-
Мнения
17 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно Ба'т Ачко
-
Ранг
Ба'т Ачко
- Рожден ден 19.04.1973
Profile Information
-
Кара
CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2005) RD, FORD PROBE 2.0 16v - 1996
-
Пол
Мъжки
-
Място
Varna
-
Интереси
Фотография, Видео и дизайн.
Автомобили...
Contact Methods
-
Skype
angelo.angelov
-
Здравейте приятели, Имам Акорд 7ма генерация преди феслифта 2005 модела с лайсната на предният капак. Прди седмица приятел удари колата отпред и има щети по следните елементи: 1. Капака е огънат може да се оправи но предпочитам смяна с втора употреба цената ще енаполовина ако намеря 2. Решетката между фаровете заедно с лайсната на капака за смяна. 3. Бронята не става да се оправи или ще струва двойно от смяна с втора ръка. Проблема ми е че, не мога да намеря капак и броня същият цвят преди фейса. Намирам обаче фейслифтови капак и броня заедно с маската същият цвят от ударена в задницата цялата предница е здрава на добра цена. Сега въпроса, както се досещате е може ли да се монтират на не-фейслифтова броня, капак и маската и, ще трябва ли преправяне, или само се сменят? Благодаря ви предварително.
-
Препоръчай ми добър ремападжия във Варна за CR-V то ми.
-
Емич, имаш ли му каталожният номер на тоя маркуч, тия от Бултрако във Варна ми обявиха 127.80 лв. Да огледам по английските сайтове, за да си го поръчам на адрес в Лондон и после да ми го препратят тук. Категорично отказвам да им дам такива пари на тия кожодери в Бултрако, съмнявам се да струва повече от 30 паунда това нещо нещо в ebay или някой друг подобен сайт, даже ако знаеш някой онлайн англиски магазин препоръчай ми, мога да си го платя от тука и майка ми или сестра ми примерно да ми го препратят с някое друго нещо насам. П.с... някъде май го беше постнал ти, ама в коя от темите беше? Не мога да се сетя, че то голямо четене падна последният месец и вече се обърках. А искам като ида на диагностика да е сменен иначе е безсмислено.
-
Колега кой е този ремап-аджия във Варна, става въпрос за CR-v II 2005 Фейслифт със същият мотор N22A2 - 2.2 i-CTDI 140hp
-
Ами не знам дали има нужда изобщо от почистване, но мисля че е редно на кола втора ръка най-малко поне да се отвори и да се провери че пораженията от запушен ЕГР са лоши и за маслото и за мотора.
-
Самата фраза или идеята?
-
Колега никого не обиждаш тук е форум и всеки изказва мнение! Относно изпреварването и видимостта съм написал че има ефтино решение а именно с мултимедия и камера отпред и отзад, хем имаш парктроника за отзад и горе-долу за отпред, хем имаш и видимост, че даже и от по-външна гледна точка отколкото с лява дирекция, а ако камерата се постави в страничното огледало няма да се налага даже и левият фар да си покажеш и можеш дори от 1 м. дистанция да видиш какво идва на среща, и то без да си помръднеш главата а, като бонус получаваш и навигация, тъч-скрийн, прилична музика, USB и Bluetooth няма да изброявам повече, самите мултимедии с всички тези "благинки" са вече на доста прилични цени започващи от 200 лева и нагоре. А, що се отнася за пасажера и слизането му в трафика съм съгласен но, ... на тази цена предпочитам да свикна да предупреждавам аз вече съм свикнала заради децата, които слизат от лявата и дясната врата едновременно с всичко се свиква... просто някой хора искат по лесният начин, който е почти двойно по скъп, пак казвам всичко което казвам не се отнася за хората с възможности да си купят кола с лява дирекция, по-скоро това е бюджетен вариант за хората с по скромни възможности като мен, които искат да карат примерно, - едно поколение по-нова кола на същата цена, както е в моят случай а именно - на цената на CR-V I генерация карам CR-V II генерация, и годинките по-малко и екстрите повече, по-лъскава, че и дизел който го няма в първата генерация, но и бензин да е пак мотора е осъвършенстван особено при фейслифт-а... както и да е ... да не разводняваме темата повече, ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Аз като претегля нещата на везната осъзнавам че с много малко усилия и жертви получавам доста бонуси но, ... както вече казах това си е само мое мнение и не го налагам на никого, а просто го изказвам и съответно се аргументирам.
