Draiman90
Фен-
Мнения
75 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Draiman90 last won the day on Ноември 20 2020
Draiman90 had the most liked content!
Обществена Репутация
35 NeutralОтносно Draiman90
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
ше Honda Accord CL9
-
Пол
Мъжки
-
Място
Русе
Последни посетители
1475 профилни разглеждания
-
Имам цяла плюсова инсталация останала,ако прецениш че ти трябва драсни.Иначе за играещите стрелки си виж масите на мотора,и ги смени ако не си ги сменял
-
И на мен се мъчиха да ми обясняват същите неща...валовете на кутията,диференциал и т.н.Няма такива неща(поне при мен)Моята е ръчка и след рециклирането нямам никакви проблеми до ден днешен.Имаш луфт или в опорния лагер или в шлиците м/у втрешното каре и междинния вал. Поздрави.
-
При мен също е Laserline само че монтиран в Италия и модула е зад облицовката(кората) на багажника от ляво,а говорителчето е над педала на съединителя.И при всяко включване на задна предавка издава еднократен звук,че работи и после си пищи като наближава стена примерно.
-
@martinhristov Почти съм сигурен че нямаше разлика дали натискам яко или плавно.Но имаше разлика при второто натискане 100%.При първо натискане педала слизаше повече,не потъваше до долу но слизаше повече отколкото трябва да слиза с нови накладки.Ако натисна веднъж, и после вотри път при спиране вече педала е където трябва да бъде и това ме навеждаше на мисълта че има въздух в системата.А задействането на абс-а без причина се случваше не винаги,но последния път след като го усетих че се задейства без причина отдидох да пусна малко течност и от задно дясно колело изелезе...та от тогава всичко е както трябва.И майстора който обезвъдушава каза,че е хубаво да изтече по 200-300мл. течност на колело да не кажа и повече че да е що годе сигурна работата.Но това е при мен,при теб може да е нещо друго...въздух в абс-а трудно влиза и още по-трудно излиза Наистина карах така месеци наред,колко точно не знам 5-6...и след всяко обезвъдушаване педала идваше където трябва и след няколко натискания абс-а се включва от никъде за секунда и пак същатата работа.А това с дърпането е странно,апаратите и водачите изправни ли са(много е важно,предполагам знаеш) и накладките "паснати" ли са към дисковете,че ми се струват новички.Колко км си минал с тях горе долу?
-
И при мен имаше подобен проблем,да не кажа същия след смяна на течност и всички накладки и дискове."Изтървах" течноста при смяната и нивото падна много,почти остана на сухо помпата.Наредих всичко,налях обезвъдуших,уж всичко бе наред докато не започна да ми потъва педала повече отколкото трябва(въздух в системата).Обезвъздушах няколко месеца буквално,по всякакви начини.Беше останал въздух в блока на абс и от време на време го усещах в педала без да блокират колелата(мисля си че тогава е изхвърлял въздуха към апаратите).След 2-3 допълнителни обезвъдушавания-едно по стария начин,едно "машинно" и последното бе със скачен съд нещата се оправиха.Та подкрепям с две ръце колегата @Митко Йотов най-вероятно проблема ти е въздух,който не знам от къде е дошъл при теб.Може някой преди теб да е "ремонтирал" като мен
-
@sashua Това изобщо не ми е минавало през главата...сега ме ошашка Бие си точно на бендикс и не всеки път го прави,иначе от към веригата не чувам нищо,нито на топъл нито на студен двигател.Няма никакви шумове,ама съм намислил да я сменям преди да се е чуло.Лошото е,че не мога хем да въртя хем да слушам кое стърже...пък и не го прави всеки път.Тоя актуатор може ли да направи някаква сериозна беля,или просто ще ми светне някоя друга лампа?
-
@rollin И при мен беше така няколко пъти ходих за калибриране понеже ми набиваше грешка logic failure и не изгасяха сами.Смених акумулатора и се пооправиха нещата,от тогава не са ми светили.Тази година смених и кабелите за масата на мотора към купето и е още по-добре.Но моя стартер е тръгнал към коша за боклук(или към сервиза за рециклиране) понеже бендикса ми понякога задържа,но това е друга тема Питал съм за ремонт казаха ми,че няма проблем можело да се направи.Колко ще е качествено никой не знае.Обикновено частите с които се "ремонтират" стартери и генератори са чисто китайски и е на късмет(особено с тези капризни коли).Капризни откъм алтернативни части имам предвид Нов стартер Denso(не рециклиран) може да се достави на около 350 -/+ 20лв. за няколко дни.Става дума за 2.4 бензин,но мисля че и на 2.0 е същия.
-
Това е най-мъдрия съвет,стига да не остарее модела на колата докато намери "точната" Със колите втора употреба,поне според мен трябва да се направят компромиси...каквато искаме има на магазина(цвят,мотор оборудване и т.н.) Лично мое мнение Аз търсих почти година,исках да е 2.4 автомат,комби без навигация.Намерих 2.4 ръчка,седан с всички екстри вкл. навигация По-важно е колата да е "хубава" отколкото червена,поне за мен.
-
@Митко Йотов Силно се надявам да не се занимавам повече с това нещо,защото ми скъси живота и портфейла.Но пари ще изкараме...нервите няма кой да ги върне Именно затова пиша за да може да стигне до масата,не малко хора карат такива автомобили,и най-вероятно не малко са минали вече през това нещо.За съжаление никой нищо не казва,защото явно както каза ти е "безценна информация".Но живи и здрави...на сила никого не можем да накараме
-
Конкретно при мен старото каре имаше доста дълбоки язви и не ставаше да се ремонтира.Момчетата ми предложиха да сменят само част от чашата и трипода,дадоха гаранция че няма да има грижи разбира се.В момента съм с чаша и трипод от 1.9TDI ,но въобще не ме интересува...крайния резултат е над всичко.Толкова време се боря с това нещо,че сега като го няма чак ми е странно...
