-
Мнения
1851 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
56
Honda_Z last won the day on Март 19
Honda_Z had the most liked content!
Обществена Репутация
1553 MasterОтносно Honda_Z

-
Ранг
Manchild
- Рожден ден 7.03.1981
Profile Information
-
Кара
Accord '18 Touring, HR-V '19 Sport, Civic '17 Sport Touring, HR-V '20 Touring, CBF600SA, UMK435, HRX476
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Това е някакво афтърмаркет изпълнение с пълнеж до размера на оригиналните места - трудно ще намериш. Но пък, ако си такъв мераклия, защо не вземеш панел за скоростния лост, заедно с оригиналните бутони около него и да прехвърлиш кабелите натам? Нещо такова:
-
Не, масовото на европейските е 1.5 атмосферен. 1.5 турбо е само за европейската "спорт" модификация, която освен това се предлага само при фейслифта на модела. Не. Или ще е сложно, защото са с директно впръскване. За/от пазара на Щатите и Канада. Да.
-
Вчера търсех филм за гледане и случайно попаднах на този - резюмето на сюжета ме грабна. Хареса ми и препоръчвам! Доста по-меко от тукашната реалност по онова време, но паралелите са неизбежни. Повече инфо тук. П.П. Ако имате Cinemax и IPTV можете да си го върнете от преди няколко дни, когато са го давали.
-
И точно това е истината. Тук не говорим да помогне, а да си спази думата, която е дал. Можело било лесно... Ама нали трябва да се продаде колата, обещава се всичко. Досега никой не е успял, бистрили сме го няколко пъти и всички бяха убедени "абе не може то да не може". После тишина. Все пак, ще се радвам, @Ninja, ако ти успееш и го споделиш с нас тук. Форумът е и за споделяне, не само за питане.
-
Да, има - за Executive plus изпълнението, което пък се разпознава се още и по наличието на дистроник в емблемата. Фаровете са видимо различни около пръстена на лупата, която е отделена в периметъра около нея, за да може да се движи. AFS се казва системата. Повече инфо: цък. Редакция: Понеже файлът с обяснянието е пример от Ледженд, ето тема за проблем с AFS на CR-V 3, за да няма съмнения.
-
Но точно така се получава. Питаш нещо, @dandilov и @Markony си правят труда да проверяват и да ти отговарят, а ти се позоваваш на това какво са казали във второразредния сервиз на иначе свръх компетентния дилър на марката. Oil selector-a като си го ползвал, пита ли те в Аризона ли се намираш или в Аляска, преди да ти препоръча маслото? И да - аз ползвам 0W20 за този двигател.
-
@CARPERA И се вижда, че е с ксенон и завиващи фарове колата (от което следва, че щом е със завиващи фарове е ОЕМ ксенона), И се вижда, че на човека му е изгоряла крушката на габарит още от самото начало. Спазваш уж правилата, искаш да помогнеш все, ама стига писа на килограм - никому не е от полза това. За да не съм извън темата, @baju, купи си една W5W крушка и си ти.
-
То понякога не е до свестен или не майстор, а до опит с конкретните автомобили. Иначе, аз имам двама братовчеди в Казанлък, за които знам, че имат сервиз, и единият го имам за някакъв ентусиаст, но никога не съм прибягвал до услугите му. Ако искаш, може да потърся контакт. Ако ти трябва човек с опит, мога да ти препоръчам човек в Стара Загора. Но както е казал @z_chakarov, дизелът на хонда има един характерен шум, където ако не познаваш колата, може да помислиш, че е проблем.
-
Дай снимки. Това освен, че ме учудва, ами и противоречи с информацията, която се намира в нета: Иначе може и да вземеш несферични и да ги натегнеш по-силно. Само прежали едната дупка на всяка джанта и ползвай винаги нея за секретите. Или тази при вентила, или тази срещу него - на различните модели позиционирането е различно. Това го правех, когато от форумните поръчки бях взел McGard, но дори и те не бяха със същия контур за леглото като оригиналните. В този ред на мисли, McGard също ти е вариант.
