
Staiko Jelev
Фен-
Мнения
47 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
14 NeutralОтносно Staiko Jelev
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda CRV-2 EXECUTIVE 2005
-
Пол
Мъжки
-
Място
Стара Загора
Последни посетители
1383 профилни разглеждания
-
Здравейте колеги. Колегата CCord се оказа прав. Днес ходих при един известен и много добър майстор по "тънките жички" на колите. Оказа се, че така трябвало да работи. След стартиране на двигателя започва да зарежда до 14,6v и след около 5-10мин. работа падна на 12,6v. и държи така пак някъде 5-10мин. и пак започва да зарежда (или ако вкл. фарове или друг товар). Имало някаква система, само не разбрах на алтернатора или по колата някъде, която не "тъпче" акумулатора постоянно, а само когато има товар или трябва да го дозарежда. Иначе потвърди, че свалянето на алтернатора бил голям филм. Благодаря на всички за мненията ... спокойно ще си карам моренцето.
-
Здравей, CCord. Когато я взех преди 3 години не правеше така. Държеше си в рамките на 14v. нямаше такива пикове. И да - когато е 12v и нещо и пусна вентилатора, но на 3та степен(на бавните не му влияе) се повишава волтажа на 14v - 15v, но ако пусна подгрева на задното стъкло и огледалата не повишава, а пада още някъде към 11,5v. И както казах ми е интересно, че и лампата не индикира проблем с напрежението.
-
Здравейте колеги? Разбира се, че преди морето трябва да има изненади ... Става въпрос за Хонда ЦРВ-2 бензин 2006г. Имам разклонител от запалката за зарядно и т.н с волтметър на нея и днес забелязах, че показва доста под нормалното... какво установих като цяло: - Измерванията ги правя без консуматори /товар/ с мултицет директно от клемите на акумулатора и сравнявам с разклонителя от запалката; - след стартиране на двигателя показват приблизително еднакви стойности, а именно 14,3v - 14,7v; - след известно време се покачва до 15,2v - 15,5v; - и после пада на 12,3v - 12,8v (демек не зарежда); - малко след това отново започва да зарежда на 14,0v - 14,7v и все така играят; Най- интересното е, че лампата на таблото с акумулатора нито премигва, нито свети, а с даване контакт си свети и след запалване си гасне. И когато е спрял да зарежда и включа товар - вентилатора на парното веднага започва да зарежда, а ако пусна нагревателя на стъклото няма промяна. Според мен е реле-регулатора, но все пак искам мнение ако някой се е сблъсквал с такова нещо. А и свалянето на алтернатора си е доста голямо приключение ... ако има "чалъми" за свалянето също ще съм благодарен да сподели някой . Благодаря предварително.
-
На живо по-си личи, но все пак ето някоя снимчица как изглежда ...
-
Колега и аз си взех от него 18мм. подложки. Наистина много коректно момче. Всичко обяснява кое-как става, но в последствие реших да си поръчам "усилени пружини" от @Markony и не съжалявам. Сега подложките си ми стоят в кутията в гаража.
-
Готово. Сложих ги. Имах дилема дали да сложа четирите или само задните, но в крайна сметка ги монтирах и отпред. За сега съм доволен от първите впечатления. Фланците са добри и няма тресене или биене, по-добра визия на бабичката , може и да си въобразявам, но май е с една идея по-стабилна в завоите. Сега ще чакам някое лигаво време, за да видя колко мизерия ще хвърля. Само се чудя дали да мина едно стендче за да проверя дали няма промени в наклоните.
-
Здравейте колеги. Вчера "случайно" ми попадна една обява за дистанционни фланци - 25мм. Ще бъдат сложени на ЦРВ-2. Интересува ме дали някой си е слагал такива и как се държи бабичката с тях. И за другото което се замислям е дали няма да ми хвърля много мизерия отстрани по калниците? Ако някой има впечатления или мнение ще съм благодарен да го чуя. Благодаря предварително.
-
Здравей колега. И на мен ми светва от време на време грешка P0420, чистя я с ELM327 и толкова (до следващия път). Не знам дали има значение, но най-често ми святка през зимата. Бях чел, че с втулка има вероятност да се получи, НО мненията са противоречиви ... иначе ето ти снимка и размери ...
-
Хайде дойде време и аз да се похваля с дългоочакваното "повдигане". Всичко мина нормално при монтажа, с малко изключение, че се наложи да режа амортисьорите. Сложих нови газови амортисьори SACHS, уж немски за по 215лв бройката. И огромно благодаря на @Markony, че ми помогна да се сдобия с усилени пружини "Eibach". Сега бабичката изглежда мноооооого по-добре ...
-
Здравейте колеги. От както съм си я взел все се чудя какво е разликата между Facelift и EXECUTIVE. Така и не мога да разбера със точност. Моята е EXECUTIVE 2005г. , но честно казано не виждам разлика от Facelift по външния вид. Броните са ми в цвета на колата, веждите и праговете са черни. Интериора и таблото са еднакви, само нямам кожен салон, шибидах и подгрев на седалките и хладилна жабка.