Jump to content

Ба'т Ачко

Фен
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Ба'т Ачко

  • Ранг
    Ба'т Ачко
  • Рожден ден 19.04.1973

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2i-CTDI-N22A2 (2005) RD, FORD PROBE 2.0 16v - 1996
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Varna
  • Интереси
    Фотография, Видео и дизайн.
    Автомобили...

Contact Methods

  • Skype
    angelo.angelov

Последни посетители

1342 профилни разглеждания
  1. Здравейте приятели, Имам Акорд 7ма генерация преди феслифта 2005 модела с лайсната на предният капак. Прди седмица приятел удари колата отпред и има щети по следните елементи: 1. Капака е огънат може да се оправи но предпочитам смяна с втора употреба цената ще енаполовина ако намеря 2. Решетката между фаровете заедно с лайсната на капака за смяна. 3. Бронята не става да се оправи или ще струва двойно от смяна с втора ръка. Проблема ми е че, не мога да намеря капак и броня същият цвят преди фейса. Намирам обаче фейслифтови капак и броня заедно с маската същият цвят от ударена в задницата цялата предница е здрава на добра цена. Сега въпроса, както се досещате е може ли да се монтират на не-фейслифтова броня, капак и маската и, ще трябва ли преправяне, или само се сменят? Благодаря ви предварително.
  2. Препоръчай ми добър ремападжия във Варна за CR-V то ми.
  3. Емич, имаш ли му каталожният номер на тоя маркуч, тия от Бултрако във Варна ми обявиха 127.80 лв. Да огледам по английските сайтове, за да си го поръчам на адрес в Лондон и после да ми го препратят тук. Категорично отказвам да им дам такива пари на тия кожодери в Бултрако, съмнявам се да струва повече от 30 паунда това нещо нещо в ebay или някой друг подобен сайт, даже ако знаеш някой онлайн англиски магазин препоръчай ми, мога да си го платя от тука и майка ми или сестра ми примерно да ми го препратят с някое друго нещо насам. П.с... някъде май го беше постнал ти, ама в коя от темите беше? Не мога да се сетя, че то голямо четене падна последният месец и вече се обърках. А искам като ида на диагностика да е сменен иначе е безсмислено.
  4. Колега кой е този ремап-аджия във Варна, става въпрос за CR-v II 2005 Фейслифт със същият мотор N22A2 - 2.2 i-CTDI 140hp
  5. Ами не знам дали има нужда изобщо от почистване, но мисля че е редно на кола втора ръка най-малко поне да се отвори и да се провери че пораженията от запушен ЕГР са лоши и за маслото и за мотора.
  6. Колега никого не обиждаш тук е форум и всеки изказва мнение! Относно изпреварването и видимостта съм написал че има ефтино решение а именно с мултимедия и камера отпред и отзад, хем имаш парктроника за отзад и горе-долу за отпред, хем имаш и видимост, че даже и от по-външна гледна точка отколкото с лява дирекция, а ако камерата се постави в страничното огледало няма да се налага даже и левият фар да си покажеш и можеш дори от 1 м. дистанция да видиш какво идва на среща, и то без да си помръднеш главата а, като бонус получаваш и навигация, тъч-скрийн, прилична музика, USB и Bluetooth няма да изброявам повече, самите мултимедии с всички тези "благинки" са вече на доста прилични цени започващи от 200 лева и нагоре. А, що се отнася за пасажера и слизането му в трафика съм съгласен но, ... на тази цена предпочитам да свикна да предупреждавам аз вече съм свикнала заради децата, които слизат от лявата и дясната врата едновременно с всичко се свиква... просто някой хора искат по лесният начин, който е почти двойно по скъп, пак казвам всичко което казвам не се отнася за хората с възможности да си купят кола с лява дирекция, по-скоро това е бюджетен вариант за хората с по скромни възможности като мен, които искат да карат примерно, - едно поколение по-нова кола на същата цена, както е в моят случай а именно - на цената на CR-V I генерация карам CR-V II генерация, и годинките по-малко и екстрите повече, по-лъскава, че и дизел който го няма в първата генерация, но и бензин да е пак мотора е осъвършенстван особено при фейслифт-а... както и да е ... да не разводняваме темата повече, ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Аз като претегля нещата на везната осъзнавам че с много малко усилия и жертви получавам доста бонуси но, ... както вече казах това си е само мое мнение и не го налагам на никого, а просто го изказвам и съответно се аргументирам.