-
Китай е още по-голям, но преди 3-4 години спряха Акюра за пазара. От новите модели на Хонда съм много разочарован - нула иновация, нула нови двигатели. Всичките модели от последните няколко години, като CR-V 6, Accord 11 и Civic 11 използват същите агрегати, като предшествениците си, изключая Accord 11, където даже спряха 2.0Т и го оставиха само за моделите на Акюра. А новата ретро линия на интериорното табло, където я следват всички и за първи път всички модели на Хонда си приличат вътре, няма да я коментирам изобщо, както и километража, където си с цветния инфоборд все едно. Добре, че странният дизайн отвън те подготвя някак си. И пак де, трябва много повече да оплескат работата, за да ме откажат от марката. Следващото раздаване може и да не е толкова зле. Просто тези ще ги прескочим.
-
@boiskii, като човек, който уж има претенции, че се грижи за колите си, се комплексирам всеки път, когато отворя темата ти. Но ти тази кола караш ли я изобщо?
-
Както стана модерно напоследък да се пише... "Продавам личния си автомобил". Много ме знаете кой съм и за какво се боря, но видите ли, личният ми автомобил е това! И "уникат"! Малко хаотично е всичко - и описание, и снимки, но тази кола не беше за продажба. Дълго е за писане, дълго е за снимане, затова ще копирам текста от обявата. Ако някой има реален интерес - да се свърже с мен на ЛС за телефон, или скайп "златозатор" (на латиница). Намира се в София. * колата в момента е със зимните 17-ки, които отнемат доста от пълния ѝ блясък Култовия двигател 2.0Т на Хонда + 10-степенен автомат, облечен в есенцията на модела - "TOURING" с всички екстри от-до. Внесен от Канада (км/ч, целзий, литри) преди 3 години от сух район и гаражен, откакто е мой. Съответно, няма никаква ръжда (качил съм снимки в обявата). Реален доказуем пробег в Канада и България. Автомобилът разполага с всички екстри за модела, като в това число си струва да се споменат: - подгрев на предно стъкло - подгрев на волана - Android Auto / Apple Car Play - електрохроматично огледало с дистанционно управление за гараж - адаптивен круиз контрол с корекция на дистанция и лента - Head Up дисплей на стъклото - безключово отваряне и възможност за палене от разстояние - памет на шофьорската седалка според ключа на водача - подгряване на всички седалки и обдухване на предни - автоматични FULL LED дневни, къси и дълги светлини - FULL LED задни стопове със секвенциални мигачи... В цената влизат и: - ОЕМ 19-ки с летни гуми GoodYear Eagle Performance Asymetric - зимни оригинални 17-ки Хонда с гуми Continental TS-870 - два комплекта оригинални стелки (гумени и мокетни) - платени (не на вноски) каско, ГО и винетка до края на 2025г. Разполага с два ключа. Обслужена скоростна кутия с ATF Type 2.0. Панелен спортен въздушен филтър K&N и допълнителна стабилизираща щанга. UV защитно фолио на всички прозорци без челния. Възможен оглед в избран от Вас сервиз. И може би най-важното - каква е причината за продажбата, ако е толкова хубава? Acura TLX A-Spec със същия двигател! За 20 хиляди лева отгоре е възможна продажба на TLX-a и да си оставя акорда. Редакция: Цена 52 000лв.
- 1 reply
-
- 5
-
-
Освен, че е за Hill-start, в нета има мнения, че може да е за "Heating and Air Conditioning" или "Honda ACcessory Connection" (в случай, че има аксесоар, като теглич). Няма категорично мнение обаче. Като стана дума за мистерии, @kyupchukov и @milenjs един и същ човек ли са?!
-
Има минимална скорост, над която трябва да се движиш, за да се активизира. 50 км/ч по спомен. Вижда се един символ със светлина и "А" вътре. Другото, което е, че ако си смигал с дълги еднократно го изключваш. Включва се, ако мигнеш с дълги отново. В което вярвам, че е и твоя проблем. Практиката зад съветите ми не е от ЦР-В 5, но е от други четири модела с автоматични светлини. Надали при теб е различно.