Jump to content

Митко Йотов

Фен
  • Мнения

    3025
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    41

Митко Йотов last won the day on Април 28

Митко Йотов had the most liked content!

Обществена Репутация

1346 Master

2 Последователи

Относно Митко Йотов

  • Ранг
    Епичен
  • Рожден ден Юли 1

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VIII Wagon 2.0 (156 Hp) AT EX. 2009 R20A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Последни посетители

8644 профилни разглеждания
  1. Не е само това Цецо, то не беше мини ДРС не беше меки предни крила мамят с гумите и по всяка вероятност още сто неща постоянно се оплакват, че някой ги избутва от пистата, по тази кола нищо не е в ред ама нищо.
  2. Най накрая удариха измамниците, за сега само през ръцете но ще бъдат шамаросани скоро и през лицето. F1 НОВИНИ🛑 ФИА ОФИЦИАЛНО наказва Макларън за манипулиране на температурата на гумите, след като Ред Бул предоставя допълнителни доказателства. Светът на Формула 1 беше разтърсен от противоречиво решение на ФИА на Гран При на Маями в началото на май 2025 г. Макларън получи официално наказание за манипулиране на температурата на гумите, след месеци на спекулации и подозрения от страна на конкурента Ред Бул Рейсинг. Наказанието е последвано от допълнителни доказателства, предоставени от Ред Бул, слагащи край на разгорещена битка извън пистата. Световният шампион Макс Верстапен, който изигра ключова роля в шампионата, не остави реакцията си на инцидента незабелязана. Сагата започна през 2024 г., когато Red Bull обвини McLaren, че използва незаконни методи за управление на температурата на гумите. MCL39 на McLaren се доказа като изключително добър в управлението на износването на гумите, особено на писти като Бахрейн и Джеда, където високите температури оказват сериозно натоварване на задните гуми. Термографските изображения на Red Bull показаха забележимо хладни зони около спирачните барабани на McLaren, което повдигна въпроси относно законността на техните охладителни системи, като Red Bull подозираше използването на забранени вещества или иновации, които не отговарят на разпоредбите. McLaren се защити, като посочи аеродинамично превъзходство и усъвършенстван избор на материали, но точното действие на тяхната система остана обгърнато в мистерия. В навечерието на Маями ситуацията ескалира. Red Bull предостави нови доказателства, включително подробен анализ на данни от термовизионни изображения и питстопове, предполагащи, че спирачните барабани на McLaren са използвали неодобрени охлаждащи течности за изкуствено понижаване на температурата на гумите. Според Auto Motor und Sport, Red Bull посочва „невъзможни“ температурни разлики, които не могат да бъдат обяснени само с въздухопроводимост. FIA, под натиск от Red Bull и други отбори, започна интензивно разследване. След инспекции по време на свободните тренировки в Маями, FIA потвърди, че системата на McLaren нарушава регламента, по-специално член 12.8.1 от техническия регламент, който забранява изкуственото влияние върху производителността на гумите. Наказанието за Макларън беше сериозно: глоба от 200 000 евро и отнемане на 10 конструкторски точки. Отборът беше задължен също така да модифицира спирачните си барабани за следващото състезание в Имола. Главният изпълнителен директор на Макларън Зак Браун реагира с разочарование, но прие решението. „Вярвахме, че нашите иновации са в рамките на регламента, но уважаваме решението на ФИА“, каза той в изявление. Браун подчерта, че доминацията на Макларън не се дължи само на охладителната им система, а на превъзходния автомобил и пилотите. Макс Верстапен, който постигна четвъртото най-бързо време в квалификациите за спринт в Маями, беше забележително остър в отговора си. „Добре е, че ФИА най-накрая предприема действия“, каза той след състезанието. „Отдавна знаехме, че нещо не е наред. Подобни трикове не принадлежат на спорта. Сега отново можем да се състезаваме честно.“ Верстапен, който е на 12 точки зад лидера в шампионата Оскар Пиастри, подчерта, че е фокусиран върху собственото си представяне. „McLaren са бързи, независимо от наказанието. Трябва да дам всичко от себе си, за да ги победя.“ Думите му отразяваха разочарованието в Red Bull, които видяха управлението на гумите на McLaren като несправедливо предимство. Наказанието не променя почти нищо в преднината на Макларън в шампионата на конструкторите, но изостря баланса на силите. Пилотът на Макларън Ландо Норис, който имаше силно състезание в Маями, нарече въпроса „уреден“ и се фокусира върху предстоящите състезания. „Ще продължим да се борим за титлата, със или без тези точки“, каза той. Зак Браун, Зак Браун този малак педерас как лъжеше една година но това е само началото защото нищо не е наред по тази кола иначе Ландо бил много добър човек, добър, добър та колко да е добър аз бих казал гузен. https://luxury.amazingtoday.net/f-news-fia-officially-penalizes-mclaren-for-tire-temperature-manipulation-after-red-bull-provides-a-uyenhoanh/?utm_source=facebook&fbclid=IwY2xjawKMfGBleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBYYUZDUFNoc2pPZG4wYzhQAR7yHQlphoJKm4a3sm07dRH8g1iaV2cRKq0JmOp1qCUT6-x1PdjFH6Kb1m0o2Q_aem_BKIz5eZ1Lu3eax_HbL2Dtw
