Jump to content

Flameff

Фен
  • Мнения

    91
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

13 Neutral

Относно Flameff

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V III, 2.0 R20A
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    plamen_sp

Последни посетители

1899 профилни разглеждания
  1. Тествах с друг телефон(Самсунг) и с него работи перфектно. За съжаление аз ползвам Шаоми и Моторола, тях не ги харесва нещо. Колега ми услужи с Wireless dongle и с него работи също безотказно. Благодаря за съвета за проверката по ВИН. Преди няколко месеца я бях направил, но не обърнах сериозно внимание на това, тъй като реших, че щом е минала акция всичко ще е наред...
  2. Няма място за сравнение - 280коня срещу 150, разликата е много осезаема :-) Като искаш да изпревариш, просто даваш газ и го правиш. Не е нужно да чакаш попътен вятър и нанадолнище. Отделно е много по-тиха и комфортна. Смяната на скоростите не се усеща въобще. Проверих я за recalls и сервизни акции, няма нищо споменато за биалетни лагери, но открих отговор на проблема със Старт/Стоп системата. Минала е сервизна акция за това, като пише, че ако проблемът продължава може да е от износен стартер или нужда от реглаж на клапаните. Заради това удължават гаранцията с 10 години от датата на първата регистрация,като изрично пише, че ремонта трябва да е за сметка на Хонда дилъра и ако откаже да я направи безплатно да се сигнализира директно на Хонда и са оставили контакти. Да видим какво ще каже Бултрако по въпроса. Каква е симптоматиката на проблем с биелните лагери и как може да се хване?
  3. Мерси! Мерси, моят маршрут е далеч от стандартното градско каране, но от време навреме се налага влизане в центъра и ми направи впечатление, че там размерът има значение :-)
  4. Здравейте колеги, След дълго чакане долетя и моя Pilot Touring 2019 от Канада 😊. Изкарах транзитни номера, за да мога да го карам и обслужа, докато мине технотеста и стане готов за регистрация в КАТ. В сряда влиза в сервиза за масла (моторно, скоростна кутия, раздатка и диференциал), филтри и всички други чорби, които трябва да се сменят. Също така ще му направят и цялостен преглед. До 10-тина дена трябва да пристигнат ангренажен комплект, водна помпа и комплект с пистов ремък. Колата е на 200к км., като въпреки добрата история в Carfax няма информация дали са сменяни. Дилъра също не можеше да каже. Реших да заложа на сигурното като сменя и тези консумативи. Колата пристигна с нови дискове, накладки и всесезонни гуми, та ми се спести едно упражнение 😊 Дойде без стелки, нещо за което бях забравил да попитам търговеца и сега ще трябва да поръчвам отвън, защото тук пълен комплект няма. Намерих една фирма в Бургас, която изработва индивидуални стелки за всякакви видове автомобили. Може би ще ги пробвам тях. Впечатленията до момента са много положителни. Голям и супер удобен семеен автомобил. Децата много му се радват и още не могат да изберат на кой ред да седят 😊 Вози комфортно, доста маневрена е за размерите си и е с добра динамика. Звукът от мотора е много приятен. Към момента ми дава около 13/100 разход при основно градско с леки елементи на извънградско. Лед фаровете дават хубава видимост при каране в тъмната част на денонощието. При палене когато е студено (при нас е -2, -5 градуса последните две сутрини) включва сама подгрева на волан седалки и стъкла. Паленето от разстояние е много яка екстра. Няколко минуса, които забелязах до момента: - Големината и комфорта имат своята цена, съответно улиците изглеждат по-тесни и местата за паркиране са по-малко. - Андроид ауто-то не работи стабилно, ту се закача, ту се разскача. Ще видя в сервиза дали могат да го оправят с ъпдейт на софтуер-а. В противен случай ще си купя wireless модула препоръчан от @meneldor, на който благодаря за допълнителните съвети, който ми даде по време на покупката. - Старт/Стоп системата – на два пъти след спиране на светофар и кръстовище колата не искаше да запали при подаване на газ и трябваше да се мине през ръчно палене. Във форума на Piloteers видях, че има подобни случаи, като предполагат, че може да е свързано със слаб акумулатор. Колата дойде с умрял акумулатор и за момента се зарежда само от каране, не съм го слагал на зарядно. Предполагам системата не е само за Пилот и ще съм благодарен да споделите опит за подобни случаи с други хонди. Малко по-натам ще пусна и снимки.
  5. Стискам палци да е твоята. На снимки изглежда много добре...
