От доста време не съм влизал и писал тук, но с времето все по-рядко карам ежедневната си кола.
Стигна се до там, че за миналата година я карах сигурно 500км, а последното й каране беше Октомври 2016- от тогава седи в гаража.
Причината е липса на време и наличие на 3 лични коли, 1 мотор, 1 служебна и какво ли още не.
Автомобилът го имам от 8 години , доста гледан екземпляр е - нарочно избиран в комбинацията зелен екстериор и жълт интериор.
Постепенно от ежедневна кола се попревърна в проект, ще се опитам да изброя основните неща без да изпускам нищо:
Марка: Хонда
Модел: Акорд купе
Година на производство: 1996
Скоростна кутия : Автоматик
Двигател: F22B5 - SOHC 16v без Vtec - 150к.с.
Екстериор: Зелен металик
Интериор: Жълта кожа
Екстри: Всички възможни доколкото знам, включително подгрев на седалките на две степени, подгрев на огледалата, автопилот и т.н.
Добавки:
- Autopage аларма с пейджър и дистанционно палете. Обхват 1 миля,купена от САЩ. Реално тази аларма може много неща, аз просто не ги ползвам.
- H&R Coil overs. Оригиналното окачване е в чудесно здраве и ще го дам също с колата
- Летен комплект - Rays Volk Racing Group A Evolution II джанти 16 инча , делими на 3 части с полирани бордове с гуми 205/55-16 Uniroyal Rainsport 3 с грайфер 2/3 от нов. Джантите са разпробивани и на 4х100мм кадърно от някой преди мен, но си ги карам на 4х114,3мм
- Зимен комплект - Оригинални Enkei 15 инча 5-лъч модел, който много рядко съм срещал обут в Nokian Winter D3 карани много малко. Важно е че имам 6 броя такива джанти
- Оригинални двусекционни фарове от JDM версията с кристално стъкло и насочване през рефлектора. Оригиналните фарове ще ги дам с колата.
- Оригинална Mugen решетка с емблема. Оригиналната решетка ще я дам с колата.
- Газов инжекцион с 32л бутилка на марката БСМ. Изпарителят и инжекторите са напълно обслужени преди 100км.
- Изцяло шумоизолирано купе със STP , плейър Pioneer и говорители+усилвател и бас DLS. Всичко е правено в Пловдив от фирма Audio Spirit.
- Модул дневни светлини
- Infoboard от първите със зеления дисплей. Адски полезна джаджа.
- Ъпгрейд на предните спирачки към дискове върху главините от Прелюд, вместо заводската тъпа схема през лагерите отзад.
- К§N филтър в стоковата въздушна кутия
- Фолио на стъклата Llumar
- Неръждаема изпускателна система без самия колектор 4-2-1 и без крайното гърне. И двете имат нужда от внимание.
- Купето е изкърпено леко по веждите преди 2 години, остава да се боядиса цялостно за да се завърши проекта. Човекът който го кърпи е от старата генерация и свърши невероятно добра работа.
- Система за миене на фаровете от JDM версията, съответно и с такава броня.
- Голям изцяло алуминиев радиатор поръчан от САЩ
- ветробрани
Сигурно забравям доста неща, но това е в общи линии. Към колата ще дам и адски много оригинални части купувани от САЩ, говоря за щипчици, капачета, водни маркучи които още не съм сменил около всмукателя и други подобни. Имам и още един калник в същия цвят като колата, за всеки случай, ще го дам с колата пък дано не се налага.
Много малко й трябва, за да стане за изложба по принцип.
Колата е обслужена откъм ангренаж преди 20 000км, маслото за скоростите съм го купил от Бултрако но не съм го сменил още-ще го предам на новия собственик.
Върви със сервизната си книжка и брошури в специална чантичка от вноса си в БГ, както и с 3 ключа единият от които е червения.
Ето малко снимки от 20.Май.2017:
Цена: 6300лв.
Колата се намира в София
0889601489-Иво