-
Мнения
26 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Да, напълно възможно е. При по-ниско напрежение системата се изключва (не е активна). И двата вида ще ти свършат работа според мен, защото са предвидени за автомобили с повече консуматори. По принцип и AGM да избереш, няма да сбъркаш. Едиственото, което трябва да съобразиш е, какво точно ти е предписал производителя като капацитет на батерията, пусков ток, ляв или десен плюс и размера (дали ще се събере на поставката). Не съм запознат с CR-V, но след поставяне на новия акумулатор може и да иска обучение през диагностика. Не е лошо също да замериш и алтернатора преди зимния сезон.
-
Ти какво си карал преди Хондата? Описанието ти е точно за нормална работа на 4 цилиндров дизелов турбо мотор. Аз не мисля, че имаш проблем. Все пак може да проверите изправността на изпускателната система (катализатор, ДПФ ако има). Също, но малко вероятно, е ако колата е ремапната некадърно да се случват тия работи.
-
@CARPERA благодаря за информацията. Бях звънял преди време на HPP Garage, изслушаха ме за проблема, но ми дадоха час за след 3 седмици, което не ме устройваше, други наблюдения нямам от сервиза.
-
Хубав въпрос, на който и аз не мога да намеря отговор вече втора година. Някой ако може да даде предложение, различно от прехвалените Мотобокс в Овча Купел, ще сме благодарни.
-
Нека да се включи модератор да разясни въпроса, пък междувременно може ли на ЛС да ми пратиш марката и модела на диагностиката, за да я разуча ? Благодаря ти
-
Колега, привет! Оффтопик въпрос е, но можеш ли да споделиш повече информация за диагностиката, като марка, модел, доволен ли си от нея?
-
Не случайно хората са ти казали да си купиш тойота.
-
Това не е вярно. Това просто е най-често срещаното правило в Париж, ако се загледате на гугъл мапс.
-
Честито за новата придобивка, наистина е уникален автомобил! Според мен е отличен избор и определено е ъпгрейд на Легенд-а. Моля те, сподели повече детайли и първи впечатления от колата.
-
Палиндром пожелавам още минимум толкова безаварийни километри.
-
Привет, първо относно автокъщата. Не се влияй от хубавите мнения във форума за тази автокъща, колите не са му нищо особено и не са никак в перфектно състояние. Продавачът е типичен автоджамбазин, въпреки че изглежда по-възпитан от повечето си колеги. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО я прегледай преди покупка, в сервиз избран от теб. Колегата от първото мнение вече ти каза за вродените забележки по колата, а именно - рейката или по-скоро втулката. Цена от преди месец в Бутрако за рециклиране - 1100 лева. Друг често срещан проблем на 8ма генерация са каретата. Познават се с вибрация в определен диапазон от скорости. Някои казват между 30-45, други казват от 90-100. Воланът изключително лесно се търка, защото е направен от тъп материал и коли на по 100-150 хиляди километра са с много изтъркан волан, това да не те плаши. Отзад колата е по-тясна от алтернативите в класа си. Място за крака почти никакво, ако шофьора е над 1.80см. Багажника е приличен на размери, но корите заемат странна форма и понякога пречи да слагаш по-обемни кашони, куфари и т.н. Изключително удобна е за дълъг път, вози адекватно меко, окачването е малко по-шумно и се чува, когато минаваш през неравности. Не мога да се съглася с колегата по-нагоре, който визира, че колата не става за градско. Въпреки че е строго индивидуално мнение, базирано на предишен опит с автомобили, стаж и града, в който живееш, аз смятам, че акорда е перфектна комбинация между градски и извънградски автомобил, защото това НЕ Е голяма кола. Конкретният автомобил изглежда запазен поне по снимките, на място и в сервиза ще се разбере на 100 процента състоянието. Имай предвид, че тази кола е преди фейса. Очаквай също така и умерена консумация на масло между обслужванията, типично е за тези мотори особено след 200 хиляди км. Гледай също така да е по-нова, 7ма серия може да е хубава кола, ама вече е на 20 години, така че колкото по-запазена и по-нова - толкова по-добре. Цените са високи, но спрямо модели от същия клас са много сходни. Ако погледнеш Авенсиса като най-близка алтернатива - той също е около 20 хиляди лева. Успех и да се похвалиш като купиш нещо!
-
Подгревните свещи имат управляващ блок, време за подгряване, който струва около 200 лева.
-
Потвърждавам, пестАт тока, щото после трябва да висят на поредната зарядна станция.
-
Хибридните автомобили нито са нови, нито са малко разпространени.
-
Привет колега, може ли да ми пратиш на ЛС линка към сензора? Благодаря.