  6. Като екстри и опции съм съгласен, но като здравина и продължителност на полезния екслпотационен живот, нещата са обратнопропорционални. Колкото до цените, пазара ги определя, а не истинската стойност на даден продукт. CR-V се е доказал във времето, кaто надежден и функционален автомобил, съответно е и доста търсен, което прави цената му висока. От интерес пуснах бързо търсене в мобилето и CR-V-тата (с автоматична скоростна кутия) започват от около13-14к независимо дали са 2008 или 2010 година и свършват на 20к+, без да броим няколкото с нереално високи цени. Проблемът е, че даването на повече пари на някой търговец, не гарантира получаването на по-добър автомобил. Както се писа и по-горе, въпрос на късмет е какво ще се падне, съответно колко ще струва допълнително, за да стане добра кола за каране. Да се определи бюджет за закупуването на автомобил е първата стъпка. След това трябва да се види спрямо пазара какво може да се вземе с този бюджет.
  7. Като ми пристигне Пилота (чакам го тази седмица) и го стегна най-верочтно ще пускам моята за продажба. 2008 г. е, италианка, 2.0 бензи с газова сложена от мен. На 270к км. е, като около 80к съм ги минал лично, а предполагам и че от автокъщата са ми направили отстъпка от едни около 100к км при покупката ;-)
  8. И при мен дойде време за смяна на мигач в огледалото. Оригинален в Хонда 140лв.... Чакам да ми върнат цена от една автоморга. Ако не ми хареса ще поръчам и за от алито, само не съм решил още, дали да е стандартен или с "бягаща светлина".
  9. Аз като взимах моята я прегледах в сервиза, където поддържам другите си коли. Принципно не се занимават с японки, но със сигурност знаят основни неща, които да погледнат. По моята имаше точно "карамел" около капачката, както е писал @CARPERA, съответно моя майстор каза, че има риск и бях готов да се откажа, но от автокъщата, от която купувах колата бяха толкова сигурни в нея, че ми дадоха 1г. гаранция на двигателя и скоростната кутия, което записахме и в договора за покупко-продажба. 5г. и 80к км. по-късно, от които 40к на газ не съм имал никакви проблеми. Но и късмета си е важен. Купувал съм и две коли от Германия, харесани по обявя от мобиле.де. Едната я погледна един приятел там и каза,че е ок, съответно я натоварих на автовоз. Другата отидох и я докарахме с кума. И с двете не съм имал проблеми като общо навъртях 220к км. преди да ги продам. Естествено преди да ги купя им направих проверки по VIN в официалните сервизи и всичко изглеждаше наред.
  10. @mpetrov@onemoreframe.net Ако си прегледал форума предполагам си видял, че освен Мотобокс в Овча Купел (в който записването на час е по-трудно от закупуването на билет в ложите за финала на шампионската лига), няма друг сервиз, който да е препоръчан единодушно във форума. Ако харесаш кола и нямаш доверен сервиз, разбери се за преглед в Бултрако. Там поне са запознати с тези автомобили и имат необходимата техника. Знам че много колеги не са им фенове и може да ме "нахранят" за предложението, но друга препоръка не мога да ти дам :-)
  11. Здравей колега, Няма да съжаляваш с избора на CRV 3-то поколение. Много функционален и надежден автомобил. Преди някоко години си взех такава, 2.0 бензин автомат и колата ме спечели за марката. 2022 му сложих и газ, което доста облекчи разхода, защото въртя сериозен километраж. Сега чакам да ми докарат големият й брат (Pilot) от зад океана :-) Минусите са, че в сравнение с германките наистина е по-шумна и твърдовозеща , но в рамките на поносимото и се свиква. Най-големият недостатък за мен е липсата на динамика. Колата просто върви и толкова. Но пък знаеш, че ще те закара сигурно от точка А до точка Б. Аз също ходя по планините, особено зимата да карам ски и не съм сращал проблеми с газане в снега. Веднъж дори ми се наложи да спасявам един Land Cruiser, който се беше изкантарил, а аз до него минах спокойно и го изтеглих с въжето :-) Успех в търсенето!
  12. До къде стигна с тестването на новата газова уредба, че до месец два може да се появи един Пилот 2019 за газификация 😊
  13. Да, и в други форуми видях, че VCM-а създава повече грижи отколкото икономии, така че ще бъде деактивиран със сигурност.
  14. Вижда се светлина в тунела Бърза работа нямам. Първо трябва да продам старият Пасат B7 ecofuel, който мисля да пусна другия месец и след това избор, поръчка, доставка. Така че ще минат някоко месеца поне, да не казвам половин година :-) За Принс-а четох, че също са с 5% впъскване на бензин, явно на там вървят нещата.
  15. За газифицирането ще се допитам до @Markony и ако той каже не, ще се кара на бензин :-)
×
×
  • Създай нов...