-
Мнения
47 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Тази кола е 2.0 с най-високо оборудване. Имаш всички екстри без навигация. Моя съвет обаче е, щом си се ориентирал към бензина, да търсиш 2.4. Разликата в разхода е нищожна. Ако не те плаши по-големия данък и малко по-високата гражданска отговорност, не се замисляй и взимай 2.4. Не казвам, че 2.0 е лош мотор, перфектен е, както всичко останали на тази кола, но 2.4 е по-мощен, а и обикновено почти всички с 2.4 мотор са с всички екстри. Под "всички екстри" се разбира шибидах, Cruise Control, подгрев (копчетата се намират до отляво и отдясно на скоростния лост), кожен салон, ксенон и Premium Sound System (това го пише на дисплея на CD-то). Навигацията, ACC/LKAS (при фейслифта) са допълнителни екстри извън стандартните пакети на оборудване. Навигация може да срещнеш по-често, но кола с ACC/LKAS все още не съм виждал. Това е системата, която следи автомобила пред теб, помага ти да стоиш в лентата, следейки пресечните линии и при ниски скорости предотвратява катастрофи, спирайки колата сама. Също така колите с най-високо оборудване след фейслифта са със син километраж, а по-ниските са с червен. Бял километраж е най-ниското оборудване, като първия Акорд, за който беше попитал (въпреки, че не съм виждал Акорд с бял километраж все още, но този определено беше най-ниското). Бърз съвет - видиш ли, че волана отдясно няма копчето (т.е. няма Cruise Control), според мен няма смисъл изобщо да си губиш времето с огледи на дадения автомобил.
-
Колега, този Акорд, колкото и да е запазен, е с възможно най-ниското оборудване за модела. Нямаш хубава музика, нямаш шибидах, нямаш подгрев, няма и круиз контрол. Ксенона му едва ли е фабричен, той е допълнителна екстра към по-високите оборудвания. За 13000 лв можеш да си намериш сносен автомобил с всички екстри. За мен лично не си заслужава.
-
Здравейте колеги. Някой сменял ли е пръскалката на предното стъкло (тази на чистачките)? Ако да ще може ли да сподели как най-лесно да я извадя и заменя с нова, защото дюзичката на пръскалката от шофьорската страна ми е развалена и съм си поръчал нова?
- 12 replies
-
Аз съм сменял баласт. Намира се под фара и за да стигнеш до него трябва да свалиш бронята и фара (поне аз така направих, не знам за друг по-удачен вариант).
-
На мен от ДЗИ за Акорд екзекютив фейслифт ми дадоха да си избера между 8000 и 12000 лева. Моята е за 10000 застрахована.
-
И аз като колегата @policeman карам с Yacco 0w30 и съм много доволен.
-
Много добър избор колега. Имай на предвид само, че когато музиката ти идва от флашка, има начин на записване и формат на флашката. Ето линк как се записва за да може да прочете файловете правилно: http://www.ycarlink.com/my_41/USB SD Usage.htm
-
Не, Yatour си излиза съвсем отделно, не симулира. Когато е включен на радиото ти пише CDC. При мен имам CD ERR и след него идва CDC, което е от Yatour-а. Не мисля, че има от какво да се притесняваш.
-
@pantany Можеш да си решиш проблема с един Yatour. Моето CD също така се развали от нищото - даде CD ERR и до там. Купих си Yatour, сложих го и всичко е 6. Пускам си директно MP3 от флашка (имаш възможност и за AUX и дори Bluetooth, ако си закупиш модула) и поддържа папки. Няма загуба на качеството на музиката. Слага се лесно - сваляш конзолата и отдолу имаш изход за дигитален ченджър (за това съм сигурен за хонди с премиум системата, но не знам при теб как ще е). Ако се решиш да взимаш джаджата, търси задължително да е за Honda, защото имат значение. О да, и да не забравя, че е съвместимо с мултиволана и бутоните на CD-то.
-
Аз сменях баласт на фейслифтова. При търсенето няколко човека ми казаха, че баласта на фейслифтовия Акорд се различава от този на преди фейса. Колко е вярно това не знам, но мисля, че е добре да се отбележи. Цената за 2-ра ръка баласт ми излезе 200 лева. За цялостно обръщане на дирекция и части има едно момче от Бургас (от което съм си купувал баласт, алтернатор и други благинки за Акорда), което има много части и цели "комплекти" за обръщане на волани, фарове и прочие. Казва се Иван, а телефона му е 0896887272.