Jump to content

Angelov_88

Фен
  • Мнения

    189
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

Angelov_88 last won the day on Септември 5 2019

Angelov_88 had the most liked content!

Обществена Репутация

33 Neutral

1 Последовател

Относно Angelov_88

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda_Accord VIII 2.4 automatic
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Contact Methods

  • Skype
    .................

Последни посетители

2678 профилни разглеждания
  1. Здравейте колеги, Доста равих из темите в форума, но не успях да намеря информацията която ми трябва и реших да направя нова тема по въпроса. Имам сивик 5 генерация хеч който карам предимно извън пътищата и искам да го вдигна максимално за да не опира по неравностите. Това което ми се върти в главата е подложки над макверсона на предни и задни и като допълнение подложки под пружините за да са по стегнати или между навифките, 14/195/70 и 20-25мм фланци. Има ли някой който да е вдигал 5 ген. хеч и дали има скица на подложките или фланците за странично разшерение, ще ми е много полезно, Също ако някой го е правил вече и може да ми даде съвет. Нещо подобно на това което се намира за CR-V Благодаря предварително!
  2. Здравейте колега,аз съм от Пловдив може ли да ми кажеш от къде взе бронза за втулка и стругаря от визитката от Пловдив ли е.Благодаря

  3. Ами не знам какво да кажа.... не ги опреквам хората, просто в този случей не са правилните хора явно. Имам човек който да го смени и на който имам доверие че няма да направи поразии ако е за смяната, просто се надявах да го отремонтират а не да го сменят. За сега си търся шибедах втора ръка в добро състояние.
  4. Здравей, днес бях там и ...... очаквах да предложат решение понеже в сайта им пише че се занимават със ремонт, вместо това човека ми каза еми ще ти струва 150лв да го погледнем и затворим но гаранция не даваме, търси си шибедах и може да ти го сменим.... не попитах колко ще искат за смяна при положение че искат 150лв за преглед и затваряне което правя сам за 15 мин. Определено не са моите хора
  5. Здравейте, Преди няколко дни се появи проблем със шибедаха на колата Акорд 8, при закопуването на автомобила шибедаха не работеше и никога не съм го ползвал или имал намерение да го поправям, но както казах преди няколко дни започна да се отваря леко в задния край при движение на автомобила. Ще се радвам ако някой сподели опит със подобен проблем, търся от няколко дни да купя втора ръка но засега без успех по нашите морги..... та малко ситуацията е сложна и не изглежда да се разреши лесно.
  6. Пробва ли ги тези, че пак се пукна стъклото при мен, явно не одържат много на удар от камъни по пътя.
  7. Здравейте, При мен все още си е добре втулката която си направих от "фосфорен бронз", аз я монтирах преди зимата и майстора я беше оставил на долна граница като размер, имаше леко затягане на -10 , но след това изчезна и тази зима не се появи повече, за сега е на ~20к. Много е важно как е изработена втулката, чудя се дали да не я прережа като оригиналната, но си мисля че ще се разтропа, може и да пробвам на лявата. Поздрави
  8. Не съм го сменил все още, понеже ще е заедно със смяна ка капака на скоростите, че и лагера се е разсвирил... Ще пиша като го сменя Да пишеш ако установиш от къде е проблема, това с предавките има логика от гледна точка на въртящ момент може би
  9. Ремъка го смених заедно със ролката миналата година Октомври, толкова бързо ли да си е заминал.... Ще го снимам и ще пусна снимка
  10. Четох някъде че каретата със иглени лагери на трипода не са подходящи и дори без никви видими белези може да ти тресе, просто триенето при тях е голямо и в някои случеи пръта не се центрира както трябва.... не мога да кажа дали е вярно твърдението... Един от майсторите при които съм си правил колата ми каза че може също да тресе при разбалансиран хидро-усилвател на автоматична скоростна кутия
  11. Малко е дразнещо това тракане, верно чува се само при натоварване, климатик, повече консумация от генератора, и най вече при смяна на обороти или празен ход.... Питах за оферти и: OEM - 460лв Афтър маркет вариант 1 - 180лв Афтер маркет вариант 2 - 200лв Ще видим дали ще дойде неговия ред, но май ще се насоча към това от 200лв
  12. Да споделиш как е след като ги смениш Аз се опарих с тея Исшикава и се надявам Фебест да реши проблема, че иначе, ще се слага ОЕМ, 3 път няма да рискувам да разглобявам...
  13. Здравейте, Преди малко го взех карето на Фебест, продава се заедно със маншона, скобата и грезта за 95лв, питах за OEM-ско казаха ми от 580 до 720лв зависи от кой склад го поръчаме..... да видим ще се реши ли проблема. Иначе го разгледах трипода е пак със иглени лагери а на черупкови / плъзгащи както оригиналното.... ще пиша като го сменя идните седмици да кажа дали е отсртанен проблема
  14. Здравейте колеги, От известно време започна да се усилва при-чаткването (ако мога така да се изразя) от обтяжния механизъм на пистовия ремък..... същото чаткане се чуваше и преди но само при подаване на гас или в момента като се включи климатика и после изчезваше, сега шумът е постоянен когато работи климатика, надявах се че ще е от лагера на ролката и го смених преди половин година, но май няма да е от него, пробвах и да напълня механизма със масло като се надявах да се раздвижи нещо но и това не се получи......... Въпросът ми е някой сменял ли е, отзиви за афтер-маркет такъв, или вариант за ремонт, не съм проверявал колко ще струва в Бултрако, но първо искам да проверя за по изгодни варианти? Благодаря предварително
  15. Здравей колега, реших да пробвам със Фебест, щом има доволни колеги, няма какво да се мисли за 95лв...
×
×
  • Създай нов...