Jump to content

esko148

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно esko148

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 8 2.4 201hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Благодаря, колега за бързия и откровен отговор. В живота си съм купувал кола от автокъща ( Nissan Micra K12 1.2 бензин ) само веднъж и това, което мога да кажа е че я платих още веднъж след като я отремонтирах и обслужих. Дано със следващата да имам по-голям късмет. C-RV особено МК2 ми харесва. Аз също гледам само на бензин с 2.0 150к.с двигател. Проблема е там, че в момента в автокъщите има два вида автомобили: запазени, но на доста завишени цени и евтини с ръжда ( Германия/Австрия ). Продължавам с търсенето
  2. Здравейте, колеги! Наскоро продадох личния си автомобил и сега се оглеждам за нещо 4х4. Преоткрих моделa H-RV 2004/2005, който ме привлече с височина и практичност. Изчетох много позитивни мнения във форума за този модел. Попаднах на много добре изглеждащ екземпляр от автокъща, който обаче е чак в гр. Сливен на почти 200км от Пловдив. Искам да помоля някой колега, който е наблизо и има възможност да мине да му хвърли едно око. Мисля, че е от Италия, което означава че няма да има ръжди. Това за мен е много важно. Ето я обявата: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21668597214446496&slink=qekmy1 М/у другото ако някой от форума продава своя такъв автомобил или познава някой друг, който продава такава кола, нека да се свърже с мен. Приемам и други предложения за модели с 4х4. Например C-RV E-mail: atanasesev@gmail.com Телефон: 088 427 323 9 Предварително благодаря на всички отзовали се. Поздрави.
  3. NaskoHonda човека за теб е: гр. Пловдив Теодор се казва човека. Намира се след гребната база в ляво. Може да кажеш, че Наско доктора с жълтата микра те изпраща 089 822 0594
  4. Ситуацията към момента е такава. Но това си е малка тойота в сравнение с бъдещата наследница Но от това което изписахме и качихме като снимков материал, мисля че от към габарити нещата ще са добре
  5. Да, 238см е широчината само на вратата. Мине ли през нея, после навътре става широко ( няма стени, а само колони на около 2,30 една от друга )
  6. На капака на единия преден амортисьор забелязах свежа жълта лепенка на Liqui Moly 5W40. Ако приемем, че колата е карана с такова, то разликата във вискозитета с 0W20 би ли бил предпоставка за сериозно износване на сегментите?
  7. Колега, хиляди благодарности! Много търсих и не бях попаднал на тази снимка. Виждам, че в скобите пише на полски "lusterek", което Google Translate превежда като огледала Като че ли още едно мое съмнение ще бъде опровергано в положителна за мен посока. Радвам се
  8. Чернилка си беше. Все едно е дизел. За смяната, съпругата на търговеца не можа да ми даде такава информация. Връчи ми сервизната книжка и ми каза: "Ето ако ти се занимава да търсиш - чети." Разбрах само, че до колкото тя е запозната, колата последно е била обслужвана в Германия някъде през 2018 година... и ...толкоз. Другото, което ми направи лошо впечатление е че след като я помолих да я запали да поработи, след има няма 2 минути ми каза: "Бензина е скъп. Нека бъдем по-пестеливи". Тогава просто и казах да я изгаси. Това беше.
  9. Аз за това ли гледам като минавам покрай автосалоните на влизане в с.Труд как коли с поставени транзитни номера си правят кръгчета по големите дупки отпред без да слизат на главния път. То това им бил тест драйва Сега остава следващия път като минавам, да спра на някой от салоните и да питам до къде ще ми разрешат да покарам Колеги, благодаря ви от сърце за насоките, които ми дадохте. С ваша помощ картината започна да става малко по-ясна. Сега оставя да измисля как да се справя с проблемните х4см от всяка страна. За начало мога да помоля някой познат с МПС с подобни габарити на акорд 8 да направи някоя друга пробна маневра. Мисля, че ако колата се вкарва назад и се изкарва напред риска "да скъсам косъма" ще бъде по-малък
