Jump to content

CivFan

Фен
  • Мнения

    77
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно CivFan

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Civic
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

1272 профилни разглеждания
  1. Здравейте, карам Сивик 2.2 дизел и от известно време ми записва грешка P1384 като повечето случаи влиза в авариен режим. Като паля колата загряла не влиза в авариен. Сменил съм свещи и реле и продължава да прави този проблем. Дори смених компа и го преобучих и няма подобрение. Някой сблъсквал ли се е с това?
  2. И при мен е така, смених от към веригата като взех използван и се подобри. Погледни си и тампона на скоростната кутия и имай предвид, че може и от дюзи да работи така. След като рециклирах моите също имаше подобрение.
  3. Здравейте, някой успявал ли е да намери заместител на заден тампон на двигател - 50890SMJE02, Сивик 2007, 2.2 В Бултрако ми дават срок за доставка - средата на септември. В магазините, в които съм проверявал поръчват и след няколко дни доставчиците казват, че не могат да доставят. Та се чудех дали от някоя друга азиатска марка тампон би станал ако се избие този.
  4. Разрових се в civinfo и изглежда, че не може да се изключи въздужната възглавница на пасажерската седалка. Това доста ме учуди. Наистина ли е така?
  5. Турбината на N22A2 е GT1752v и е хибриндна - Най-доброто от тази която слагат на ASZ мотора на VAG GT1749 и тази на ARL мотора GT1952.
  6. Турбината ти така или иначе е хибридна. Нахвърлянето на някакви рандом термини и форумите не помага много. Общо взето вариантите са ти следните: Слагаш си нов стоков съединител, махаш екологиите и си ремапваш колата. Слагаш някакъв стейдж примерно, сменяш турбина гт2060, слагаш по-голям кулер и настройваш.
  7. Не съм сигурен какъв точно ти е въпроса, нито какво караш, но пък разбрах че си от седмица във форума. Айде добре дошъл. Пробвай пак с въпроса.
  8. Здравейте, имах подобен проблем на моят Сивик. Стана доста дразнещо след като си смених съединител и маховик, защото набих доста пари за части и очаквах да утихне колата. Уви, утихна до толкова, че останалите дразнещи звуци се чуваха отчетливо. Преди ден смених шайбата на коляновия вал с оригинална и голяма част от тресенето при палене и гасене изчезна, както и характерният шум от дясно. Все още има известно тресене при гасене, но е доста по-слабо. Мисля при следващото обслужване да проверя и ролката на алтернатора. Успех
  9. Тампон на двигател. Но това би трябвало да се усеща и при работа на мотора а не само при гасене или палене. При мен дори след смяна на маховик и съединител тресе яко. Сега ще сменям шайба колянов вал да видим дали ще има подобрение.
  10. - Държиш в отворена позиция и пръскаш ВД40 в прцепа и не скърца, след 6 месеца повтаряш това е решението. - Възможно е да е тампон, също така може и да е маховик. Натисни съединителя при гасене за да разбереш как ти е маховика.
  11. Мисля си че маслото за тази кола трябва да отговаря минимум на С3
  12. Здравейте, някой сменял ли е шайба колянов вал, и знаете ли само оргинална ли трябва да е? По магазините ми дават някаква цена към 500 лв за мен, което си е доста за 12-13 годишна кола. Сивик 2.2 - 2007 n22a2
  13. Да, би трябвало да светят. При мен бутона за аварийните нито свети, нито мига. При вас как е?
  14. Възможно е да имаш спукан изпускател. Възможно е и да нямаш При мен не е спукан и пак си мирише.
  15. Предполагам, че това е комплекта за N22A2 мотора (2.2 Дизел) - https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-civic-2-2-diesel-clutch-kit-luk-flywheel/ ? Някой слагал ли е точно този от coxmotorparts.co.uk да каже впечатления? @thelastbonbona Писа по нагоре, че си поръчал от там. Очевидно е доста по-евтино отколкото в България. Доволен ли си от качеството на частите?
×
×
  • Създай нов...