Jump to content

zograffa

Фен
  • Мнения

    338
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

zograffa last won the day on Юли 25 2019

zograffa had the most liked content!

Обществена Репутация

207 Good

Относно zograffa

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CR-V III от вървящите
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

2307 профилни разглеждания
  1. Така,развръзката на историята. Аутодока ме изненадаха приятно с качеството на помпата,едно към едно с оригинала,пристигна точно за една седмица.Поръчах Sachs,дойде Nissin с щампа на закс 🤔. Долна помпа взех от нашенски магазин марка Herth+Buss,дойде в тяхна опаковка на помпата обаче няма щампи,качеството на пръв поглед задоволително. Последва монтаж и обезвъздушаване на самотек,за половин час претаках половин литър течност,да измия хубаво системата.Накрая 5-6 помпи с отваряне на пробката за всеки случай,но въздух нямаше,беше се обезвъздушила сама. Резултат плавен,мек и леко вдигнат педал,настройката на хода го направих,като на старата помпа.Скоростите влизат,като в масло,преди имах понякога проблеми със задната,влизаше на втория-третия път,сега няма проблеми. Възвратната пружина на горната помпа всъщност си е доста корава и затова сигурно хода на старата ми е бил по-малък. Ми това е-рапорт даден.И ако сменяте течност-в гараж с инструменти😁не,като мен на поляната.
  2. При първата смяна при мен педала също оставаше долу при отвиване на пробката,но всичко мина нормално,просто го връщаш с ръка.
  3. Явно тази пружина е слабо място защото на долната помпа е лъскава и като нова.Тази обаче е корозирала доста и счупена на 6 парчета.Дори и така всичко работи докато системата е затворена,заиграеш ли се обаче,се получава това.Дано обезвъздушаването поне мине безпроблемно,сега си чакам доставката. Ако буталото на помпата беше на твърда връзка към педала нямаше да има проблеми.И двете помпи обаче са проектирани само на "бутане",явно има причина да е така. Не е от спирачната течност според мен,дори в ръководството пише,че може да е dot 4.Тя в казанчето не потъмнява и моята там беше бистра,долу обаче е боза.По самите стени на помпите имаше едно черно и упорито отлагане,предполагам от износването на гумичките. Най-добре наистина май да не се пипа и стане ли нещо смяна и на двете помпи.Лошото е да не стане на път.
  4. Отварям темата за да спестя ядовете,които брах аз на други колеги.Та от нямане какво да правя реших да сменя течността на съединителя,бях я сменял преди 3 години без никакви проблеми тогава.Отворих пробката на долната помпа натиснах педала и....нищо,капнаха няколко капки и толкова.Педала съответно пропадна и колкото и да помпиш нищо не се случва.И така останах без кола на вилата на 100км. от дома.Добре,че бях взел малко инструменти и се започнаха йога упражненията по сваляне на горна помпа,който е свалял знае какво е.Не можах да извадя шплента на място и я свалих,както си му е реда с цялата планка.Онзи заверения болт,който японец го е проектирал,бял ден да не види🤨. Та какво се получава,може би и при вас: Пружината на горната помпа се чупи,тя си работи(горе-долу) нормално и буталото се връща от обратното налягане в системата.Отворите ли пробката обаче,при първото натискане на педала буталото остава горе и вече помпа все едно няма.Педала движи металния "гергелек" ,но помпата не помръдва. Както и да е,сега чакам от Аутодока нова помпа sachs.Долната също ще сменя,в маншона имаше спирачна течност.Цилиндъра и е наранен и е тръгнала.Горната има едва видими износвания вътре,но реших да играя на сигурно,че йогата не ми харесва😁. Съвета ми е,правете тези неща на подходящо място и с едно на ум,че не се знае.. Между другото за 3 години течността беше доста черна.Тогава сложих Ate dot4 Sl 6,такава ми остана от спирачките.Дали е по-агресивна към думичките от dot3 каквато е оригинално не знам,но тогава промих идеално,а сега пак боза.
  5. Еми точно заради тази безумна инженерна мисъл с 15 биалетки и 68 датчика е принуден да го прави,защото се чупи.При нас без екстрите проблема е решен с копче на таблото с три позиции.Трябва обаче да положиш усилия да се протегнеш и да го завъртиш.
  6. Колко сложнотии и проблеми само за да не си протегнеш лявата ръка за да преместиш една врътка.Ама хората,като искат екстри....Най ме кефи,подгряване на волана или онази тъпотия с отваряне на багажника с крак.Понеже винаги ръцете ти са заети или си слаботелесен и не можеш да затвориш багажника с ръка.Ама хората искат екстри....тъпи,безсмислени,скъпи след време проблемни,ама да има.
  7. С правилния товарен индекс и налягане 18-ките си возят много добре.
  8. Не са карета със сигурност.Провери си маркуча който идва от въздушния филтър.Намира се зад кората на двигателя,детска болест е,сцепва се и смуче въздух,може от там да бърка смесите при по-високи обороти.Лесно се сваля,камък 5.5 от към филтъра,другия не се сещам,като го свалиш сгъни го леко и ще си проличи.Най-добре е диагностика,аз ти предлагам лесните и евтини варианти понеже гадаем.
  9. Като за начало си смени горивния филтър,каретата и полуоските засега ги остави.
  10. Тук вече може да се допиташ до електричар,възможно е да има нещо прекъснато в снопа кабели към вратата.Ако е зъбното колело обикновено моторчето се чува да работи непрекъснато,без да мести огледалото.
  11. Именно,аз смених и двете превантивно,елементарно е,отнема не повече от два часа със свалянето на корите.Мисля,че има и клипчета в ютуб,да подчертая,че става въпрос за тройката,но не вярвам да има разлика.
  12. Ремонтира се за 10-тина лева с малко чакане от Алиекспрес.Ако са проблемните зъбни колела,като на тройката.Има теми всичко е описано.
  13. Честито и безаварийно.Моята е същия цвят,не се среща често.
  14. Много е гадно чувството да караш кола,която не върви,ден след ден,месец след месец.Да ти е гадно още преди да си я запалил защото знаеш какво следва.Още по-гадно е самозалъгването,че си направил правилния"разумния"избор. Те така за бензиновите CRV-та ,еле пък автомат,но всеки сам си решава.
×
×
  • Създай нов...