-
Мнения
629 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
9
note last won the day on Януари 19 2023
note had the most liked content!
Обществена Репутация
404 GoodОтносно note
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda CR-V III 2.0 R20A2 A/T
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
3915 профилни разглеждания
-
Да, в столицата през последните години трафикът стана направо нетърпим. Обаче културата на шофьорите, макар и по-добра от тази в някои по-малки населени места, си остава потресаващо ниска. В малките градове, а и в по-големи - като Бургас например - масово не се подава мигач. В София този проблем не е толкова изразен, но си го има - особено при престрояване. Това е по-скоро от арогантност, отколкото от неумение, демек - аз съм велик, не ме интересуват другите на пътя, ще се съобразяват с мен. Особено дразнещо е при лента с позволен ляв завой без светофар. Човек с елементарна съобразителност и шофьорска етика ще подаде ляв мигач достатъчно рано, за да могат колите зад него да се престроят и да го заобиколят. Да, ама не! Обикновено безмозъчната твар набива спирачка в последния момент, после ако е на кеф пуска мигач и спира в платното да чака насрещното движение, а тия отзад псуват. А за класическото бавно минаване на светофар, където принципно могат да минат 15 автомобила, а минават 3, предлагам отнемане на книжката! Особено за такива, които специално набиват спирачки преди светофара, за да спрат цялата колона, изчакват да светне жълто, чудят се, маят се, оглеждат се, почесват се и накрая дават газ на червено! Между другото, забелязал съм, че 90% от жените чатят докато шофират.
-
На бензин за последните 100 хил. км.: Градско в София 16/100 в час пик, извън пиковите часове ми е падало до 13/100. Но никога по-малко! Магистрално със 130 км. ч. средна скорост - 10-12 на сто средно в двете посоки. С 80-100 км. ч. средно до 8/100. Т.е. това е минималния разход за тази кола, при много спокойно каране извън града. При предния собственик от нова колата е харчела по същия начин.
-
Ами, виж някое CR-V и мисля, че колебанията ти ще отпаднат. Багажникът е огромен, а и задните седалки се сгъват напред. Аз имам и рейлинг на покрива, но досега дори не съм помислял да го ползвам, при това резервната гума ми е в багажника. Отделно е доволно висока - качваш я по бордюри, минаваш през камънаци и т.н. И допълнително - имаш зор-заман 4x4 за по-тежки зимни условия. Недостатък: харчи доста повече от лек автомобил. Особено бензинката е ламя и затова почти всички са на газ.
-
Има специализирани фирми, които предлагат услугата, която търсиш. Аз съм ползвал няколко пъти Cars-Help (потърси в Google). Момчетата с това си изкарват хляба, отиват на оглед и ти докладват в какво състояние е колата, дали е удряна, дали е с врътнат километраж, дали има видими проблеми. Сега, за скрити проблеми никой не може да каже, но те например познават половината автотърговци в БГ и знаят кой внася читави машини и кой е мошеник. Също така и внасят коли по поръчка. Втори вариант - има няколко човека от форума, които внасят проверени автомобили. Примерно с @pepur няма да сбъркаш. Колегите са прави, че с гледане в Интернет няма да стане. Или трябват много огледи, или да се довериш на човек да ти внесе. И пак е на късмет - говорим за стари автомобили, човек трябва да е подготвен за всичко. Имай предвид, че хубавите и изгодни коли се продават още на автовоза, а по автокъщите обикновено остават проблемни или скъпи коли.
-
Здравейте. Дали можете да намерите някакви координати на stekata за да говоря за монтаж на навигация на хонда црв 4, 2016 г. Благодаря!
-
Напълно нормален е този разход! Аз съм с Романо от години, засичал съм безброй пъти София-Бургас-София. На отиване винаги е 13/100, на връщане 15/100 по колонка. Средна скорост 130 в нормален трафик - т.е. лява лента, често набиране и т.н. На бензин е с 20% надолу. Ако караш под 120 и с по-постоянна скорост разходът ще падне. Просто този двигател на това купе не е икономичен, каквото и да говорим.
-
Изглежда почти всеки собственик на нашия модел рано или късно минава през перипетии с климатика. При мен първият ремонт е още 2017 г. на 130 хил. км. в Бултрако. Сменени бобина и съединител климатик за скромната сума от хиляда лева. И на около 180 хил. см. отново почнаха проблемите. Първо климатикът спря само веднъж на дълъг път в едно задръстване. Приех го като случаен инцидент. Следващото лято обаче ме остави два-три пъти в жегите на магистралата - просто спира, без предупредителен шум, тресене и т.н. След известно време, обикновено като изстине колата, тръгва отново. Когато намерих време да я оставя в сервиз установиха, че съединителят пак е тръгнал да се разбива. Съответно смяна на съединител и превантивно на лагера на ролката и бобината с афтърмаркет части, като този път ремонтът излезе под 400 лв. Самият компресорът беше в отлично здраве. В момента колата е на 210 хил. см. и засега всичко е изправно, да чукна на дърво. Специални благодарности на сервиза: "Автоклиматици София" на бул. "Климент Охридски" (близо до кръговото на Икеа). Рядко срещано отошение към клиента, човечно и професионално! Познават модела и моментално намериха решение. Препоръвам ги с две ръце!