  3. О да, това е задната част на мотора не бях обърнал внимание.
  4. За съжаление не мога да го потвърдя за достоверност, това видях за това и качих линка от сайта. Утре ще видим.
  5. https://luxury.amazingtoday.net/f-news-terrible-news-for-oscar-piastri-as-max-verstappens-move-to-the-fia-changes-everything-thanhtam/?utm_source=facebook&fbclid=IwY2xjawJ9L5pleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBCdkRQU0U0QnVDNkViakx2AR44TkntmhzkaSI06eZqMI38COAqptgzyKBBVQdh3A60d24bkQUKB6M0sFSb2A_aem_jJel4PuxLMKAh6KwQdyTtg#google_vignette Светът на Формула 1 беше разтърсен от драматичен обрат на събитията след Гран При на Саудитска Арабия. Младият австралиец, който се изстреля на върха в класирането на пилотите с убедителна победа в Джеда, сега е изправен пред трудна битка след противоречив ход на Макс Верстапен и решение на ФИА, което промени състезанието. Верстапен Ред Бул, воден от Кристиан Хорнер, подаде жалба до ФИА, представяйки записи от борда, за които твърдят, че показват Верстапен да води в завоя. ФИА, вече подложена на критики заради непоследователните си решения, преразгледа инцидента и направи сензационно съобщение: наказанието беше отменено, като със задна дата победата беше присъдена на Верстапен. Решението лиши Пиастри от победата и го свали на второ място, намалявайки преднината му в шампионата пред съотборника му Ландо Норис до само две точки, като Верстапен сега изостава само с четири точки. Това беше самата истина но гледам никой не го коментира.
  6. Свърши си работа и после.
  7. Броните са различни точно там където е решетката, иначе беше хубаво да са съвместими за да имаме избор.
  8. Външния е според джантата.
  9. https://www.facebook.com/reel/1086571553230670
  10. А това знаем ли то? Авиацията е свят на прецизност, иновации и скрита логика! Чудили ли сте се защо прозорците на самолети са кръгли? Или защо пътниците винаги се качват от лявата страна? Затегнете коланите, докато разкриваме 7 умопомрачителни факта, които правят самолетите най-безопасните и ефективни чудеса на инженерството! Защо самолетните прозорци са кръгли? За разлика от квадратните прозорци, които могат да причинят структурни слабости поради разлики в налягането на големи надморски височини, кръгли Този семпъл, но решаващ дизайн предотвратява пукнатини и прави полетите по Защо самолетите имат извити съвети за крилата? Тези елегантни крилца на върха на крилата на самолета не са само за показ! Те намаляват съпротивлението, подобряват горивната ефективност и повишават стабилността, като свеждат до Това означава по-гладки полети и по-ниски разходи за гориво за авио Защо пътниците се качват от лявата страна? Забелязали ли сте, че всички търговски самолети товарят пътници от лявата страна? Това е така, защото пилотите традиционно седят на лявата седалка, което прави по-лесно да се подреждат с мосто Междувременно наземните екипи работят по товарене на товари и гориво от дясната страна без намеса! Защо вътре в самолетите е толкова студено? Каютите се поддържат хладни, за да предпазят пътниците от припадък поради ниските нива на кислород на големи височини. По-топлите температури могат да доведат до замайване, свързано с хипоксия, така че студения въздух всъщност е животоспасяващ Какво се случва,ако Мълния удари самолет? Самолетите се удрят редовно, но не се притеснявайте! Самолетите са изградени със мълниезащитни системи, които безопасно насочват тока. Последният път, когато светкавица свали търговски самолет, беше преди десетилетия! Защо някои самолети са боядисани в бяло? Бялата боя помага за отразяването на слънчевата светлина, като поддържа самолета по-хладен, намалява износването от UV радиацията и дори улеснява забелязването на пукнатини или увреждания Защо самолетните гуми никога не се спукват при кацане? Самолетните гуми са проектирани да издържат на екстремно налягане, поддържащи до 38 тона на колело! Те също са пълни с азот, вместо с обикновен въздух, за да се справят с бързи температурни промени, без да Последни мисли: Всеки детайл в авиацията има научна причина зад себе си. Следващият път, когато се качите на полет, огледайте се - вие сте в една от най-модерните и безопасни машини, правени някога!
  11. Да, антифриза не е безопасен. На скоро сменях опорния тампон (този с вакума) и забелязах на едно място сериозно окисляване точно под кранчето за точене на антифриза от радиатора. преди няколко години сменях антифриза и не почистих добре със суха кърпа мястото където леко оливаше и и сега при разглобяването на перките на радиаторите видях какво е причинил. Та антифриза си е доста сериозен химикал и е способен да окисли всичко що е метал, кабел и други сплави. Мисълта ми е, че трябва да се внимава с него къде попада защото причинява точно такива проблеми като твоя колега. Има спрей за почистване при работа с антифриз и масло, летлив е и веднага след използване се изпарява, след това пръскаш с контакт спрей и те така.
×
×
  • Създай нов...