкото повече зелени точки, толкова по-малко бензин използва.3)и 4) нямам идея.
-
мойте могат още малко да изкарат ... а съм на 95к