Jump to content

sashua

Фен
  • Мнения

    239
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

sashua last won the day on Април 1 2023

sashua had the most liked content!

Обществена Репутация

133 Good

Относно sashua

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 7th gen 2.4 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    s1nglee

Последни посетители

4290 профилни разглеждания
  1. Радиално го центрова частта от главината, която си оградил на тая тема, където сподели, частта през която главината се показва отпред, след влизането на диска там, чрез стягане на болт от джанта се центрира и акасиално, отново те карам да седнеш и да използваш какъвто искаш уред, да ми докажеш разлика.
  2. Не съществува спирачен диск, който да не се центрира при стягане на колело, защото не го центрират болчетата, а главината, към която се завива именно джантата, минавайки през диска. Ако искаш да ми докажеш нещо, имаш как, свали си тия болчета, покажи къде греша, моля, извади шублера, извади какъвто искаш инструмент и мери, не ми говори за джанти и втулки и съвсем различни неща, не намесвай нещо различно от това, за което говорим.
  3. Боже опази, тоя глупавия диск на тая снимка го слагаш и ако ще на една страна да е, стягаш глупавите гайки с джантата и влиза като у дома си и това е, какво подвеждане повече искаш от това? После да не би да не може да я свалиш тая джанта да си сложиш ръждясалия апарат, задължително намазан с медна грес по водачите, и да продължи живота напред, без нито един от тия специални болтове с фаска, дето на 99% от мършите дето се карат ги няма дори, било то скъсани или просто конструктивно заложено да бъде така? И пак стигаме до това, че роля имат, но важност - не, удобство ли е, може би, задължителни ли са на 100%, отговорът е не, опитай пак.
  4. Нама как да разчиташ на тях само, защото на сивика шпилките или болтовете на главината минават през диска. Ако случайно диска не е на място, се завърта и е достатъчно само един болт да мине на правилната дупка през джантата и диска, до главината. И след стягане тоя диск е бетон, защото тия болтове няма как да държат диска, все пак са 6мм, единствено са направени за да бъде фиксиран, но ти и без нито един можеш да го фиксираш и след това да стегнеш джантата. Може да пробваш, може да помислиш, може и да се опиташ да ме опровергаеш по някакъв начин, но без успех. Джантата не залепва за диска, водачите също така не са от кашкавал, джантата залепва за предната част на главината, която играе ролята и на водач в центъра и, диска там не се намира. Следователно и да залепне, спокойно, няма да падне с все диск, но пък нека всеки да си мисли каквото прецени.
  5. Тия винтове просто фиксират диска към главината, но не играят никаква друга роля, спокойно може и без нито един от тях, защото диска се държи, не от тях основно, а от болтовете/гайките на гумите след слагане на колелото… има марки автомобили дори без такива. Един е налълно достатъчен, не се впрягайте с глупости.
  6. Филмиране в повече, преувеличаване в повече, семейството изложил на риск, боже опази… и без дебитомер дори колата ти ще стигне където си тръгнал, кой кво объркал, любими сервизи ау, аре по сериозно. Всеки допуска грешки, малки или не, грешки се допускат. Да си намерил време, да си се върнал в сервиза, да си поискал да прегледат отново, да си поискал нещо. Измуфти ги ся за един маркуч вместо да върви с изолирбанд, че голям проблем ще ти стане ся с него, поне пък знаеш че в тия 250 лв имаш и дебитомер и маркуч.
  7. Тука си в огромна грешка и говориш огромни небивалици. Нищо не спира помпата от тва да върти масло. Разликата между P и N e един метален чоп. Пробвай да откачиш маркучите на охлаждането на N, да видиш дали спира циркулацията, ако не вярваш.
  8. NRF 38758 Накарай ги да търсят в интеркарс, елиткар, да сравняват, тоя нрф е заместител на друг, който отново е заменка на оригинала. Лошото е, че за да се свали, се разглабя половината, ако не цялото табло.
  9. Слагаш каквото намериш по магазините ще изкара повече от колата докато е в теб.
  10. Идея си нямаш колко кислород отчита при една проста дупка на меката връзка преди сондата. И не, не само духа, ами и смуче, особено на празен ход, където и най вероятно се проваля прегледа. До тук съм с обясненията, отиди и разпитай специалистите на ГТП и вземи разглоби и разбери как работи сондата и как отчита, после обяснявай кво може и кво не може.
  11. Където правят ауспуси, заварят, или всеки себе уважаващ себе си сервиз трябва да може да го отстрани. Трябва ти едно кадърно CO и техник поне малко разбиращ какво прави с него.
  12. Имаш дупки в изпускателната система, затова не ти излиза, я скъсана мека връзка, я някъде смуче въздух. Ппц си задължен да минеш отново в същия пункт след отстраняване на проблема, а тези, които са пичове първо проверяват газовете, после те пускат на преглед, за да не стане фал като твоя. Сега си длъжен да отидеш да ти я прегледат и заварят където изпуска. Иначе кислорода се лъже лесно, отдавна пунктовете научиха схемите поне с него, ама пак не си нацелил правилния. Успех.
  13. Френски ключ, стискаш маркуча, отвиваш тръбата и я освобождаваш да не пречи, махаш помпата на два болта се държи, обратната процедура по сглабяне и следва обезвъздушаване, нищо сложно. Колегата, който говори за сваляне на кутии, визира разни други случаи, при които долната помпа е част от лагера, но тук си е външна.
  14. Хващаш мултицета, мериш на кой бушон кога има ток, харесваш си го и сменяш с тия дето са ти дадени. Жълтият кабел е плюс на контакт, червеният е постоянен плюс, черният е маса. По-просто от това не мога да го обясня, дано си разбрал.
  15. Просто преразказа на автора е объркан, тва е кристално ясно, личи си че слуша, но не подрежда чутата информация правилно, съответно и не я представя така. Освен тия изброените от него е светнал и чек, може и лампата на Аладин, може и още нещо, в крайна сметка, ако е продължил пътя на тая биела е бил начертан, да бяга през блока, та кривото е само в нея, или болта и, другото е надрано и на 99% непоправимо без намесата на струг и използването на ремонтни комплекти, пък и да намери същата биела, че и да е същия грамаж, без да купи и другите… просто смисъла изчезва да се прави квото и да е.
×
×
  • Създай нов...