-
Мнения
17 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Палиндром пожелавам още минимум толкова безаварийни километри.
-
Привет, първо относно автокъщата. Не се влияй от хубавите мнения във форума за тази автокъща, колите не са му нищо особено и не са никак в перфектно състояние. Продавачът е типичен автоджамбазин, въпреки че изглежда по-възпитан от повечето си колеги. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО я прегледай преди покупка, в сервиз избран от теб. Колегата от първото мнение вече ти каза за вродените забележки по колата, а именно - рейката или по-скоро втулката. Цена от преди месец в Бутрако за рециклиране - 1100 лева. Друг често срещан проблем на 8ма генерация са каретата. Познават се с вибрация в определен диапазон от скорости. Някои казват между 30-45, други казват от 90-100. Воланът изключително лесно се търка, защото е направен от тъп материал и коли на по 100-150 хиляди километра са с много изтъркан волан, това да не те плаши. Отзад колата е по-тясна от алтернативите в класа си. Място за крака почти никакво, ако шофьора е над 1.80см. Багажника е приличен на размери, но корите заемат странна форма и понякога пречи да слагаш по-обемни кашони, куфари и т.н. Изключително удобна е за дълъг път, вози адекватно меко, окачването е малко по-шумно и се чува, когато минаваш през неравности. Не мога да се съглася с колегата по-нагоре, който визира, че колата не става за градско. Въпреки че е строго индивидуално мнение, базирано на предишен опит с автомобили, стаж и града, в който живееш, аз смятам, че акорда е перфектна комбинация между градски и извънградски автомобил, защото това НЕ Е голяма кола. Конкретният автомобил изглежда запазен поне по снимките, на място и в сервиза ще се разбере на 100 процента състоянието. Имай предвид, че тази кола е преди фейса. Очаквай също така и умерена консумация на масло между обслужванията, типично е за тези мотори особено след 200 хиляди км. Гледай също така да е по-нова, 7ма серия може да е хубава кола, ама вече е на 20 години, така че колкото по-запазена и по-нова - толкова по-добре. Цените са високи, но спрямо модели от същия клас са много сходни. Ако погледнеш Авенсиса като най-близка алтернатива - той също е около 20 хиляди лева. Успех и да се похвалиш като купиш нещо!
-
Подгревните свещи имат управляващ блок, време за подгряване, който струва около 200 лева.
-
Потвърждавам, пестАт тока, щото после трябва да висят на поредната зарядна станция.
-
Хибридните автомобили нито са нови, нито са малко разпространени.
-
Привет колега, може ли да ми пратиш на ЛС линка към сензора? Благодаря.
-
От къде зареждаш гориво? То може да ти прави проблем. Сложи добавка и пробвай с нея. Провери ГНП-то. Стойности на дюзите гледали ли сте? Другото нещо, което се сещам е да провериш ДПФ-а, защото и от него можеш да имаш подобни симптоми.
-
Честито, със здраве да се кара!
-
На първо четене бих заложил на въздух в горивната система, ако дърпа отнякъде. Може да погледнете и стойностите на дюзите през диагностика на живи данни и ще си покаже. Когато е топла пали ли трудно или само когато е студена ?
-
Колеги, привет и за много години! Имам същия проблем за съжаление. И двете лайстни ми се отлепиха. Бихте ли ми подсказали как точно се свалят, защото ме е страх да не я счупя ако я тегля нагоре. Мисля да я залепя със силикон за автомобилни стъкла, защото от Бултрако отказаха да ми ги оправят. Също така от къде мога да поръчам подходящите щипки?
-
Привет колега, аз имам няколко въпроса. Първо, пробва ли вариант да рециклираш модула, виждам, че има хора, които го правят? Цената определено няма да е 4000лв. Също така модул втора ръка няма ли да свърши работа? Да си вземеш нов афтърмаркет модул на по-ниска цена също е опция. Колегата по-нагоре е писал за цена 200 евро, съвсем поносимо. Второ, относно лампата на маслото: това че е светнала, не означава, че непременно гори масло. Доколкото разбрах, не си виждал автомобила все още. Ако искаш да го продадеш, можеш да му вземеш много повече от 12 хиляди лева с малко инвестиция, плюс това като я стегнеш, ще я продадеш хиляди пъти по-лесно. Колата е много хубава. Помисли си. Разбира се, най-лесно е да й направиш няколко снимки и да замине директно в мобиле и карс, ако хич не ти се занимава.
-
225/50/17: Диаметър: 656.8 мм 225/55/17: Диаметър: 679.3 мм Разлика е: 22.5 мм Разликата в случая е единствено във височината, което при 100 km/h с новия размер ще показва 96.57 км/h по групи изчисления. Няма да опира по принцип, но аз лично бих си спазил размера.
-
225/50/17.