Jump to content

zograffa

Фен
  • Мнения

    325
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

zograffa last won the day on Юли 25 2019

zograffa had the most liked content!

Обществена Репутация

180 Good

Относно zograffa

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CR-V III от вървящите
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

1891 профилни разглеждания
  1. Честито и безаварийно.Моята е същия цвят,не се среща често.
  2. Много е гадно чувството да караш кола,която не върви,ден след ден,месец след месец.Да ти е гадно още преди да си я запалил защото знаеш какво следва.Още по-гадно е самозалъгването,че си направил правилния"разумния"избор. Те така за бензиновите CRV-та ,еле пък автомат,но всеки сам си решава.
  3. Може и с клещи да го изправиш,малко безмислено презастраховане е.Нещо,като винта на спирачните дискове.Когато дойде време да ги сменяш ти се разказва играта докато го развиеш.
  4. Сега виждам темата и да дам и моето мнение. Нашите коли имат система за по-бързо затопляне при студено време,нещо от рода на "балон горещ газ",по спомен така беше упоменато в книжката на колата.При студено време(около нулата) в купето се чуват едни съскащо-течащи звуци,което е съвсем нормално.И при мен го има и наистина колата в по-голям студ загрява по-бързо отколкото при 5-6 градуса примерно.Не мога да чуя нищо от клиповете,но мисля,че нямаш място за притеснение,ако в топло време това нещо го няма.
  5. Дааа,затова лятото нямат проблеми дори в най-големите жеги. Обаче едни други с рязани маркучи за да топлят разни изпарители редовно хвърлят чорбите,което също изобщо не е нормално.
  6. Така са,нашите по-стари с дигиталното показание са на същата позиция.Нормално е ,карайте спокойно.
  7. И аз съм с Rezaw Plast в багажника,перфектна е,никаква миризма не е имала никога,с борд е и каквото и да поставиш не се пързаля.
  8. Живко,Carpera не е лош човек,но много мрази дизели,да имаш едно на ум.
  9. Възможно е бистрото да е само в казанчето и надолу да е кал.Не е сложно да се подмени изцяло.
  10. Той тоя болт си стои баш хоризонтално,как ще стане с ексцентрик не ми е ясно.Там сглобката е толкова стегната и добре изчислена,че не ми се вярва да стане,оригиналния болт си влиза много плътно и няма мърдане на никъде.Какви подложки сложи,че да стане ,като Татра?
  11. Със сигурност предните болтове ще дойдат къси и трябва да ги сменяш,задните може би също.Трябва да се избиват от шлиците и да се сложат по-дълги,къде има такива обаче не знам.Моите подложки отпред са 8мм. сложих ги понеже имам метална кора,която си натежава,отзад направо нови пружини Закс.В аутодока бяха 60лв. бройката,дето се вика човешки цени.Смених и четирите амортисьора и сега стойката си е идеална.За каретата никой доказано не е дал мнение дали заминават по-бързо,но ако е доста увиснала е логично така пак да работят извън нормите.От гарнитури и силикони няма нужда,фабрично са си метал в метал,може да ги омажеш с грес да не ръждясват поне.
  12. Компресори имат онези недоразумения със спрея без резервна гума. Тук са ти сложили гума,патерица е,но пак е по-добър вариант,компресор няма,но може да си вземеш какъвто си харесаш.
  13. Ех мерак мерак,напълно те разбирам. Тя за лек офроуд и така си става.Щом ти се дават пари,може да и вземеш една метална кора за под двигателя примерно(ако се предлага за единичка).Може и едни нови пружини да я повдигнеш леко и да събереш задницата ако се е поразкрачила.Става и с подложки има много теми и клипове,иска четене и гледане.
×
×
  • Създай нов...