-
Мнения
1827 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
53
Honda_Z last won the day on Октомври 16
Honda_Z had the most liked content!
Обществена Репутация
1498 MasterОтносно Honda_Z
-
Ранг
Manchild
- Рожден ден 7.03.1981
Profile Information
-
Кара
Accord '18 Touring, HR-V '19 Sport, Civic '17 Sport Touring, HR-V '20 Touring, CBF600SA, UMK435, HRX476
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
36864 профилни разглеждания
-
На всички хонди досега се е свалял отделно по различни причини. На акорд 10-ката го свалях, за да откача подсветката за аварийното телефонно обаждане. Но тук крепежите са малко по-различни. Поне няма място за болтове под плафоните. За да се свали само панела с бутоните, бих пробвал с плоска отвертка тук: Ето обява при свален плафон. Явно има два болта под поставката за очила и другото е на щипки. Това е, ако се сваля цялата кутия.
-
Дали, защото съм фен, или наистина е така, но ми се струва, че Хонда е една от най-застъпените марки във филмите от Северна Америка, с които сме израснали. Например... Полицейска академия 1, сивик 1-ген: Сам вкъщи 1, където Дядо Коледа кара сивик 2-ген: Стенли Ипкис в "Маската" принципно има Сивик, но така и не успява да си го вземе от коректните момчета от сервиза: Friday, където властната приятелка на героя, игран от Ice Cube караше сивик 5 седан: В саундтрака на фимла, 2 live crew го споменават в тяхната Hoochie mama: Като стана дума за сивик 5, няма как да не споменем The fast and furious и черните купета, с които обираха камионите: Ще завърша поста с любимото ми. Прозрението на надзирателя Чалмърс от Семейство Симпсън, който открива нов смисъл на живота с неговата нова стара Хонда Акорд... преди да му откраднат "H"-то поне:
- 1 reply
-
- 1
-
Доколкото помня, си с 2.0 сивик и ОЕМ номера ти, по който трябва да търсиш е 45022-TBA-A00. От личен опит, аз съм доволен от АТЕ и TRW, а от EBC - не.
- 1 reply
-
- 2
-
На одмориште край Пирот миналата година:
-
Предвид, че мен ме интересуваше специално мнението на @dandilov, други отговори не очаквам и си позволявам да пренеса ЛС отговора му тук, за да е полезна дискусията за всички: Може би трябваше да спомена, че не смея да променям вискозитета на маслото, а само вида и марката му. Аз нямам оплаквания как работят двигателите и не търся някакво подобрение. По-скоро по-добро съхранение е целта. От тези двете по-горе не намирам 0W20 на Равенол, Oil finder-a им свежда избора до тези, а Honda/Acura се споменава само в това и това. Първото има и изгодна 20л кутия с канелка, от която може да се точи, и която през литър излиза по-евтино и от ОЕМ-ското. Въпросът сега е влиза ли в тази графа?
-
Здравейте маниаци! Респект за ентусиазма и познанията относно моторните масла! Мога ли да се обърна за съвет и по-специално към @dandilov? В семейството имаме 4 автомобила: - Акорд 10 2018 2.0Т - Сивик 10 2017 1.5Т - ХР-В 2 2019 1.5Т - ХР-В 2 2020 1.8 Контекст: Има ли нещо по-добро от оригиналното 0W20 на Хонда, подходящо за тези автомобили? Което ти би използвал? Ще ми се да е еднакво за всички, за да мога да лавирам с остатъците от шишетата от една към друга.
-
Ето една Тойота... пардон Сузуки... И едно Ренцобиши: Кой кой е, никой не знае вече. И колите започнаха да си самоопределят идентичността...
-
Имам пяна от друг модел на Хонда, но пак за 16' патерица и можеш да си я модифицираш, за да редиш в нея. Ако искаш, пиши на лично - ще ти я подаря.
-
Право в десетката! Авторът на темата е предупреден. Само с питане не става, особено неколкократно.
-
Ефектът ще е същия като от снимката т.е. ще стои странно. Капакът преди фейса е направен за да затвори отворената форма на маската. След фейса маската е със затворена форма и няма хром лента върху капака. Отделно, пластмасата, която закрива радиатора и стои между фаровете освен, че след фейса е оребрена, ами е с различна форма. Аз го научих по трудния начин, като си купих фейсова уж за по-добро проветряване, а се оказа, че не става за преди фейса. И така ми и остана.
-
Двете неща нямат връзка. "Двете тръби" ги имат "спорт" версиите на хеча, независимо европейски или северноамерикански. Само дето от Северна Америка си идват с патерица и всичко си е фиксирано както трябва още в завода, а за Европа се слага пяната.
-
6 месеца по-късно успях да кача Yuasa-та на зарядно. Беше паднала до 12.5V. В същото време ОЕМ-ския се е вкопчил в живота и не ще, и не ще да мре.