Staiko Jelev
Фен-
Мнения
35 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Здравей колега. И на мен ми светва от време на време грешка P0420, чистя я с ELM327 и толкова (до следващия път). Не знам дали има значение, но най-често ми святка през зимата. Бях чел, че с втулка има вероятност да се получи, НО мненията са противоречиви ... иначе ето ти снимка и размери ...
-
Хайде дойде време и аз да се похваля с дългоочакваното "повдигане". Всичко мина нормално при монтажа, с малко изключение, че се наложи да режа амортисьорите. Сложих нови газови амортисьори SACHS, уж немски за по 215лв бройката. И огромно благодаря на @Markony, че ми помогна да се сдобия с усилени пружини "Eibach". Сега бабичката изглежда мноооооого по-добре ...
-
Здравейте колеги. От както съм си я взел все се чудя какво е разликата между Facelift и EXECUTIVE. Така и не мога да разбера със точност. Моята е EXECUTIVE 2005г. , но честно казано не виждам разлика от Facelift по външния вид. Броните са ми в цвета на колата, веждите и праговете са черни. Интериора и таблото са еднакви, само нямам кожен салон, шибидах и подгрев на седалките и хладилна жабка.
-
Здравейте колеги. От месец някъде търся тези две кори, но за съжаление без успех! Масово предлаганите коли за части са с десен волан и както се подразбира и корите има са на обратно . Някой ако има и продава или знае кой може да има да сподели! Благодаря предварително!
-
Здравейте. Вчера след три рекламации на водният радиатор реших да си налея вече антифриза. Но установих, че перката на радиатора се вкл. малко над 100 С0. А когато обезвъздушавах с водата и проби след това си се вкл. на 96 С0. Следях го с OBD II четеца. Днес си направих малко разходка да се обезвъздуши с-та ако има нещо останало. След като се върнах решиха отново да проверя на колко ще се вкл.перката .... и пак на толкова на 103 С0 тръгнаха. Не ми се вярва тази разлика да е заради антифриза! Някакви идеи или въвети .... ?
-
Здравейте колеги! Да продължа темата малко. След смяна на радиатора с нов нямах проблеми, но ... 6 месеца след това отново текна от същото място (снадката между пластмасата и алуминия). Последваха разправии с магазина за гаранция и подмяна, в крайна сметка ми го смениха. И сега следва най-интересното вчера отново има спаднало ниво в казанчето. След каране в града и веднага лягане под нея забелязах теч от долното гумено съединени към радиатора. Смених скобата - нямаше разлика, смених и нея с по-широка и същата работа пак тече, а се стяга както трябва! И днес последно купих нова и смених капачката на радиатора. Утре ще я пробвам отново! - Интересното е ,че маркучите не са твърди; - След отваряне на капачката при работещ двигател не се виждат мехурчета или да мирише на газ (от газовата); - Карах я и само на бензин, за да изключа проблем с изпарителя; - Няма промяна в нивото или вида на маслото; - Ауспуха и изгорелите газове също са си добре. Някой може ли даде някаква идея от какво може да е.
-
@CARPERA Здравей колега. Да бях прочел темата и го направих точно така и се получи. НО .... ми направи впечатление, че вентилатора се включва на малко след 1000С (бях вкл. OBD II за да следа "живи данни" по-точно температурата на двигателя). Сравних по продаваните датчици, а тях ги дават да сработват при 950С., а на моя нищо не пише. Мисля , че 5 градуса няма да са проблем, но все пак.
-
В магазина за японски авточасти ми препоръчаха едни за 230лв., защото оригиналните не се пипат (почват от 500лв.). Днес пристигна радиатора и утре го натискам за да го слагам. После има ли някаква тънкост при обезвъздушаването?
-
Здравейте колеги. Става въпрос за Honda CRV-2 2005г. бензин. Преди да тръгна на едно пътуване минала седмица видях, че нивото на антифриза е спаднало. Долях около 500мл. На прибиране пак беше спаднало нивото с толкова (пак долях) и най-интересното е, че след прибиране нивото не беше мръднало!!! Днес след известно "лежане" под колата открих проклетника. В долният край на радиатора, точно над отвора за големия маркуч, след запалване на двигателя доволно си капеше от снадката между пластмасата и алуминия. Не ми се рискува с препарати за спиране на течове (временна работа и риск от затлачване на парното), можете ли да ми препоръчате марка радиатор. Търся по сайтовете, ама то един с един еднакъв няма!!! Уж за моя модел пък ... ! Благодаря предварително .
-
Да, но при дистанционното стартиране трябва да се се махне имобилайзера или чипа от ключа да е в колата .... което не е много добре. А както и каза колегата Plamen-CRV , трябва да е на неутрална с вдигната ръчна, което пак си е проблем през зимата.
-
Здравейте колеги. От няколко дена ми е влезнала една муха (проект) в главата и не мога да да го разкарам . Мисля да пробвам да си монтирам "Печка /мокра/ с дистанционно стартиране". Добри мнения има за печки Webasto. Харесал съм си даже няколко обяви за рециклирани комплекти печка (управление, дистанционно с модул, бензинова и водна помпа, печка и ауспух), че нови не се пипат! В Алито има и резервоарчета от по 5л. което мисля, че ще ми свърши работа и да монтирам някъде покрай двигателя за да не развалям оригиналния на колата. Интересува ме дали някой е слагал такава печка или да е чувал нещо ? Благодаря Ви предварително .
-
До колкото съм запознат е 60/40. Или когато сработи задното на три оборота на предното колело, задното прави един.