-
Днес стигнахме до заветната цел...колата да НЕ тресе след много мъки и куп неизвестни.При мен проблема беше породен от луфт м/у дясното вътрешно каре(чашата) и междинния вал който влиза в самия диференциал.След няколко неуспешни опита със нови карета(китайски) febest,sumo и т.н. ефекта беше нулев.Оригиналното дясно каре беше с язва и колата тресеше и при скорост от около 40км/ч и при по-висока към 100км/ч.След смяната с китайско остана вибрацията при 40,но карето не издържа като материал както се вижда на снимките по-горе...След много умуване и консултация със местен диагностик на ходова част на когото съм много благодарен,беше 99% сигурно че проблема е в луфта на шлиците.Препоръчаха ми фирма в София която се занимава изцяло само със такава дейсност и така се стигна до поредното разглобяване на колата.Хората от въпросната фирма изрично ми казаха да пратя ОЕ карето понеже афтърмаркет каретата не подлежат на ремонт и лагерите на трипода са иглени и се движат само аксиално и от там се създава съпротивление.Днес ми изпратиха дясната полуоска рециклирана,съответно я монтирах на секундата за 10мин и ВОАЛА.Надявам се този пост да е полезен на хората които още се борят с този глупав недъг.Ако някой иска координати или има някакви други въпроси насреща съм Лека вечер на всички.
-
Здравей,малко е съмнително и двете карета да с "женски" шлиц но не знам на 8ма как е... От тук си вадиш ОЕ номер на каретата,а тук ги приравняваш към фебест и си готов Аз във темата за 7ма ген съм писал "горчивия" ми опит с афтърмаркет карета,но може би такъв ми е бил късмета а може и на дизеловите коли да им се отразява по-добре отколкото на бензиновите противно на всякаква логика ноо... Успех!
-
@svetlin_peshev1 Не съм го решил колега...решение няма.Mobile.bg и т.н. Тия коли са ОК само с оригинални части и нищо друго.Дето има една приказка "безплатен обяд няма"Върнх ОЕ карето от ляво понеже видимо нямаше наранявания и луфтове дори без грес-никаква промяна няма,тия дни ще сваля всичко от дясно сиреч пръта и полуоската и ще ги пратя да ги рециклират в София.Имам отзиви от човек с френска кола която е имала същите проблеми и след намесата на тези хора(рециклирането) се е оправила.Ще я пратя и каквото стане...8-900лв за каре няма да дам,понеже не е много сигурно дали ще се оправи и с ОЕ каре 😭Хората от сервиза където ще ги пращам казаха да пратя оригиналното каре с полуоската защото афтърмаркета не подлежели на ремонт и другото което каза е,че ОЕ карето няма нищо общо с тези които се продават независимо каква марка са.Новите са с иглени лагери и се движат само аксиално вътре в чашата,а оригиналното се движи във всички посоки и от там стават лоши неща.На снимките са ляво и дясно каре на 100на км марка SUMO.Бях поръчал и нов вал Febest и ново каре Febest,но пак имаше луфт м/у карето и вала още преди монтажа и решихме да не го слагаме...все пак и той струва пари.Втора у-ба на части 80% са дизели,бензиновите са автоматици или са продадени на 2-рата мин.,а доколкото разбрах от автоматик не е същата.Полуоските ги гледахме на подемник,видимо не са криви прътовете им ама....на финала на силите и търпението съм вече с тия глупости и с това рециклиране ако не стане я оставям и да пада квото ще пада,поне ще знам какво се е счупило та да го сменя.
-
И аз имам вибрации при ускорение със още неясен произход за съжаление.Появяват се м/у 2500-3200/300 оборота на 2ра и 1500-2к на 3та(много слабо осезаемо).Не винаги са еднакво силни,понякога дори не се усещат.Смених вътрешните карета и двете за всеки случай,дясното имаше язви вътре лявото беше перфектно.Има подобрение след тази интервенция,защото преди вибрациите бяха доста силни и на по-високи обороти над 3к оборота и бяха на 2-ра 3-та че и 4-та понякога.Тампоните на ДВГ са ок,окачването е ок като изключим много леко нацепените тампони на носачите.Днес смених новото дясно каре марка SUMO със друго ново FEBEST+импровизирана грес състояща се от жълта грес и диференциално масло,пак има подобрение вибрацията намаля още но я има в същия диапазон не винаги.Карета SUMO ми ги препоръчаха самите майстори под претекст,че сменяли на доста такива коли само че дизелови и нямало проблеми досега,ей го е...при мен не се получиха нещата.Следващия етап е да върна оригиналното каре отляво със същия микс от грес и масло и да отида да запаля една свещ,щото друго не мога да измисля и аз и майсторите.Някой ако има свежи идеи и предложения отворен съм...
-
Това и аз го забелязах,но когато е настроена на 22-23 градуса само(в краката духа топло)В момента в който набиеш на LO и явно затваря и започва да духа студено навсякъде.Искаш да кажеш,че крана който е над изп. колектор не затваря напълно и затова духа топло в краката?Това не се ли командва от втрешна клапа която е само за топло-студено До сега не съм обръщал чак такова внимание на това нещо.