Jump to content

Staiko Jelev

Фен
  • Мнения

    47
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

14 Neutral

Относно Staiko Jelev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV-2 EXECUTIVE 2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Последни посетители

1383 профилни разглеждания
  1. Прав си колега, НО това китайче (разклонителчето от зпалката) лъже ... показва +0,6v повече с което влизаме в нармите.
  2. Здравейте колеги. Колегата CCord се оказа прав. Днес ходих при един известен и много добър майстор по "тънките жички" на колите. Оказа се, че така трябвало да работи. След стартиране на двигателя започва да зарежда до 14,6v и след около 5-10мин. работа падна на 12,6v. и държи така пак някъде 5-10мин. и пак започва да зарежда (или ако вкл. фарове или друг товар). Имало някаква система, само не разбрах на алтернатора или по колата някъде, която не "тъпче" акумулатора постоянно, а само когато има товар или трябва да го дозарежда. Иначе потвърди, че свалянето на алтернатора бил голям филм. Благодаря на всички за мненията ... спокойно ще си карам моренцето.
  3. Здравей, CCord. Когато я взех преди 3 години не правеше така. Държеше си в рамките на 14v. нямаше такива пикове. И да - когато е 12v и нещо и пусна вентилатора, но на 3та степен(на бавните не му влияе) се повишава волтажа на 14v - 15v, но ако пусна подгрева на задното стъкло и огледалата не повишава, а пада още някъде към 11,5v. И както казах ми е интересно, че и лампата не индикира проблем с напрежението.
  4. Изгледах няколко клипчета за това и наистина си е маматаааа ... и затова не ми се захваща. Не, че няма да го сваля, но не разполагам с времето за това. Карам я всеки ден и трябва да стане максимално бързо.
  5. Разбира се. То и на калибрата ми беше в алтернатора, но там той се сваляше за 10мин. А колкото за парите, малко е съмнително ... за смяна на воден радиатор ми взеха 120лв. в Хонда сервиза. , но не е проблема в това. Стига да се навият да го направят.
  6. Здравейте колеги? Разбира се, че преди морето трябва да има изненади ... Става въпрос за Хонда ЦРВ-2 бензин 2006г. Имам разклонител от запалката за зарядно и т.н с волтметър на нея и днес забелязах, че показва доста под нормалното... какво установих като цяло: - Измерванията ги правя без консуматори /товар/ с мултицет директно от клемите на акумулатора и сравнявам с разклонителя от запалката; - след стартиране на двигателя показват приблизително еднакви стойности, а именно 14,3v - 14,7v; - след известно време се покачва до 15,2v - 15,5v; - и после пада на 12,3v - 12,8v (демек не зарежда); - малко след това отново започва да зарежда на 14,0v - 14,7v и все така играят; Най- интересното е, че лампата на таблото с акумулатора нито премигва, нито свети, а с даване контакт си свети и след запалване си гасне. И когато е спрял да зарежда и включа товар - вентилатора на парното веднага започва да зарежда, а ако пусна нагревателя на стъклото няма промяна. Според мен е реле-регулатора, но все пак искам мнение ако някой се е сблъсквал с такова нещо. А и свалянето на алтернатора си е доста голямо приключение ... ако има "чалъми" за свалянето също ще съм благодарен да сподели някой . Благодаря предварително.
  7. На живо по-си личи, но все пак ето някоя снимчица как изглежда ...
  8. Колега и аз си взех от него 18мм. подложки. Наистина много коректно момче. Всичко обяснява кое-как става, но в последствие реших да си поръчам "усилени пружини" от @Markony и не съжалявам. Сега подложките си ми стоят в кутията в гаража.
  9. Готово. Сложих ги. Имах дилема дали да сложа четирите или само задните, но в крайна сметка ги монтирах и отпред. За сега съм доволен от първите впечатления. Фланците са добри и няма тресене или биене, по-добра визия на бабичката , може и да си въобразявам, но май е с една идея по-стабилна в завоите. Сега ще чакам някое лигаво време, за да видя колко мизерия ще хвърля. Само се чудя дали да мина едно стендче за да проверя дали няма промени в наклоните.
  10. Здравейте колеги. Вчера "случайно" ми попадна една обява за дистанционни фланци - 25мм. Ще бъдат сложени на ЦРВ-2. Интересува ме дали някой си е слагал такива и как се държи бабичката с тях. И за другото което се замислям е дали няма да ми хвърля много мизерия отстрани по калниците? Ако някой има впечатления или мнение ще съм благодарен да го чуя. Благодаря предварително.
  11. Здравей колега. И на мен ми светва от време на време грешка P0420, чистя я с ELM327 и толкова (до следващия път). Не знам дали има значение, но най-често ми святка през зимата. Бях чел, че с втулка има вероятност да се получи, НО мненията са противоречиви ... иначе ето ти снимка и размери ...
  12. Хайде дойде време и аз да се похваля с дългоочакваното "повдигане". Всичко мина нормално при монтажа, с малко изключение, че се наложи да режа амортисьорите. Сложих нови газови амортисьори SACHS, уж немски за по 215лв бройката. И огромно благодаря на @Markony, че ми помогна да се сдобия с усилени пружини "Eibach". Сега бабичката изглежда мноооооого по-добре ...
  13. Здравейте колеги. От както съм си я взел все се чудя какво е разликата между Facelift и EXECUTIVE. Така и не мога да разбера със точност. Моята е EXECUTIVE 2005г. , но честно казано не виждам разлика от Facelift по външния вид. Броните са ми в цвета на колата, веждите и праговете са черни. Интериора и таблото са еднакви, само нямам кожен салон, шибидах и подгрев на седалките и хладилна жабка.
  14. Здравей. Моята е 40л. влиза спокойно и не надига масата.
×
×
  • Създай нов...