-
Мнения
325 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
2
zograffa last won the day on Юли 25 2019
zograffa had the most liked content!
Обществена Репутация
180 GoodОтносно zograffa
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
CR-V III от вървящите
-
Пол
Мъжки
-
Място
Бургас
Последни посетители
1891 профилни разглеждания
-
Може и с клещи да го изправиш,малко безмислено презастраховане е.Нещо,като винта на спирачните дискове.Когато дойде време да ги сменяш ти се разказва играта докато го развиеш.
-
Сега виждам темата и да дам и моето мнение. Нашите коли имат система за по-бързо затопляне при студено време,нещо от рода на "балон горещ газ",по спомен така беше упоменато в книжката на колата.При студено време(около нулата) в купето се чуват едни съскащо-течащи звуци,което е съвсем нормално.И при мен го има и наистина колата в по-голям студ загрява по-бързо отколкото при 5-6 градуса примерно.Не мога да чуя нищо от клиповете,но мисля,че нямаш място за притеснение,ако в топло време това нещо го няма.
-
Дааа,затова лятото нямат проблеми дори в най-големите жеги. Обаче едни други с рязани маркучи за да топлят разни изпарители редовно хвърлят чорбите,което също изобщо не е нормално.
-
Така са,нашите по-стари с дигиталното показание са на същата позиция.Нормално е ,карайте спокойно.
-
Пусни си фаровете и може да светне.
-
Колега, тази кола прилича на удавяна.
-
Живко,Carpera не е лош човек,но много мрази дизели,да имаш едно на ум.
-
Той тоя болт си стои баш хоризонтално,как ще стане с ексцентрик не ми е ясно.Там сглобката е толкова стегната и добре изчислена,че не ми се вярва да стане,оригиналния болт си влиза много плътно и няма мърдане на никъде.Какви подложки сложи,че да стане ,като Татра?
-
Със сигурност предните болтове ще дойдат къси и трябва да ги сменяш,задните може би също.Трябва да се избиват от шлиците и да се сложат по-дълги,къде има такива обаче не знам.Моите подложки отпред са 8мм. сложих ги понеже имам метална кора,която си натежава,отзад направо нови пружини Закс.В аутодока бяха 60лв. бройката,дето се вика човешки цени.Смених и четирите амортисьора и сега стойката си е идеална.За каретата никой доказано не е дал мнение дали заминават по-бързо,но ако е доста увиснала е логично така пак да работят извън нормите.От гарнитури и силикони няма нужда,фабрично са си метал в метал,може да ги омажеш с грес да не ръждясват поне.
-
Ех мерак мерак,напълно те разбирам. Тя за лек офроуд и така си става.Щом ти се дават пари,може да и вземеш една метална кора за под двигателя примерно(ако се предлага за единичка).Може и едни нови пружини да я повдигнеш леко и да събереш задницата ако се е поразкрачила.Става и с подложки има много теми и клипове,иска четене и гледане.