-
мерси... интересно ми е защо толкова се спъва след като там е по-скоро вакум отколкото налягане?!?! Може би е заради дебитомера вероятно не отчита коректно количеството въздух защото влиза въздух след него и сместа ще е по богата на кислород... тоест дебитомера мери 20 л. въздух или там куб. м. не знам точно в какво мери а след като е замерил вече обема е навлязъл допълнително през дупката която при мен е процеп около 1 см. и на-дали влиза толкова от там но колата има сериозна турбо-дупка в оборотите от 1900 - 2700 об. сек. Не знам за сега мисля да започна със смяна на маркуча и почистване ?или направо премахване на ЕГР-клапана кое е по-добро според вас?
-
Благодаря Emich даваш доста полезни съвети, ще пробвам с хидр. течност и ще пиша. Прочел съм половината теми, за CR-V а, твоите коментари са винаги адекватни и помагат... явно опитът си е опит. извинявам се за оф топика но можеш ли да ми дадеш съвет от къде да купя маркуча от филтърната кутия след дебитомера към турбото оня гофрирания.
-
Аз принципно имам английски документи, на мен лично няма да ми е проблем всъщност за регистрацията няма да е проблем дори и след брекзит (ъъъъ... че ми е тъпо да я пиша тая дума на Български ) тук обаче оства големият въпрос с митото, и въпреки това пак май ще е по-ефтино аз мисля че въпреки всичко пак ще се намират дупчици и варианти... можеби тогава пък ще започнем да купуваме дясни дирекции от Франция пак казвам можеби.
-
имам странен проблем с хидравликата на волана, когато започна да навивам волана в която и да е посока плавно, волана започва да пулсира в обратната посока, все едно се опитва да ми бутне ръката обратно с няколко сантиметра в обратната посока после отпуска и пак така? колата е от подписа ми?
-
Ми не!!! Нъцки, нема светлинка в тунела, и светеща ламба нема... пфуу... ам'чи то те май всички англичанки са така... сега имам друга дилема с хидравликата на мойта "Конда" както я нарича Жената... като почна да навивам геврека волана започва да пулсира все едно се опитва да ми върне ръката в обратната посока...
-
Здравейте, от близо месец и аз съм горд собственик на Honda CR-V, 2.2 i-CTDI, N22A2 (2005) е... Англичанка е, но аз си я харесвам и си я карам с голям кеф, за информация на тези които тепърва се заглеждат по дясната дирекция, ще изкажа МОЕТО ЛИЧНО мнение на въпроса проблем ли е дясната дирекция у нас, (Подчертавам отново че това е едно споделено ЛИЧНО МОЕ мнение и не искам да убеждавам когото и да било, какво и от къде да си купи!) Според моето скромно мнение проблем има но всичко около проблемите се свежда до едно просто нещо, а именно човешкият мозък. Той е устроен така че да се приспособява към всяко едно неудобство и дискомфорт и да извлича както негативните така и положителните страни, та има си и плюсове и минуси... 1. ИЗПРЕВАРВАНЕ, ами проблем е ако не се спазва дистанция и се предприемат по агресивни маневри - РЕШЕНИЕ на проблема има, камера в страничното огледало или най добре във фара зад стъклото, виждал съм поставена такава и в горният десен ъгъл на предното стъкло, има огледала за обратно виждане с DVR опция дори и за запис с 4-5 инчови дисплей на цени от 50-200 долара заедно с комплект Камери за отпред и отзад. Аз лично си карам така без нищо и единственият ми дискомфорт по време на изпреварване е извън града предимно на големи камиони, автобуси и тирове и то не защото са големи, а защото не мога да погледна от тяхно-дясно понеже винаги карат прибрани плътно в дясно 2. НЕ мога да подмина неудобството всеки път когато някой трябва да слезе от пасажерската седалка, трябва да предупреждавам да погледнат да не ги отнесе някой в градски условия това