
sashua
Фен-
Мнения
234 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
sashua last won the day on Април 1 2023
sashua had the most liked content!
Обществена Репутация
131 GoodОтносно sashua
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord Tourer 7th gen 2.4 Executive
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
s1nglee
Последни посетители
4257 профилни разглеждания
-
Филмиране в повече, преувеличаване в повече, семейството изложил на риск, боже опази… и без дебитомер дори колата ти ще стигне където си тръгнал, кой кво объркал, любими сервизи ау, аре по сериозно. Всеки допуска грешки, малки или не, грешки се допускат. Да си намерил време, да си се върнал в сервиза, да си поискал да прегледат отново, да си поискал нещо. Измуфти ги ся за един маркуч вместо да върви с изолирбанд, че голям проблем ще ти стане ся с него, поне пък знаеш че в тия 250 лв имаш и дебитомер и маркуч.
-
Тука си в огромна грешка и говориш огромни небивалици. Нищо не спира помпата от тва да върти масло. Разликата между P и N e един метален чоп. Пробвай да откачиш маркучите на охлаждането на N, да видиш дали спира циркулацията, ако не вярваш.
-
NRF 38758 Накарай ги да търсят в интеркарс, елиткар, да сравняват, тоя нрф е заместител на друг, който отново е заменка на оригинала. Лошото е, че за да се свали, се разглабя половината, ако не цялото табло.
-
Слагаш каквото намериш по магазините ще изкара повече от колата докато е в теб.
-
Идея си нямаш колко кислород отчита при една проста дупка на меката връзка преди сондата. И не, не само духа, ами и смуче, особено на празен ход, където и най вероятно се проваля прегледа. До тук съм с обясненията, отиди и разпитай специалистите на ГТП и вземи разглоби и разбери как работи сондата и как отчита, после обяснявай кво може и кво не може.
-
Където правят ауспуси, заварят, или всеки себе уважаващ себе си сервиз трябва да може да го отстрани. Трябва ти едно кадърно CO и техник поне малко разбиращ какво прави с него.
-
Имаш дупки в изпускателната система, затова не ти излиза, я скъсана мека връзка, я някъде смуче въздух. Ппц си задължен да минеш отново в същия пункт след отстраняване на проблема, а тези, които са пичове първо проверяват газовете, после те пускат на преглед, за да не стане фал като твоя. Сега си длъжен да отидеш да ти я прегледат и заварят където изпуска. Иначе кислорода се лъже лесно, отдавна пунктовете научиха схемите поне с него, ама пак не си нацелил правилния. Успех.
-
Френски ключ, стискаш маркуча, отвиваш тръбата и я освобождаваш да не пречи, махаш помпата на два болта се държи, обратната процедура по сглабяне и следва обезвъздушаване, нищо сложно. Колегата, който говори за сваляне на кутии, визира разни други случаи, при които долната помпа е част от лагера, но тук си е външна.
-
Просто преразказа на автора е объркан, тва е кристално ясно, личи си че слуша, но не подрежда чутата информация правилно, съответно и не я представя така. Освен тия изброените от него е светнал и чек, може и лампата на Аладин, може и още нещо, в крайна сметка, ако е продължил пътя на тая биела е бил начертан, да бяга през блока, та кривото е само в нея, или болта и, другото е надрано и на 99% непоправимо без намесата на струг и използването на ремонтни комплекти, пък и да намери същата биела, че и да е същия грамаж, без да купи и другите… просто смисъла изчезва да се прави квото и да е.
-
Тая пластина, която е превъртяла е лагера, реално останалото от него. Полуокръжността от метал, която описваш е долната част на биелата, на нея лежи точно тоя биелен лагер, от другата страна на биелата е горния лагер, като коляновия вал е между двете части на биелата. Като превърти именно тоя долу отива горе. Надирането и повреждането на вала е неизбежно, ремонт при такъв вариант е болезнено скъп, но не и невъзможен, има и случай където щетите са поправими дори и с шкурка, но при теб едва ли е възможно. Всичко, което си видял е преразказано като история по развален телефон, затова и объркваш голяма част от хората, които изобщо си нямат и на идея какво се случва и просто говорят, истината е, че нов (втора ръка) двигател е по-лесният и безболезнен вариант, но задължително при такива проблеми да върви ръка за ръка в комплект с нови поне биелни лагери. Успех!
-
Да прави се. Всеки, който е наясно с нещата знае как се оправя проблем с превъртащ лагер, център навсякъде около леглото, лепило и чрез набиване на щифт. Дори може да не се използва оригиналния и скъп лагер, има алтернатива на Ина, лека разлика има, но не е от значение предвид ролята, която изпълнява. Голяма драма и голямо чудене, да става, да не създава повече проблеми, да правено е на коли дето се карат и няма проблем.
-
Аха, и няма друг начин да станат нещата сигурно? Бах тия майстори, некадърници, всеки на канал трябва или по земята да ляга. П.С аз съм от забравилите, ама ползвам едно дърво, пък ела да видиш тон и половина как се подпират на него, видиш ли все едно е на земята, ама не точно.
-
И сега да знаеш как се прави, връща се всичко на нула, сваляш диска, нагласяш механизмът вътре така че накладките да опират, докато има съпротивление, между тях и диска. Двете страни ги правиш с еднакво такова. Затваряш и тогава си нагласяш/регулираш крачната/ръчната според това как я чувстваш. И дори да задържа и едната страна, примерно да е по-натегната от другата, след по-малко от 1км ще си изтърка накладката и ще си легне както трябва да бъде.
-
Бе вие сериозни ли сте? Ква е тая истерия с някъв жалък маркуч, топ тема по Коледа, ужас и половина тече на гръм по 5 капки на час!? Режеш два сантима и го пъхаш пак… бил мазен накрая, ми я ти стой 20 години в антифриз, няма ли да придобиеш такъв утенък, естествено че ще е леко мазен, ако почне да меси масла, имаш ли идея дори какъв вид ще има? Какво ще се случи с водната система и всяко нещо което маслото докосне? Я не се вталявайте и си карайте мършите, че направо за смях с тия проблеми, да купувал оригинални маркучета…