Jump to content

Тъмнозелен самурай G86-P

Фен
  • Мнения

    603
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    8

Тъмнозелен самурай G86-P last won the day on Май 3 2024

Тъмнозелен самурай G86-P had the most liked content!

Обществена Репутация

347 Good

Относно Тъмнозелен самурай G86-P

  • Ранг
    Accord 1,8i LS 2001

Profile Information

  • Кара
    Accord 1,8i LS 2001
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

6083 профилни разглеждания
  1. Отправна стартова точка за кондицията на новото масло, както колегата ceco_accord е отбелязал
  2. Здравейте, Първи тест с масло AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W-30 SYNTHETIC MOTOR OIL 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W-30 SYNTHETIC MOTOR OIL 3) Маслен филтър – AMSOIL CAR OIL FILTER Ea15K12, Въздушен – BOSCH 1 987 429 185 ; 4) Общ пробег на автомобила – 222124 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 227 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 90/10; 7) Средна скорост ≈ 76 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – от 25. 07. 2025; 9) Моточасове – 3 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 20 литра ЕКО ; 11) Kтм = (л.20 / 4.3 л.) ≈ 4,65 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км., Mobil 1™ ESP 5W-30 – 7076 км, Liquimoly Specialtec DX1 5W-30+Liqui Moly Oil Additiv MOS2 – 720 км, PETRO CANADA SS 50W30 - 4612 км., RAVENOL DXG SAE 5W-30 – 7717 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията ((Euro Copy Paper)
  3. Има, има, Сърбия - 1,50 и на отиване и на връщане, Shell Славонски брод - 1,51 на отиване и 1,59 на връщане, Philip Benz - 1,33 на отиване и 1,37 на връщане ( здрасти приемане на евро😉 ), ENI - 1,72 , BiPetrol - 1,27, Tamoil Imola - 1,19. Цените съм ги приравнил в лева да не ми се обърква приложението. От всички само ENI е на магистралата, останалите с отклонение до 2-3 километра. Най-лошото в Италия е, че обикновено между 12:00 и 15:00 и събота и неделя е chiuso или non presidiato, т.е. затворено и трябва да се търсят редките изключения. Аз дългите преходи ги предпочитам в събота и неделя когато няма тирове.
  4. Здравейте, Отново реших да пусна едно резюме за газстанции и зареждане по маршрут София- Белград - Загреб - Любляна - Венеция- Падуа - Пиза - Флоренция - Болоня - Имола - Сан Марино - Римини и обратно София, ако е полезно за някого. Първо зареждане на бензиностанция Knez Petrol Požarevac 2, Požarevačka petlja BB, Сърбия (снимка 1), качеството доста добро (определям по-разхода до следващото зареждане), второ зареждане - газстанция Shell Славонски брод в Хърватия , няма манометър, качество добро, следващо зареждане на газстанция Phlip Benz Bregana в Хърватия на хърватско-словенската граница (снимка 2), качество същото като предходното, Словения - транзит, следващо зареждане газстанция ENI Frata Nord, Италия, няма манометър, качеството много добро (снимка 3 - след зареждането), следващото BiPetrol Pontenderа -близо до Пиза, няма манометър, качество много добро , следващо зареждане - Тамойл Имола (снимка 4), качество добро, следващо пак там (снимка 5) , следващо Metano Padova - Distributore carburante, GPL Падуа, няма манометър, качество добро, следващо Phlip Benz Bregana в Хърватия на хърватско-словенската граница (снимка 6), следващо Shell Славонски брод, Хърватия и накрая Knez Petrol Požarevac 2, Požarevačka petlja BB, Сърбия - обратно по маршрута зареждане на същите газстанции. Прилагам снимки с налягането, където има манометри на колонките.
  5. Здравейте, Пети тест с масло RAVENOL DXG SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – RAVENOL DXG SAE 5W-30 3) Маслен филтър – HAMP H1540-RTA-003, Въздушен – BOSCH 1 987 429 185; 4) Общ пробег на автомобила – 221857 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 7717 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 80/20; 7) Средна скорост ≈ 47 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – от 07. 11. 2024; 9) Моточасове – 164 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 730 литра ЕКО, Газпром,Ромпетрол, ОМВ КнезПетрол (Сърбия)б Shell и Philip Benz (Хърватия), ENI, BiPetrol, Tamoil, Distributore Metano/ GPL (Италия);бензин 70 литра Shell 11) Kтм = (л.390 / 4.4 л.) ≈ 165; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател 5 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура ( и отгоре); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,4 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage –7280 км., Mobil 1™ ESP 5W-30 – 7076 км, Liquimoly Specialtec DX1 5W-30+Liqui Moly Oil Additiv MOS2 – 720 км, PETRO CANADA SS 50W30 - 4612 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията ((Euro Copy Paper) P.S. Последните 3500 км са магистрално каране
  6. Хонда 1,8 - "страоотно описание" (по Памбос)
  7. И да се внимава като се вадят, че са нагорели
  8. Това излиза при мен - нативно, пила и синусоида отгоре надолу, но първоначалния скан е малък и не се получава много отчетливо. Нека колегата Дандилов го направи и да се изкаже по капките.
  9. Аха 80-90 км/ч явно е заровено кучето, че аз извънградското го броя 130-140 някъде..., моя кораб около десет плюс/ минус дава средно така на газ, трябва да го пробвам и аз на 80/90 ама не съм сигурен дали ще изтрая
  10. 600 литра LPG на 10000 км не бедни ли нещо сместа? Вярно , че e VTEC-e, но вcе пак...иначе се получава много добра картина, както колегата Дандилов вече е получил и коментирал
  11. Здравейте, Четвърти тест с масло RAVENOL DXG SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – RAVENOL DXG SAE 5W-30 3) Маслен филтър – HAMP H1540-RTA-003, Въздушен – BOSCH 1 987 429 185; 4) Общ пробег на автомобила – 218279 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 4139 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 70/30; 7) Средна скорост ≈ 37 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – от 07. 11. 2024; 9) Моточасове – 113 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 320 литра ЕКО, Газпром,Ромпетрол, ОМВ;бензин 70 литра Shell 11) Kтм = (л.390 / 4.4 л.) ≈ 88; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрална експлоатация 10 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура ( и отгоре); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,4 л; 14) Доливане на масло – не, 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage –7280 км., Mobil 1™ ESP 5W-30 – 7076 км, Liquimoly Specialtec DX1 5W-30+Liqui Moly Oil Additiv MOS2 – 720 км, PETRO CANADA SS 50W30 - 4612 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията ((Euro Copy Paper)
  12. гърнето на синята е сменено и некадърно сложено, проверка за катализатор, също така бъркане зад задните вежди, това, че не е по ходовата част не е много успокоително, ако е тръгнала по ламарините уточни ( обичновено оттам тръгва), че иначе яба-даба-дууу на Фред Флийнстоун
  13. той още май и 20000 начина да краде е бил открил
  14. ми счетоводители и екопедери като висят на главите на инженерите така е...
×
×
  • Създай нов...