Jump to content

mbost

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

mbost last won the day on Май 4 2018

mbost had the most liked content!

Обществена Репутация

13 Neutral

Относно mbost

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик Хибрид 2008г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

1022 профилни разглеждания
  1. Здравейте, Само да споделя за информация, че Хонда чрез Бултрако АД и сервиза във Варна ми смениха нагнетателите на въздушните възглавници. Първо получих писмо , че тази е акция е глобална в света и чрез записване , безплатно се извършва тази сервизна дейност. Цитат от писмото: " Поради грешка в процеса на производствения контрол е възможно нагнетателят на въздушната възглавница при задействане да създаде налягане , по-високо от необходимото. В следствие на това съществува минимален риск за разпръскване на метални частички в купето, които биха могли да наранят шофьора или пътниците". Заявката и изпълнението бе в рамките на един месец , за което съм благодарен на всички по веригата. Всички заинтересовани могат да се допитат до сервизитена Хонда по места, а може и много да са го направили вече. успех !
  2. Не съм сигурен дали е отделен мотор, в едно описание пише , че е вградена намотка в компресора, и наистина когато съм на старт/стоп ми черпи от батерията. Когато не му "стигне" батерията се запуска мотора дори и да съм спрял например на светофар.
  3. Не съм развалял пакета още, повече ме интересуват размерите на сегашните ми клетки за да поръчам нови. Предлагат се два размера , а не искам експерименти за толкова пари. Оригиналните зарядни за защитени с холограмен стикер, надписи и са по-скъпи. Освен това се проверяват в сайта на фирмата.
  4. За сега решихме проблема. Нямаше "фреон" - това установиха в ИмПас и тактично ми отказаха да го заредят след като се почудиха малко, нямали съответните консумативи ! Така, че прочетох доста неща и намерих лепенката под капака. После и сервиз Хонда - Варна ми отказа , но намерих друг и ми провериха и заредиха системата. Сега работи , но ще го наблюдавам :). Само да спомена, че компресора е друг модел с помощ 15% от батерията. 85% от движението му идва от ремъка - някои го наричат "хибриден компресор" . Описано е във текстовия файл. Hybrid_AC[1].txt
  5. Не ми стартира климатика. Релета, предпазители, вентилатор и ел.магнит за компресора са изправни. Възможно ли е поради ниско налягане на хладилния агент в системата да има забрана ? Има ли някакъв датчик за налягане на "фреона" и къде е той ? Насочете ме към фирма във Варна, но не Хонда . Благодаря предварително.
  6. Когато купувате нови крушки , желателно е да носите мострата . Едно недоглеждане хаби много нерви. Не купувайте повече ватове, натоварвате "командното" у-во: реле, клеми или транзистор !
  7. Отхвърля лоши клетки/батерии, проверява капацитета на клетките/батерията/, измерва вътрешното съпротивление, разрежда с константен ток, зарежда и дозарежда. Има опции за много видове клетки/батерии, настройки стандартни и "ръчни". Ако можем да го наречем "умно" устройство. Да ! има ментета на половин цена, внимавайте какво купувате :).
  8. Ето зарядното с което има много нагледни постове в Тубата как се рециклират батериите. Може да се закупи и от България. Изпробвах го на няколко типа барерии и акумулатори, чудесно е ! Моля не го разбирайте като реклама.
  9. Как си направих нови тасове / капаци / за джантите на Хонда Хибрид 2008. И защо ? Когато я закупих единия тас беше без алуминиево покритие. От сервиза искаха 98лв. за бройка. Това ме амбицира да си ги подменя. Закупих стара плака от печатарска машина за 2 лв., разчартах и изрязох кръговете. Огънах "не фабрично" и закупих лепенки с лого за 6 лв. четири бройки. Вижте снимките. От Хонда да не се сърдят , че продават толкова скъпо !
  10. По принцип на батерия от последователно свързани клетки не се препоръчва / направо е "забранено" / да се сменят неработещи е нови клетки. Ако се "рециклира" т.е. имам в предвид цикъл на контролиран разряд и заряд то всички клетки трябва да са от един и същ сорт, стари, втора употреба и т.н.т. За това може би и китайците продават на пакет новите клетки. Другото е "радиолюбителска" дейност . Но пък и не може да се изисква от една 10г. батерия минала през толкова цикли да има завиден капацитет. Ориентирането е към нов пакет . Но за да си поръчам трябва да разваля сегашния , ще чакам.
  11. колега ще ми бъде интересно да се срещнем и обминим малко опит :) 

    0887140483 - Митко

  12. Здравейте, да се включа и аз малко по темата. Купих колата ноември месец 2017г / Хонда Сивик "кибрит"/ - 2008г. Още веднага разбрах, че батерията е към края си. Бързо се разрежда и бързо се зарежда. Проучих някои неща които ще споделя. Батерията е от "пръчки" всяка от по 6 бр. клетки NI-MH - 1.2V . T.e. 6 x 1.2 = 7.2 V х 20 = 144V свързани последователно. Капацитета не знам докато не отворя пакета. Карам във Варна редовно най-вече градско в огромно задръстване. За сега ги щадя , нежно натискам педала и използвам максимално инерцията. Проучих вариантите за доставка и рециклиране. Закупих зарядно "SkyRC IMAX B6" видяно от YouTube и използвам редовно за всичко що се зарежда. С него може да се рециклират по-запазените клетки ! Посетих фирмата /човека/ който се рекламира във Варна, направил е само един опит с Хонда и Тойота и нищо повече. Затова не отговаря и не си закрива инфото. Свързах се с китайски производител чрез alibaba - иска точните дименсии на клетките защото има по-дълги/къси/ - тънки и дебели образно казано. И капацитета е различен 5 - 6.5 - 10 Ah . Отговориха ми че са достявяли до България - приблизително $1400 + $300 доставка пакет 20 бр. . От Хонда Варна ми предлагаха за 7170 лв. нов пакет . За сега изчаквам да се постопли и ще отвора пакета поне да измеря клетките и да взема точните данни. Най-вероятно ще се справям сам като ще търся двата варианта - рециклирани стари клетки + втора употреба докато си закупя от Китай. От щатите е трудно и скъпо. Интересувам се , ако изключа батерията как ще е запалването ? За сега е на момента. Имам проблем с климатика, но това е друга тема. Успех на всички !
  13. От два месеца карам Хонда Сивик Хибрид . Реално градско във Варна ми дава среден разход 6.8 и използва много често старт-стопния режим. Извънградско до Пловдив и обратно с ползване на круиз контрол при 130км/ч по магистралата разхода беше 6.0. Колата е над 120000км, 9 годишна и си личи, че батерията бързо се разрежда и зарежда. Знам, че ми предстои смена или рециклиране, но ще изчакам до лятото. Ако има въпроси или нужда от контакти, пишете ми. Каквото знам ще споделя
×
×
  • Създай нов...