tany66
Фен-
Мнения
90 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
7 NeutralОтносно tany66
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
CR-V 2,K20A 2002,150кс
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Последни посетители
2642 профилни разглеждания
-
Здравейте, от 2-3 дни имам проблем с предните чистачки. По принцип си работят но когато искам да ги изключа спират където те си решат....Трябва да ги "дебна" когато са в най долно положение за да ги спра. Не мога да се ориентирам дали моторчето сдава багажа или е нещо друго! Трудно ли се сваля самото моторче? Вие какво бихте ме посъветвали. Благодаря Ви предварително.
-
Здравейте,по празниците решихме да отскочим до Гърция(никога не съм ходил) и по точно до Неа Парамос.Та питането е кой път да хвана....от София....Кулата и след това?По магистралата за Солун и хващам за Серес...Драма....Кавала?Обаче един приятел ме посъветва да не слушам навигацията а да хвана някакъв друг маршрут и не мога да се ориентирам!Демек след Серес да изпиша Офринио и това да следвам.....!Някой ако е ходил наскоро в този район ще бъда благодарен за малко помощ?Кой маршрут е избрал и тн?Благодаря!
-
Малко продължение по въпроса.....май ще се размине свалянето на резервоара....с тубето сипах 5 л. и постепенно стрелката се вдигна над половината!!!Нямам обяснение какво беше станало,няма логика уреда да се шашка и да свети резевата а дефакто бензин да има повече от половин резервоар,след като не е била в движение.И ми се струва че този резервоар е сменян,20 годишна кола и етикета да е толкова чист!!!!!!!
-
Нещо го закърших с Хондата,не стига че не мога да се оправя със спирачките а сега и ново 20!!!!!Поради споменатия проблем ми се наложи 10-на дни да не карам автомобила(бях на малка почивка),днес се прибирам и реших да я припаля и нивомера въобще не помръдва,все едно няма и грам бензин(индикацията свети)!!!Когато я оставих имаше над половината,запалих и я подместих но не мога да установя дали е имало теч под колата защото бензина бързо се изпарява...Имате ли идея трудно ли е свалянето на резервоара ако се наложи(вътрешният глас ми говори че има може би теч)CRV 2 2002 бензин 150к.с. мотор K20A4
-
Спирачна помпа каква бихте препоръчали.....предполагам че оргиналната е най добре....но някакъв читав заместител?
-
Защо да не ми върши работа от София?Аз съм от кв.Левски .......Интересувах се най вече от натовареността му.Но възникна проблем с Хондето та нищо чудно да мина на алтернативен транспорт!!!
-
Здравейте,някой да е пътувал по подбалканския път?Интересува ме състоянието и натовареността.Смятам да отскоча до нашето море и се чудя дали да не мина от там.Благодаря.
-
Здравейте,днес спирайки пред нас педала на спирачките леко потъна......ако го задържа натиснат той потъва леко надолу..След отпускане се връща в нормалното състояние,при рязко натискане на спирачките колата си спира!!!!Дали помпата не сдава багажа?Не виждам теч никъде,има и спирачна течност която не се губи!Вярно може би не е сменяна от доста време.CRV втора генерация K20A 2002,150кс!
-
Интересно,аз също имам подобни проблеми....но никой не споменава за въпросния клапан!!!!Дросел,та дросел....чистене,настройки и почти никакъв ефект!При превключване на скоростите или изключване оборотите се качват на 1500-2000!
-
Няма как да направя снимки.....кой ти дава де му висиш на главата,същото важи и за диагностиката! Казаха че е правена такава,стойностите били наред,дросела е обучен.Ще търся някое втора ръка с уговорка ако не работи да го върна. Има моменти когато е добре,има когато не е както трябва......в повечето време!!!!!
-
Човек каквото си направи сам друг не можеКакто се казваше,ако "нещото" работи не го барай,ама.....дявола .......!!! След като не можах да го развия, закарах колата при познати на познат да го разглобят и почистят.Почистено и стъпковото моторче.В момента е по зле отпреди,в смисъл сега държи високи обороти,които падат бавно.Например при превключване на скоростите,оборотите стигат почти 1600.На празен ход слизат до 700-750.Това на загрял двигател.Казаха че проблема е в "мързеливо,бавно действащо" моторче.Имало някаква пружина която била причината за това.В момента съм пред дилема какво да правя,да търся някое втора ръка(не знам в какво състояние ще е) или ново(оригиналното е скъпичко) от Алито!! Някой слагал ли е от тези китайски ментаци?
-
Така,на 100% е от дросела....обаче не мога да го сваля,не мога да развия болтовете,а ме е страх да напъвам да не счупя нещо!!!!Със спрей за дроселови клапи пръскахме и с парцал колкото можахме чистихме(имаше замърсено) ,след това обучение на дросела и в момента колата работи,но си трябва сваляне и хубаво почистване!
-
С малко ядове и гонене на "бабичките" по пешеходните пътеки успях да я прибера в къщи....пътьом я закарах при един познат за диагностика(няма никакви грешки) Клапаните са регулирани преди около 30 хиляди км.Дросела ще се опитам да го почистя,а този клапан нищо не ми говори. Лошото е че ако намеря някъде да я погледнат трябва с репатрак!
-
Здравейте,колата ме остави на пътя.Сутринта никакъв проблем и след 3-4 часа не държи ниските обороти.Пали,няма никакви шумове,не свети нищо за грешка но като пусна педала на газта,гасне!Не мога да се прибера така!Бензин 2003 без газова инсталация.Някакъв съвет? Благодаря.
-
Здравейте,съжалявам ако вече има такава тема. В една социална мрежа попаднах на големи "приключения" с този модул.....направо да ти настръхнат космите на ръцете Има снимки на запалил се такъв модул и хората споменават че на някои от тях им се е случвало по време на движение да се запалят!!!!! До колкото разбрах в редица страни е имало акция за смяна на частта! Вие нещо знаете ли по въпроса? Благодаря!