ptodorov1979
Фен-
Мнения
20 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно ptodorov1979
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Stara Zagora
Последни посетители
1088 профилни разглеждания
-
Здравейте колеги, от 03.03. 2021 год съм собственик на, Accord 2007 год 2,2 diesel. Дойде време за, смяната на маслото имам още около 1000 км пробег. Мой голям приятел има същата само че неговата е 2004. Той е кара със Mobil 0 w 30 и е доволен. След регистрацията на колата сервиза който ми я обслужвал са ми сложили Mobil 5W40 . Отново същото ли да сложа или да сложа 0W30 на Mobil. Четох тука във форума и разбрах че е от значение дали косата има DPF катализатор, моя е наличен. Благодаря ви
-
Да така, е подържат висока цена
-
Да за съжаление бензиновите са кът няма много гокям избор
-
Благодаря за отзивите, още се оглеждам и каквото стане в крайна сметка. Ако му хареса и някоя дизелова ще слагам главата в торбата. Как го казваха старите хора(жена прасе и кола какъвто ти е късмета). Ще пиша в крайна сметка на какво се спрях и какви са първите ми впечатления.
-
Автоматика как е от към поддръжка, нямат ли такива проблеми със маховик
-
На какво най много трябва да наблегна при огледа на, автомобила, как да, разбера дали съединител маховик и т, н са читави
-
Немския Тюф сертификат дава ли наистина гаранция че не са връщани километри те на колата и т, н
-
До колкото съм запознат немските поне тези които са със валиден Тюф сертификат не могат да лъжат в километри и са стегнати автомобили
-
Е колко около 10000км на, година, в мо ента, съм с Accord 6 генерация 2,3 154 к. с на газ върви си прилично, е със, сигурност ако бамеря и 2,4 190 к. с ще е по добре, спрял съм се на няколко модела, дизела е 2006 год 202000 им, но няма да бързам. Бензина ми е с една идея преоритет
-
Здравейте, ще ставам собственик на Акорд 7 генерация. Харесвам и двата варианта и бензин и дизел. Ако е бензин мисля да му слагам ГИ. Дизела ме притеснява демпферния маховик дюзите и турбото. Маховик е ясен дано се окаже читав,и да не се налага да се сменя. А турбото и дюзите някой знае ли как вървят цените за рециклиране. Като гледам тука повечето обяви по на 200000 хил км вървят в порядъка от 6500 до 10000 км. А в немското мобиле хубавите екземпляри които имат и ТЮФ и са на реални по 300000 км са горе долу пак на същите пари. За това мисля да е вкарам от вънка поне ще знам на какви км е в действителност. А и има коли и на по 200000. 250000 които мисля япе са реални.
-
Здравейте, ще ставам собственик на Акорд 7 генерация. Харесвам и двата варианта и бензин и дизел. Ако е бензин мисля да му слагам ГИ. Дизела ме притеснява демпферния маховик дюзите и турбото. Маховик е ясен дано се окаже читав,и да не се налага да се сменя. А турбото и дюзите някой знае ли как вървят цените за рециклиране. Като гледам тука повечето обяви по на 200000 хил км вървят в порядъка от 6500 до 10000 км. А в немското мобиле хубавите екземпляри които имат и ТЮФ и са на реални по 300000 км са горе долу пак на същите пари. За това мисля да е вкарам от вънка поне ще знам на какви км е в действителност. А и има коли и на по 200000. 250000 които мисля япе са реални.