-
Здравей, Наско, За мен: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-rep-racing-extra-performance-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL REP Racing Extra Performance SAE 5W-30 1x4L Стойност на поръчката: 59.95*2.15 = 129 лв. Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади Благодаря!
-
Добре дошъл, Моята препоръка си е актуална: Първоначално си обслужвах колата в Бултрако, след това в Мотобокс (Овча купел), но от няколко години съм в горепосочения сервиз и към момента не смятам да търся алтернативи.
-
Според мен за цена на автомобил се преговаря както и при всеки друг пазарлък: най-накрая. Преди това е необходимо да сме отишли на оглед и да сме показали сериозни намерения, за да не изглежда, че само губим времето на продавача. По този начин той вече е захапал стръвта на успешната сделка и е по-склонен да отстъпи, за да финализира нещата. Разбира се, исканата остъпка трябва да е разумна спрямо обявената първоначална цена, независимо какво ние си мислим, че струва колата. Купувачът обикновено е в неизгодна позиция и по правило има интерес да инвестира повече време. А за да не си губя времето аз като купувач, се насочвам само към много, много подбрани оферти. Обяви от случайни търговци не гледам. Неграмотни обяви затварям. "Изгодни" сделки игнорирам. Нов внос от частни лица пропускам - с малки изключения. Е, за щастие не ми се налага често да купувам таралясници, а и си ги държа и карам по 5-10 години, че и повече.
-
Най-правилно (лесно, безопасно) е да се опресни два или три пъти с Honda ATF. Добавки - в никакъв случай!
-
Тази гледахте ли я? https://autoplacepm.mobile.bg/obiava-11710490187237836-honda-legend-kb1-v6-sh-awd-distronic Ако не се лъжа колегата @pepur може да даде повече информация за нея.
-
Ако имаш съмнения за проблем с генерацията, препоръчвам да потърсиш второ мнение в Крафт Дружба. Специално за такива ремонти са много съвестни, бързи и точни!
-
Или си внушаваш, или причината за шума не е свързана с маслото. И малко лирично отклонение - не лично към теб: Не вярвам в "чуването" на маслото по начина, по който го описват много хора. Дори и да има такава разлика, тя е недоловима в условията, за които говорим. Първо, за да е честно, трябва да сравним две прясно сложени масла с нормални характеристики на технически изправен двигател. Няма смисъл да сравняваме заминало масло с ново. И какво - сипваме масло "А", правим на слух някакви звукови "измервания", запомняме какво сме чули, след една година сипваме масло "Б" и слухтим пак? Да оставим настрана факта, че човешкият слух и памет са страшно ненадеждни. Какво правим с интерференцията от многото други звукови източници при работа на двигателя, резонансите, амбиентния шум. Несериозно е да се сравняват масла по този начин. Това е все едно да вярваме в хомеопатията. Измерване с техника при контролирани условия сигурно ще установи разлика, но това пак не ни казва дали едно "по-шумно" масло е по-лошо за нашия двигател.
-
Мога да дам скромното си мнение за София. 1. Официален сервиз Бултрако София-Изток на Ботевградско шосе. Моят автомобил е купуван нов от тях и обслужван в този сервиз от първия собственик и от мен до около 150 хил. км. Плюс: приемчиците са или поне бяха много културни и отзивчиви. Уговорки и часове винаги са били спазвани. Работи се бързо. Минус: работят на конвейер - т.е. за тях си поредният клиент - а и съотношението цена/качество не е в тяхна полза. Пример: ремонт на климатика (съединител и бобина) на стойност над 1000 лева в БТ и резултат - отново развален климатик след 50 хил. км. Цена за ремонт в алтернативен сервиз - 350 лева. Мнението ми е, че за по-стари модели като моя, където не е необходим специфичен софтуер и диагностика, цените в БТ не си заслужават. Продължавам да поддържам колата с оригинални части в алтернативен сервиз и мисля, че не губя нищо. 2. Сервиз София-Изток 2 на Челопешко шосе. Това е бояджийският им сервиз. Поведението е малко непрофесионално - служителите видимо са мързеливи, мотаят се, хилят се и си подхвърлят забележки. Цените са високи. Качество на работата: Плюс: спазват деня за прием, работят чисто, без зацапан интериор, счупени щипки и т.н. Минус: портокалова кора, пропуснати елементи, на места лакът се лющи две години по-късно. Мисля, че има по-добри алтернативи.