Jump to content

sashua

Фен
  • Мнения

    226
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

sashua last won the day on Април 1 2023

sashua had the most liked content!

Обществена Репутация

118 Good

Относно sashua

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 7th gen 2.4 Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    s1nglee

Последни посетители

3250 профилни разглеждания
  1. Хващаш мултицета, мериш на кой бушон кога има ток, харесваш си го и сменяш с тия дето са ти дадени. Жълтият кабел е плюс на контакт, червеният е постоянен плюс, черният е маса. По-просто от това не мога да го обясня, дано си разбрал.
  2. Просто преразказа на автора е объркан, тва е кристално ясно, личи си че слуша, но не подрежда чутата информация правилно, съответно и не я представя така. Освен тия изброените от него е светнал и чек, може и лампата на Аладин, може и още нещо, в крайна сметка, ако е продължил пътя на тая биела е бил начертан, да бяга през блока, та кривото е само в нея, или болта и, другото е надрано и на 99% непоправимо без намесата на струг и използването на ремонтни комплекти, пък и да намери същата биела, че и да е същия грамаж, без да купи и другите… просто смисъла изчезва да се прави квото и да е.
  3. Тая пластина, която е превъртяла е лагера, реално останалото от него. Полуокръжността от метал, която описваш е долната част на биелата, на нея лежи точно тоя биелен лагер, от другата страна на биелата е горния лагер, като коляновия вал е между двете части на биелата. Като превърти именно тоя долу отива горе. Надирането и повреждането на вала е неизбежно, ремонт при такъв вариант е болезнено скъп, но не и невъзможен, има и случай където щетите са поправими дори и с шкурка, но при теб едва ли е възможно. Всичко, което си видял е преразказано като история по развален телефон, затова и объркваш голяма част от хората, които изобщо си нямат и на идея какво се случва и просто говорят, истината е, че нов (втора ръка) двигател е по-лесният и безболезнен вариант, но задължително при такива проблеми да върви ръка за ръка в комплект с нови поне биелни лагери. Успех!
  4. Да прави се. Всеки, който е наясно с нещата знае как се оправя проблем с превъртащ лагер, център навсякъде около леглото, лепило и чрез набиване на щифт. Дори може да не се използва оригиналния и скъп лагер, има алтернатива на Ина, лека разлика има, но не е от значение предвид ролята, която изпълнява. Голяма драма и голямо чудене, да става, да не създава повече проблеми, да правено е на коли дето се карат и няма проблем.
  5. Аха, и няма друг начин да станат нещата сигурно? Бах тия майстори, некадърници, всеки на канал трябва или по земята да ляга. П.С аз съм от забравилите, ама ползвам едно дърво, пък ела да видиш тон и половина как се подпират на него, видиш ли все едно е на земята, ама не точно.
  6. И сега да знаеш как се прави, връща се всичко на нула, сваляш диска, нагласяш механизмът вътре така че накладките да опират, докато има съпротивление, между тях и диска. Двете страни ги правиш с еднакво такова. Затваряш и тогава си нагласяш/регулираш крачната/ръчната според това как я чувстваш. И дори да задържа и едната страна, примерно да е по-натегната от другата, след по-малко от 1км ще си изтърка накладката и ще си легне както трябва да бъде.
  7. Бе вие сериозни ли сте? Ква е тая истерия с някъв жалък маркуч, топ тема по Коледа, ужас и половина тече на гръм по 5 капки на час!? Режеш два сантима и го пъхаш пак… бил мазен накрая, ми я ти стой 20 години в антифриз, няма ли да придобиеш такъв утенък, естествено че ще е леко мазен, ако почне да меси масла, имаш ли идея дори какъв вид ще има? Какво ще се случи с водната система и всяко нещо което маслото докосне? Я не се вталявайте и си карайте мършите, че направо за смях с тия проблеми, да купувал оригинални маркучета…
  8. Тол камерите не пълнят хазната с нищо, освен глоби за винетки, нито е узаконено, нито нищо, говорят за да плашат, преди години се говори пак и ей го на същото е до ден днешен.
  9. И моето хвърлено бобче - турбото създава проблема и по-точно зацапаната му геометрия, след време ще стане по-зле, и ще светне грешка най-накрая, че пренадува.
  10. Споко, вечните оригинални части са прекрасно заменими от неоригиналните такива, няма сърдити за тайния линк и сайт, за 300 кинта комплект дет кара се предлага, че и върви със зъбни колела за скрап дет може да сдадат, ама да не развалям сънищата на сектата, чийто член си. Картера се сваля с има няма 10 болта и едно магаре на половина разкачено, бая зор си видял явно, нищо… ще повториш. Прости ми, че не обичам тия преполовените работи, не си го слагай и приеми нещата повече като съвет за следващия път вместо като атака, щот най-лошото от всичко е заблудата, пък си в няква, че всичко е супер, ама не. Още 20 години да ти върши работа ти желая, тая мърша, с тия оригиналните вериги за 500 лева, ръжда да не види, и болче да не се развие от нея, с най- добри чувства
  11. На малката верига обтегача и се чупи, после у картера се намират парчетата. Симптоми - почва едно ромолене като се натоварва мотора с климатик и директна, лампа няма да ти светне, освен, ако не я скъса, но пък за сметка на това при счупването на малкия обтегач на маслената помпа, може да прехвърли зъб и горната. Очаквай го, но то така са повечето половинчати работи де.
  12. Подобния звук на тоя ми звучи като пружината на обтегача на пистовия ремък. Пусни климатика, бъди сигурен че работи и той, дай директна, накарай някой да държи спирачката и да подаде леко и отпуска газта, ще го видиш как мърда напред назад и в същото време почуква, ако е от там проблема ти.
  13. И един филтър за 20 лева на ашика има клапан и върши същата работа като тоя прехваления оригиналния, нито маслото ще ти оправи проблема, нито прословутия филтър. Хидрото на кутията при локъп е възможно да придава вибрации, тества се най лесно на байр, заключваш я и почва тресене, подаваш газ и локъпа изключва и тресенето изчезва.
  14. И чека му мига що, щот така е решил ли? Или от проблеми в кутията може би?
×
×
  • Създай нов...