Jump to content

sashua

Фен
  • Мнения

    221
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

sashua last won the day on Април 1 2023

sashua had the most liked content!

Обществена Репутация

115 Good

Относно sashua

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 7th gen 2.4 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    s1nglee

Последни посетители

2226 профилни разглеждания
  1. И сега да знаеш как се прави, връща се всичко на нула, сваляш диска, нагласяш механизмът вътре така че накладките да опират, докато има съпротивление, между тях и диска. Двете страни ги правиш с еднакво такова. Затваряш и тогава си нагласяш/регулираш крачната/ръчната според това как я чувстваш. И дори да задържа и едната страна, примерно да е по-натегната от другата, след по-малко от 1км ще си изтърка накладката и ще си легне както трябва да бъде.
  2. Бе вие сериозни ли сте? Ква е тая истерия с някъв жалък маркуч, топ тема по Коледа, ужас и половина тече на гръм по 5 капки на час!? Режеш два сантима и го пъхаш пак… бил мазен накрая, ми я ти стой 20 години в антифриз, няма ли да придобиеш такъв утенък, естествено че ще е леко мазен, ако почне да меси масла, имаш ли идея дори какъв вид ще има? Какво ще се случи с водната система и всяко нещо което маслото докосне? Я не се вталявайте и си карайте мършите, че направо за смях с тия проблеми, да купувал оригинални маркучета…
  3. Тол камерите не пълнят хазната с нищо, освен глоби за винетки, нито е узаконено, нито нищо, говорят за да плашат, преди години се говори пак и ей го на същото е до ден днешен.
  4. И моето хвърлено бобче - турбото създава проблема и по-точно зацапаната му геометрия, след време ще стане по-зле, и ще светне грешка най-накрая, че пренадува.
  5. Споко, вечните оригинални части са прекрасно заменими от неоригиналните такива, няма сърдити за тайния линк и сайт, за 300 кинта комплект дет кара се предлага, че и върви със зъбни колела за скрап дет може да сдадат, ама да не развалям сънищата на сектата, чийто член си. Картера се сваля с има няма 10 болта и едно магаре на половина разкачено, бая зор си видял явно, нищо… ще повториш. Прости ми, че не обичам тия преполовените работи, не си го слагай и приеми нещата повече като съвет за следващия път вместо като атака, щот най-лошото от всичко е заблудата, пък си в няква, че всичко е супер, ама не. Още 20 години да ти върши работа ти желая, тая мърша, с тия оригиналните вериги за 500 лева, ръжда да не види, и болче да не се развие от нея, с най- добри чувства
  6. На малката верига обтегача и се чупи, после у картера се намират парчетата. Симптоми - почва едно ромолене като се натоварва мотора с климатик и директна, лампа няма да ти светне, освен, ако не я скъса, но пък за сметка на това при счупването на малкия обтегач на маслената помпа, може да прехвърли зъб и горната. Очаквай го, но то така са повечето половинчати работи де.
  7. Подобния звук на тоя ми звучи като пружината на обтегача на пистовия ремък. Пусни климатика, бъди сигурен че работи и той, дай директна, накарай някой да държи спирачката и да подаде леко и отпуска газта, ще го видиш как мърда напред назад и в същото време почуква, ако е от там проблема ти.
  8. И един филтър за 20 лева на ашика има клапан и върши същата работа като тоя прехваления оригиналния, нито маслото ще ти оправи проблема, нито прословутия филтър. Хидрото на кутията при локъп е възможно да придава вибрации, тества се най лесно на байр, заключваш я и почва тресене, подаваш газ и локъпа изключва и тресенето изчезва.
  9. И чека му мига що, щот така е решил ли? Или от проблеми в кутията може би?
  10. Премигване на чек - грешка в запалването. Ток, гориво, искра. Грешка има, но не е записана, a е pending, щом чека ти не свети постоянно. Тоя дето диагностицира да си изхвърли компютъра/уредчето. Чувството ти е грешно, но усещането за придърпване и прекъсване не те е. На първо време намери си механик, да ти провери свещите, след това да види кой цилиндър не е работил, да ти смени бобината, и накрая остават по-неприятни неща, ако продължи.
  11. И къв е проблема, не пали, не върви, припалва и гасне? Отвиваш тръбите на дюзите и докато хвърли нафта от всяка една, подпомагаш със спрей при нужда и обезвъздушаването е факт. Веднъж запали ли, поработи ли, няма къде да остане тоя въздух. Вариант е филтъра да е на обратно монтиран, но информацията е оскъдна и те така.
  12. Сегменти да се напаснат след толкова км… блажени са вярващите. Ако искаш да изпуши, пускаш я надолу по байр, загряла, държиш на втора-трета едно 2-3-4 хиляди оборота и я оставяш на моторна спирачка, скромно, 10тина секунди, подаваш и след това газ, както си на зададената предавка, и очаквай да видиш пропушването. Може да пробваш да видиш картерната вентилация как е, клапана ти е отпред до генератора. Общо взето не очаквай подобрение, аз бих сипал някоя друга химия през свещите да разчисти нагари и боклуци, в случай на просто спекъл сегмент, но дали е така или просто има нещо несвършено, или некачествено, дори оригинално, един Бог знае.
  13. Да, ще се оправи сама. От HDS има и опция за обучението.
  14. Не 1 сантиметър, а 1 милиметър по-къс И обикновените ремъци не се разтягат, износват се.
×
×
  • Създай нов...