  7. мерси... интересно ми е защо толкова се спъва след като там е по-скоро вакум отколкото налягане?!?! Може би е заради дебитомера вероятно не отчита коректно количеството въздух защото влиза въздух след него и сместа ще е по богата на кислород... тоест дебитомера мери 20 л. въздух или там куб. м. не знам точно в какво мери а след като е замерил вече обема е навлязъл допълнително през дупката която при мен е процеп около 1 см. и на-дали влиза толкова от там но колата има сериозна турбо-дупка в оборотите от 1900 - 2700 об. сек. Не знам за сега мисля да започна със смяна на маркуча и почистване ?или направо премахване на ЕГР-клапана кое е по-добро според вас?
  8. Благодаря Emich даваш доста полезни съвети, ще пробвам с хидр. течност и ще пиша. Прочел съм половината теми, за CR-V а, твоите коментари са винаги адекватни и помагат... явно опитът си е опит. извинявам се за оф топика но можеш ли да ми дадеш съвет от къде да купя маркуча от филтърната кутия след дебитомера към турбото оня гофрирания.
  9. Аз принципно имам английски документи, на мен лично няма да ми е проблем всъщност за регистрацията няма да е проблем дори и след брекзит (ъъъъ... че ми е тъпо да я пиша тая дума на Български ) тук обаче оства големият въпрос с митото, и въпреки това пак май ще е по-ефтино аз мисля че въпреки всичко пак ще се намират дупчици и варианти... можеби тогава пък ще започнем да купуваме дясни дирекции от Франция пак казвам можеби.
  10. имам странен проблем с хидравликата на волана, когато започна да навивам волана в която и да е посока плавно, волана започва да пулсира в обратната посока, все едно се опитва да ми бутне ръката обратно с няколко сантиметра в обратната посока после отпуска и пак така? колата е от подписа ми?
  11. Ми не!!! Нъцки, нема светлинка в тунела, и светеща ламба нема... пфуу... ам'чи то те май всички англичанки са така... сега имам друга дилема с хидравликата на мойта "Конда" както я нарича Жената... като почна да навивам геврека волана започва да пулсира все едно се опитва да ми върне ръката в обратната посока...
  12. Здравейте, от близо месец и аз съм горд собственик на Honda CR-V, 2.2 i-CTDI, N22A2 (2005) е... Англичанка е, но аз си я харесвам и си я карам с голям кеф, за информация на тези които тепърва се заглеждат по дясната дирекция, ще изкажа МОЕТО ЛИЧНО мнение на въпроса проблем ли е дясната дирекция у нас, (Подчертавам отново че това е едно споделено ЛИЧНО МОЕ мнение и не искам да убеждавам когото и да било, какво и от къде да си купи!) Според моето скромно мнение проблем има но всичко около проблемите се свежда до едно просто нещо, а именно човешкият мозък. Той е устроен така че да се приспособява към всяко едно неудобство и дискомфорт и да извлича както негативните така и положителните страни, та има си и плюсове и минуси... 1. ИЗПРЕВАРВАНЕ, ами проблем е ако не се спазва дистанция и се предприемат по агресивни маневри - РЕШЕНИЕ на проблема има, камера в страничното огледало или най добре във фара зад стъклото, виждал съм поставена такава и в горният десен ъгъл на предното стъкло, има огледала за обратно виждане с DVR опция дори и за запис с 4-5 инчови дисплей на цени от 50-200 долара заедно с комплект Камери за отпред и отзад. Аз лично си карам така без нищо и единственият ми дискомфорт по време на изпреварване е извън града предимно на големи камиони, автобуси и тирове и то не защото са големи, а защото не мога да погледна от тяхно-дясно понеже винаги