Jump to content

Draiman90

Фен
  • Мнения

    75
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Draiman90 last won the day on Ноември 20 2020

Draiman90 had the most liked content!

Обществена Репутация

35 Neutral

Относно Draiman90

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    ше Honda Accord CL9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе

Последни посетители

1475 профилни разглеждания
  1. Имам цяла плюсова инсталация останала,ако прецениш че ти трябва драсни.Иначе за играещите стрелки си виж масите на мотора,и ги смени ако не си ги сменял
  2. И на мен се мъчиха да ми обясняват същите неща...валовете на кутията,диференциал и т.н.Няма такива неща(поне при мен)Моята е ръчка и след рециклирането нямам никакви проблеми до ден днешен.Имаш луфт или в опорния лагер или в шлиците м/у втрешното каре и междинния вал. Поздрави.
  3. При мен също е Laserline само че монтиран в Италия и модула е зад облицовката(кората) на багажника от ляво,а говорителчето е над педала на съединителя.И при всяко включване на задна предавка издава еднократен звук,че работи и после си пищи като наближава стена примерно.
  4. @martinhristov Почти съм сигурен че нямаше разлика дали натискам яко или плавно.Но имаше разлика при второто натискане 100%.При първо натискане педала слизаше повече,не потъваше до долу но слизаше повече отколкото трябва да слиза с нови накладки.Ако натисна веднъж, и после вотри път при спиране вече педала е където трябва да бъде и това ме навеждаше на мисълта че има въздух в системата.А задействането на абс-а без причина се случваше не винаги,но последния път след като го усетих че се задейства без причина отдидох да пусна малко течност и от задно дясно колело изелезе...та от тогава всичко е както трябва.И майстора който обезвъдушава каза,че е хубаво да изтече по 200-300мл. течност на колело да не кажа и повече че да е що годе сигурна работата.Но това е при мен,при теб може да е нещо друго...въздух в абс-а трудно влиза и още по-трудно излиза Наистина карах така месеци наред,колко точно не знам 5-6...и след всяко обезвъдушаване педала идваше където трябва и след няколко натискания абс-а се включва от никъде за секунда и пак същатата работа.А това с дърпането е странно,апаратите и водачите изправни ли са(много е важно,предполагам знаеш) и накладките "паснати" ли са към дисковете,че ми се струват новички.Колко км си минал с тях горе долу?
  5. И при мен имаше подобен проблем,да не кажа същия след смяна на течност и всички накладки и дискове."Изтървах" течноста при смяната и нивото падна много,почти остана на сухо помпата.Наредих всичко,налях обезвъдуших,уж всичко бе наред докато не започна да ми потъва педала повече отколкото трябва(въздух в системата).Обезвъздушах няколко месеца буквално,по всякакви начини.Беше останал въздух в блока на абс и от време на време го усещах в педала без да блокират колелата(мисля си че тогава е изхвърлял въздуха към апаратите).След 2-3 допълнителни обезвъдушавания-едно по стария начин,едно "машинно" и последното бе със скачен съд нещата се оправиха.Та подкрепям с две ръце колегата @Митко Йотов най-вероятно проблема ти е въздух,който не знам от къде е дошъл при теб.Може някой преди теб да е "ремонтирал" като мен
  6. @sashua Това изобщо не ми е минавало през главата...сега ме ошашка Бие си точно на бендикс и не всеки път го прави,иначе от към веригата не чувам нищо,нито на топъл нито на студен двигател.Няма никакви шумове,ама съм намислил да я сменям преди да се е чуло.Лошото е,че не мога хем да въртя хем да слушам кое стърже...пък и не го прави всеки път.Тоя актуатор може ли да направи някаква сериозна беля,или просто ще ми светне някоя друга лампа?
  7. @rollin И при мен беше така няколко пъти ходих за калибриране понеже ми набиваше грешка logic failure и не изгасяха сами.Смених акумулатора и се пооправиха нещата,от тогава не са ми светили.Тази година смених и кабелите за масата на мотора към купето и е още по-добре.Но моя стартер е тръгнал към коша за боклук(или към сервиза за рециклиране) понеже бендикса ми понякога задържа,но това е друга тема Питал съм за ремонт казаха ми,че няма проблем можело да се направи.Колко ще е качествено никой не знае.Обикновено частите с които се "ремонтират" стартери и генератори са чисто китайски и е на късмет(особено с тези капризни коли).Капризни откъм алтернативни части имам предвид Нов стартер Denso(не рециклиран) може да се достави на около 350 -/+ 20лв. за няколко дни.Става дума за 2.4 бензин,но мисля че и на 2.0 е същия.
  8. Това е най-мъдрия съвет,стига да не остарее модела на колата докато намери "точната" Със колите втора употреба,поне според мен трябва да се направят компромиси...каквато искаме има на магазина(цвят,мотор оборудване и т.н.) Лично мое мнение Аз търсих почти година,исках да е 2.4 автомат,комби без навигация.Намерих 2.4 ръчка,седан с всички екстри вкл. навигация По-важно е колата да е "хубава" отколкото червена,поне за мен.
  9. @Митко Йотов Силно се надявам да не се занимавам повече с това нещо,защото ми скъси живота и портфейла.Но пари ще изкараме...нервите няма кой да ги върне Именно затова пиша за да може да стигне до масата,не малко хора карат такива автомобили,и най-вероятно не малко са минали вече през това нещо.За съжаление никой нищо не казва,защото явно както каза ти е "безценна информация".Но живи и здрави...на сила никого не можем да накараме