  10. Да, и това с отказването го има след евентуален тест драйв Тогава се оказва, че губя поне едни 50лв за номерата и 80лв за вноска ГО + цял ден чакане и то само за един автомобил. В духа на този смисъл с транзитните номера ми изникна още един въпрос: по автосалоните когато клиента хареса някой автомобил и пожелае тест драйв, то тогава би следвало всяка кола да има такъв номер? Освен ако нямат само по един "оборотен" такъв номер, който да се ползва за всяка кола. До тук добре, ами като няма гражданска, как тогава автомобила от автосалона вече с поставен транзитен номер ще стъпи на шосето за тест драйв? Предвид всички тези обстоятелства, май по-добре е направо да търся автомобил с регистрация, който поне ще мога да изкарам извън рамките на автокъщата ( отсечката пред автокъщата ). Моля, да ме поправите ако разсъжденията ми са в грешната посока.
  11. Няма ли начин да ми се размине тази манипулация "На ролетка" влиза на косъм и с отворени огледала. Въпроса е там, че някой път "косъма" може и да се скъса. Ако трябва в краен случай ще ги прибирам всеки път като я вкарвам. Да къртя не мога ( конструкцията не ми позволява разширяване )
  12. До сега никога не съм имал досег с автоматична трансмисия. От това, което прочетох по форумите ми стана ясно, че тази кутия е много здрава и надеждна, но явно не бива да се доверявам "сляпо" само на прочетеното в Интернет. За да направя такова обстойно пробно шофиране ( градско/магистрала ), то ще трябва първо да се уредят транзитните номера в КАТ. Някой знае ли за колко време ги издават? Веднага ли става или отново се чака няколко дни?
  13. Благодаря за включването, колега. Сега изникна и друга неприятност. Гаража ми идва доста тесен. Опитах да я премеря колата днес от огледало до огледало и я изкарах някъде към 230см или 228-229см. Гаража сега го измерих и е 238см. Не знам дали ще мога да я вкарам безаварийно ( 4см свободни от всяка страна ) без да се налага всеки път да прибирам страничните огледала EDIT: Като вадя транзитните номера, собственика задължително ли трябва да бъде с мен или може и само с документите на колата?
  14. Здравейте, колеги! Съвсем нов съм във вашия форум. От Пловдив съм. Искам да стана собственик на Акорд 8. Търся 2.4 автоматик. Снощи попаднах на ето тази обява: https://www.auto.bg/obiava/72602557/honda-accord-2-4i-exclusive-kozha-automat Внос от Германия със сервизна изстория на 183К км. Днес ходих да я гледам. Показа ми я съпругата на собственика ( в обявата е даден нейния телефон ). Имаше още една бройка подготвена за продан, но комби което не ми допада. Това което ми направи добро впечатление беше, че колата не беше работила преди да отида, защото двигателя беше студен. Маслото беше доста тъмно, но в норма. Двигателя се стартира с лекота. Не се чуваше веригата или нещо друго. Боята не беше огледална, имаше някоя друга драскотина ( нормално за 12 годишна кола ). Отдолу беше доста запазена като се има предвид от къде е докарана. Салона вътре ( кожа ) беше намазан с нещо и лъскаше доста. Копчетата по врати и табло изглеждаха като нови. Останалите детайли по интериора също. Като цяло автомобила ми хареса. Нямат проблем да се закара до сервиз за преглед, но как ще стане това след като е без номера. Предполагам ще трябва да извадя транзитни такива от КАТ Пловдив, но сигурно ще трябва да бъдем двамата със собственика. Мога ли в Бултрако да проверя реалния пробег? Цената ми се вижда доста занижена за километрите на които се продава. Знам, че като цяло от към мотор, скоростна кутия и ходова част този модел е доста здрав. Купувал съм и преди кола, но тя беше регистрирана. Как се процедира в конкретния случай за да стане най-бързо. Трябва ли да се записва предварително час в сервиз за преглед, а в Бултрако за проверка на реалния пробег? Има ли друг начин освен в Бултрако да се разбере пробега? Това е в общи линии. Времето ми е важно. Не разполагам с много от него и искам да знам предварително колко точно ще ми бъде необходимо. Друг въпрос: ако реша да я купя и дам капаро предварително за да я запазя, то ако в последствие реша да не я взема капарото губя ли го? Това е. Надявам се да получа насока ако не по всички, то поне на част от зададените от мен въпроси. Благодаря ви.
  15. Здравей, колега!

     

    в една от темите за полиране и фолиране на фарове видях, че знаеш за човек от Пловдив, който извършва тази дейност. Написал си че може да дадеш координати само на лично съобщение. Благодаря ти предварително.

×
×
  • Създай нов...