карат прибрани плътно в дясно 2. НЕ мога да подмина неудобството всеки път когато някой трябва да слезе от пасажерската седалка, трябва да предупреждавам да погледнат да не ги отнесе някой в градски условия това е дразнещо признавам - РЕШЕНИЕ НЯМА!!! 3. СКОРОСТЕН ЛОСТ ОТ ЛЯВО И ПРЕВКЛЮЧВАНЕ С ЛЯВА РЪКА, Аз по-свикнах точно за 2 дни, а след седмица нямах проблем като се има в предвид, че карах и в обединеното кралство и то по-точно в луницата на Лондон 1-2 и трета зона, което си е широк център, а там и движението е на-опаки и трафика е майчице мила, просто се придържах към правилото (СТОЙ ДО ОСЕВАТА ЛИНИЯ) това за Лондон разбира се, за България е същото за (ЛЯВА и СРЕДНА) лента, и правилото (ПЛЪТНО ама наистина плътно до тротоара или аварийната по магистралата когато си в дясната лента), ПЛЪТНО защото нямате пасажерско разтояние от ваше дясно, то е в ляво и ако не сте в ПЛЪТНО в дясно настъпвате осевата на лявото платно. РЕШЕНИЕ 1: АВТОМАТИК РЕШЕНИЕ 2: Трябва ви време, както казах човек се приспособява без значение от възрастта, по старите шофьори с навици се учат по бавно, ТОВА не е така те може да имат изградени навици но познават по добре пътната обстановка и опита инстинктивно само им помага, а при начинаещият там няма опит, но от друга страна няма и навик който да му пречи, та каквото за едните такова и за другите. 4. ДА ВЪРТИШ ГЕВРЕКА С ДЯСНАТА РЪКА, Ето тук за мен беше най тегаво... свикнах за около 15-20 дни като се има в предвид, че преминах ПОЧТИ 3000 КИЛОМЕТРА през Франция, Белгия, Германия, Австрия, Унгария и Румъния през половин България та до Варна, и то в авариен режим заради една излязла букса която в гр. Русе откриха на 20та минута но това е друга тема. Изводи единствено на база личен опит, (Подчертавам отново че това е едно споделено ЛИЧНО МОЕ мнение и не искам да убеждавам когото и да било какво и от къде да си купи), НИКОГА повече няма да дам почти още толкова пари за лява дирекция при положение че на половин цена взимам кола от Англия с в пъти по малко изгнили ламарини от Немски, Австрийски Италиански и Швейцарски коли, и поддръжка няколкократно по качествена от Италианска кола, е... с уговорката разбира се, че ако забогатея някой хубав ден можеби... но в нашата България надали. Весела нова година, здраве щастие и късмет другото само ще дойде.
  13. Ясно, мисля че знам къде е и ако е тя (по-скоро е в посока с. Кичево) не е само за хонда а е по-скоро само за японки. благодаря все пак...
  14. Ето ги и бутоните; круиз или темпомат не знам кое е по правилно, шибидах и реглаж на светлините Климат контрола или климатроник, подгрев на огледала + задно стъкло и coolBox или както си му викаме ние хладилна джабка-Жабка не знам кое е правилно и тук малко оф-топик за да не пускам нова тема макар че, с толкова голям внос на англичанки в България май няма да е зле да се направи нова тема, - та въпросче за по-компетентните: има ли начин да се преправи електронната частт на таблото с моментният разход и изминатите мили и галони да стане в километри и литри? снякой софтуерен ъпгрейд или нещо подобно? С километража се свиква ама пусти сметки дето все трябва да правя всеки път като погледна в хипнотизиращата лентичка на икономайзера ми идва доста сложно иначе (много ме кефи една такава семпла и изчистена). Моторетката пак малко оф-топик... добра е, и за нея имам питане ама май ще е в общата дискусия... Първо да си мина и аз по реда при Дидо- (Миямото) в понеделник да я види за да не дрънкам празни приказки, за това момче все хубави работи чувам... и се надявам и аз като многото ми познати които го препоръчаха да остана доволен. и пак оф-топик ама не мисля че е за нова тема да питам тия решетки до плафона за къ'в бяс са там че им се чудя става месец и не намирам нищо освен едно мнение някъде мярнах че имало обемни датчици, което млко ме съмнява прекалено са големи според мен?!?!
×
×
  • Създай нов...