  10. Конкретно при мен старото каре имаше доста дълбоки язви и не ставаше да се ремонтира.Момчетата ми предложиха да сменят само част от чашата и трипода,дадоха гаранция че няма да има грижи разбира се.В момента съм с чаша и трипод от 1.9TDI ,но въобще не ме интересува...крайния резултат е над всичко.Толкова време се боря с това нещо,че сега като го няма чак ми е странно...
  11. Днес стигнахме до заветната цел...колата да НЕ тресе след много мъки и куп неизвестни.При мен проблема беше породен от луфт м/у дясното вътрешно каре(чашата) и междинния вал който влиза в самия диференциал.След няколко неуспешни опита със нови карета(китайски) febest,sumo и т.н. ефекта беше нулев.Оригиналното дясно каре беше с язва и колата тресеше и при скорост от около 40км/ч и при по-висока към 100км/ч.След смяната с китайско остана вибрацията при 40,но карето не издържа като материал както се вижда на снимките по-горе...След много умуване и консултация със местен диагностик на ходова част на когото съм много благодарен,беше 99% сигурно че проблема е в луфта на шлиците.Препоръчаха ми фирма в София която се занимава изцяло само със такава дейсност и така се стигна до поредното разглобяване на колата.Хората от въпросната фирма изрично ми казаха да пратя ОЕ карето понеже афтърмаркет каретата не подлежат на ремонт и лагерите на трипода са иглени и се движат само аксиално и от там се създава съпротивление.Днес ми изпратиха дясната полуоска рециклирана,съответно я монтирах на секундата за 10мин и ВОАЛА.Надявам се този пост да е полезен на хората които още се борят с този глупав недъг.Ако някой иска координати или има някакви други въпроси насреща съм Лека вечер на всички.
  12. Здравей,малко е съмнително и двете карета да с "женски" шлиц но не знам на 8ма как е... От тук си вадиш ОЕ номер на каретата,а тук ги приравняваш към фебест и си готов Аз във темата за 7ма ген съм писал "горчивия" ми опит с афтърмаркет карета,но може би такъв ми е бил късмета а може и на дизеловите коли да им се отразява по-добре отколкото на бензиновите противно на всякаква логика ноо... Успех!
  13. @svetlin_peshev1 Не съм го решил колега...решение няма.Mobile.bg и т.н. Тия коли са ОК само с оригинални части и нищо друго.Дето има една приказка "безплатен обяд няма"Върнх ОЕ карето от ляво понеже видимо нямаше наранявания и луфтове дори без грес-никаква промяна няма,тия дни ще сваля всичко от дясно сиреч пръта и полуоската и ще ги пратя да ги рециклират в София.Имам отзиви от човек с френска кола която е имала същите проблеми и след намесата на тези хора(рециклирането) се е оправила.Ще я пратя и каквото стане...8-900лв за каре няма да дам,понеже не е много сигурно дали ще се оправи и с ОЕ каре 😭Хората от сервиза където ще ги пращам казаха да пратя оригиналното каре с полуоската защото афтърмаркета не подлежели на ремонт и другото което каза е,че ОЕ карето няма нищо общо с тези които се продават независимо каква марка са.Новите са с иглени лагери и се движат само аксиално вътре в чашата,а оригиналното се движи във всички посоки и от там стават лоши неща.На снимките са ляво и дясно каре на 100на км марка SUMO.Бях поръчал и нов вал Febest и ново каре Febest,но пак имаше луфт м/у карето и вала още преди монтажа и решихме да не го слагаме...все пак и той струва пари.Втора у-ба на части 80% са дизели,бензиновите са автоматици или са продадени на 2-рата мин.,а доколкото разбрах от автоматик не е същата.Полуоските ги гледахме на подемник,видимо не са криви прътовете им ама....на финала на силите и търпението съм вече с тия глупости и с това рециклиране ако не стане я оставям и да пада квото ще пада,поне ще знам какво се е счупило та да го сменя.
  14. И аз имам вибрации при ускорение със още неясен произход за съжаление.Появяват се м/у 2500-3200/300 оборота на 2ра и 1500-2к на 3та(много слабо осезаемо).Не винаги са еднакво силни,понякога дори не се усещат.Смених вътрешните карета и двете за всеки случай,дясното имаше язви вътре лявото беше перфектно.Има подобрение след тази интервенция,защото преди вибрациите бяха доста силни и на по-високи обороти над 3к оборота и бяха на 2-ра 3-та че и 4-та понякога.Тампоните на ДВГ са ок,окачването е ок като изключим много леко нацепените тампони на носачите.Днес смених новото дясно каре марка SUMO със друго ново FEBEST+импровизирана грес състояща се от жълта грес и диференциално масло,пак има подобрение вибрацията намаля още но я има в същия диапазон не винаги.Карета SUMO ми ги препоръчаха самите майстори под претекст,че сменяли на доста такива коли само че дизелови и нямало проблеми досега,ей го е...при мен не се получиха нещата.Следващия етап е да върна оригиналното каре отляво със същия микс от грес и масло и да отида да запаля една свещ,щото друго не мога да измисля и аз и майсторите.Някой ако има свежи идеи и предложения отворен съм...
  15. Това и аз го забелязах,но когато е настроена на 22-23 градуса само(в краката духа топло)В момента в който набиеш на LO и явно затваря и започва да духа студено навсякъде.Искаш да кажеш,че крана който е над изп. колектор не затваря напълно и затова духа топло в краката?Това не се ли командва от втрешна клапа която е само за топло-студено До сега не съм обръщал чак такова внимание на това нещо.
×
×
  • Създай нов...