Jump to content

Dimitar_Honda

Фен
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно Dimitar_Honda

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VIII 2.0 i-VTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

1023 профилни разглеждания
  1. Палиндром пожелавам още минимум толкова безаварийни километри.
  2. Привет, първо относно автокъщата. Не се влияй от хубавите мнения във форума за тази автокъща, колите не са му нищо особено и не са никак в перфектно състояние. Продавачът е типичен автоджамбазин, въпреки че изглежда по-възпитан от повечето си колеги. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО я прегледай преди покупка, в сервиз избран от теб. Колегата от първото мнение вече ти каза за вродените забележки по колата, а именно - рейката или по-скоро втулката. Цена от преди месец в Бутрако за рециклиране - 1100 лева. Друг често срещан проблем на 8ма генерация са каретата. Познават се с вибрация в определен диапазон от скорости. Някои казват между 30-45, други казват от 90-100. Воланът изключително лесно се търка, защото е направен от тъп материал и коли на по 100-150 хиляди километра са с много изтъркан волан, това да не те плаши. Отзад колата е по-тясна от алтернативите в класа си. Място за крака почти никакво, ако шофьора е над 1.80см. Багажника е приличен на размери, но корите заемат странна форма и понякога пречи да слагаш по-обемни кашони, куфари и т.н. Изключително удобна е за дълъг път, вози адекватно меко, окачването е малко по-шумно и се чува, когато минаваш през неравности. Не мога да се съглася с колегата по-нагоре, който визира, че колата не става за градско. Въпреки че е строго индивидуално мнение, базирано на предишен опит с автомобили, стаж и града, в който живееш, аз смятам, че акорда е перфектна комбинация между градски и извънградски автомобил, защото това НЕ Е голяма кола. Конкретният автомобил изглежда запазен поне по снимките, на място и в сервиза ще се разбере на 100 процента състоянието. Имай предвид, че тази кола е преди фейса. Очаквай също така и умерена консумация на масло между обслужванията, типично е за тези мотори особено след 200 хиляди км. Гледай също така да е по-нова, 7ма серия може да е хубава кола, ама вече е на 20 години, така че колкото по-запазена и по-нова - толкова по-добре. Цените са високи, но спрямо модели от същия клас са много сходни. Ако погледнеш Авенсиса като най-близка алтернатива - той също е около 20 хиляди лева. Успех и да се похвалиш като купиш нещо!
  3. Подгревните свещи имат управляващ блок, време за подгряване, който струва около 200 лева.
  4. Потвърждавам, пестАт тока, щото после трябва да висят на поредната зарядна станция.
  5. Хибридните автомобили нито са нови, нито са малко разпространени.
  6. Привет колега, може ли да ми пратиш на ЛС линка към сензора? Благодаря.
  7. От къде зареждаш гориво? То може да ти прави проблем. Сложи добавка и пробвай с нея. Провери ГНП-то. Стойности на дюзите гледали ли сте? Другото нещо, което се сещам е да провериш ДПФ-а, защото и от него можеш да имаш подобни симптоми.
  8. Привет и честито за новата придобивка! Леген за багажника аз си взех от стелките.ком (да не се счита за реклама). Цифра е, но ми върши работа.
  9. Сервиз Джемини (https://www.gemini4.com/) в София се занимава със автоматични скоростни кутии, не съм ходил, но хората са много отдавна в занаята и поне ще могат да ти дадат точна диагностика на проблема.
  10. На първо четене бих заложил на въздух в горивната система, ако дърпа отнякъде. Може да погледнете и стойностите на дюзите през диагностика на живи данни и ще си покаже. Когато е топла пали ли трудно или само когато е студена ?
  11. Колеги, привет и за много години! Имам същия проблем за съжаление. И двете лайстни ми се отлепиха. Бихте ли ми подсказали как точно се свалят, защото ме е страх да не я счупя ако я тегля нагоре. Мисля да я залепя със силикон за автомобилни стъкла, защото от Бултрако отказаха да ми ги оправят. Също така от къде мога да поръчам подходящите щипки?
  12. Привет колега, аз имам няколко въпроса. Първо, пробва ли вариант да рециклираш модула, виждам, че има хора, които го правят? Цената определено няма да е 4000лв. Също така модул втора ръка няма ли да свърши работа? Да си вземеш нов афтърмаркет модул на по-ниска цена също е опция. Колегата по-нагоре е писал за цена 200 евро, съвсем поносимо. Второ, относно лампата на маслото: това че е светнала, не означава, че непременно гори масло. Доколкото разбрах, не си виждал автомобила все още. Ако искаш да го продадеш, можеш да му вземеш много повече от 12 хиляди лева с малко инвестиция, плюс това като я стегнеш, ще я продадеш хиляди пъти по-лесно. Колата е много хубава. Помисли си. Разбира се, най-лесно е да й направиш няколко снимки и да замине директно в мобиле и карс, ако хич не ти се занимава.
  13. 225/50/17: Диаметър: 656.8 мм 225/55/17: Диаметър: 679.3 мм Разлика е: 22.5 мм Разликата в случая е единствено във височината, което при 100 km/h с новия размер ще показва 96.57 км/h по групи изчисления. Няма да опира по принцип, но аз лично бих си спазил размера.
×
×
  • Създай нов...