Jump to content

venkostanev

Фен
  • Мнения

    45
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

17 Neutral

Относно venkostanev

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 6.09.1971

Profile Information

  • Кара
    civic (9) ,1.8 (r18z4) 141 h.2013г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Последни посетители

15893 профилни разглеждания
  1. Точно така . Не трябва патерицата да е под 3 атмосфери
  2. Честита нова придобивка и безаварийно шофиране.
  3. Сменено масло на ск.кутия+масло на двигателя.
  4. При мен пука само при маневра на зад. Да речем вкарвам колата в гаража или паркирам някъде"софийски гараж".На пред това пукане го няма.
  5. а хааааа.........Ясно.Благодаря ти .Ще го имам в пред вид след следваща смяна.Жив и здрав да си.
  6. предположих но маслото ми е на 4500км.Не знам има ли логика
  7. Здравейте .Не намирам инфо за тази информация ,която ми излезе на дисплея и най вече за първото ,което се вижда.Втората инф.е ясно че е филтъра на купето,но първата не намирам нищо за нея.Ако някой колега има инфо нека сподели.Благодаря предварително. Колата е Civic 9/r18z4.
  8. Това е много яко.Луда работа
  9. Хубаво е когато поработи малко двигателя,и когато ти позагрее леко да пуснеш компресора на климатроника примерно на 20 градуса.Той все пак обира влагата от купето и другото което е важно както каза колегата Krasi-mir е че трябва да си сигурен ,че клапата за навлизане на въздух в купето трябва да работи,защото ако не работи може да е спряла във затворено положение и от там да се запотяват стъклата.Имах този проблем на предния си автомобил ,защото моторчето на клапата си беше заминало.След неговата смяна този проблем изчезна.
  10. Браво.Страхотна е станала машинката.Айде и аз до година едно пастиране + една кирамика ,но ще видим кога че все време няма.Весело посрещане на Новата година на всички.Бъдете живи и здрави .
  11. Питам защото имах същия случай със моя CIVIC . Мислех и аз че е генератора но когато отидох и аз като теб при един добър майстор да види точно какъв е проблема той ми каза че модела на моя генератор е така измислен от японеца ,че той зарежда само тогава когато е необходимо.Не тъпче постоянно 14.3V като при другите автомобили.Пробвах колко ми е пусковия ток и се оказа че е под 8V. при натоварване със вилката за измерване на пусков ток. Нов акумулатор за стрт-стоп система BOSCH и всичко си доиде на мястото ,та виж 100% дали акумулатора ти е добре нищо че е на 3г.УСПЕХ
×
×
  • Създай нов...