е дразнещо признавам - РЕШЕНИЕ НЯМА!!! 3. СКОРОСТЕН ЛОСТ ОТ ЛЯВО И ПРЕВКЛЮЧВАНЕ С ЛЯВА РЪКА, Аз по-свикнах точно за 2 дни, а след седмица нямах проблем като се има в предвид, че карах и в обединеното кралство и то по-точно в луницата на Лондон 1-2 и трета зона, което си е широк център, а там и движението е на-опаки и трафика е майчице мила, просто се придържах към правилото (СТОЙ ДО ОСЕВАТА ЛИНИЯ) това за Лондон разбира се, за България е същото за (ЛЯВА и СРЕДНА) лента, и правилото (ПЛЪТНО ама наистина плътно до тротоара или аварийната по магистралата когато си в дясната лента), ПЛЪТНО защото нямате пасажерско разтояние от ваше дясно, то е в ляво и ако не сте в ПЛЪТНО в дясно настъпвате осевата на лявото платно. РЕШЕНИЕ 1: АВТОМАТИК РЕШЕНИЕ 2: Трябва ви време, както казах човек се приспособява без значение от възрастта, по старите шофьори с навици се учат по бавно, ТОВА не е така те може да имат изградени навици но познават по добре пътната обстановка и опита инстинктивно само им помага, а при начинаещият там няма опит, но от друга страна няма и навик който да му пречи, та каквото за едните такова и за другите. 4. ДА ВЪРТИШ ГЕВРЕКА С ДЯСНАТА РЪКА, Ето тук за мен беше най тегаво... свикнах за около 15-20 дни като се има в предвид, че преминах ПОЧТИ 3000 КИЛОМЕТРА през Франция, Белгия, Германия, Австрия, Унгария и Румъния през половин България та до Варна, и то в авариен режим заради една излязла букса която в гр. Русе откриха на 20та минута но това е друга тема. Изводи единствено на база личен опит, (Подчертавам отново че това е едно споделено ЛИЧНО МОЕ мнение и не искам да убеждавам когото и да било какво и от къде да си купи), НИКОГА повече няма да дам почти още толкова пари за лява дирекция при положение че на половин цена взимам кола от Англия с в пъти по малко изгнили ламарини от Немски, Австрийски Италиански и Швейцарски коли, и поддръжка няколкократно по качествена от Италианска кола, е... с уговорката разбира се, че ако забогатея някой хубав ден можеби... но в нашата България надали. Весела нова година, здраве щастие и късмет другото само ще дойде.
-
Ясно, мисля че знам къде е и ако е тя (по-скоро е в посока с. Кичево) не е само за хонда а е по-скоро само за японки. благодаря все пак...
-
Ето ги и бутоните; круиз или темпомат не знам кое е по правилно, шибидах и реглаж на светлините Климат контрола или климатроник, подгрев на огледала + задно стъкло и coolBox или както си му викаме ние хладилна джабка-Жабка не знам кое е правилно и тук малко оф-топик за да не пускам нова тема макар че, с толкова голям внос на англичанки в България май няма да е зле да се направи нова тема, - та въпросче за по-компетентните: има ли начин да се преправи електронната частт на таблото с моментният разход и изминатите мили и галони да стане в километри и литри? снякой софтуерен ъпгрейд или нещо подобно? С километража се свиква ама пусти сметки дето все трябва да правя всеки път като погледна в хипнотизиращата лентичка на икономайзера ми идва доста сложно иначе (много ме кефи една такава семпла и изчистена). Моторетката пак малко оф-топик... добра е, и за нея имам питане ама май ще е в общата дискусия... Първо да си мина и аз по реда при Дидо- (Миямото) в понеделник да я види за да не дрънкам празни приказки, за това момче все хубави работи чувам... и се надявам и аз като многото ми познати които го препоръчаха да остана доволен. и пак оф-топик ама не мисля че е за нова тема да питам тия решетки до плафона за къ'в бяс са там че им се чудя става месец и не намирам нищо освен едно мнение някъде мярнах че имало обемни датчици, което млко ме съмнява прекалено са големи според мен?!?!