nedqlkow
Фен-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Обявата я нямаше, снощи я видях за пръв път. Чисто нова е. Враца ми е близо, та ще се разходя :)
-
Така и предполагах. Благодаря! А иначе може би не е само в последния фейслифт, защото той мисля, че е 2011-та(поне това прочетох), а в момента има обява в Mobile - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11612792221822045&slink=ixqy9x, в която е написано, че колата е 2010, а лоста е 1 към 1 с този, който е на снимката.
-
А как се познава какъв е автомата в даден Сивик в обявата? След определена година ли го слагат, определена вариация на двигател? Защото едва ли ще мога да се ориентирам само по цената?
-
Успях да се повозя в такъв Сивик, на познат, и да ти кажа не ме грабва возията. Наистина ми е като мотокар. Определено бих карал такава кола, но с конвенционален автомат.
-
Ръчната скоростна кутия както казах и в началото не стои на дневен ред. Няма да купя автомобил с ръчни скорости. Иначе благодаря ти за другите марки, ще ги прегледам всичките
-
Общо взето ще се опитам да направя така, че хем да попадна на нещо в добро състояние, хем да е в рамките на бюджета ми. За съжаление колкото и да ми се иска, няма как да си повиша бюджета.
-
Тези роботизираните и CVT-тата категорично не искам да си ги причинявам, освен ако не е кола от шоурума. Няма как да знам как и дали е обслужвана, а от цялото ровене из форуми, наши и чужди, останах с впечатление, че са страшно капризни и не толкова устойчиви като конвенционалния автоматик.
-
По ред на нещата. Все още не съм се отказал от Civic-а, но вече започвам стабилно да клоня натам, главно заради скоростната кутия. Доста изчетох именно по темата i-shift и доколкото разбирам, има 2 основни момента там, които на мен не ми харесват. То е валидно дори за CVT вариантите, които в крайна сметка така и не разбрах има ли ги при тези Сивици или ги няма в 8мо поколение. 1. Кутиите им се карат само и единствено с оригиналното Хонда масло, което след бърза справка в интернет, разбирам, че струва около 40 лева литъра или с други думи за една цялостна смяна, която изисква да речем 5 литра, трябват 200 лева за масло, отделно работата. От това възникват 2 проблема, както виждам аз нещата: - Тъй като оригиналното масло е скъпо, а говорим за покупка на кола на 250-350к километра, рискът тази кола да е карана с по-евтин, неоригинален заместител е значителен. При въпрос към хора, които са имали или имат такъв автомобил в момента "Какво се случва, ако в автоматика е наливано не оригиналното, а по-евтин заместител"?, отговорът винаги е един и същ "Главоболия и ремонти на кутията, защото тя си иска оригиналното". - Дори да приемем, че предишният собственик е бил съвестен и е карал с оригиналното масло, от хилядите теми в наши и чуждестранни форуми, които намерих, разбрах че това масло се подменя абсолютно задължително на 60, максимум 70 хиляди километра. Нещо, което на практика е абсолютно невъзможно да разбера дали се е случвало, защото да разчитам само на цвета на маслото е несериозно. Резултатът от несменянето му навреме е като този в горното тиренце. 2. Тези скоростни кутии i-shift не ми вдъхват доверие. Определено предпочитам обикновен автоматик, тъй като такъв шофирам и в момента и ми е познат. Относно твърдото возене, в момента карам Зафира първо поколение, която е пословична с твърдата возия. Не мисля, че това ще ми е проблем. Общо взето основното нещо, което ме притеснява е автоматичната скоростна кутия и по-точно нейният вид. Ако обикновеният автоматик е по-дуракоустойчив и има вариант да не ти създаде проблеми, дори преди това да не е обслужван както трябва, то този е в пъти по-капризен.
-
Препоръчаха го и други хора седан вариантът на civic, който е с класическия автомат, но просто не ми харесва. В крайна сметка първото нещо, поради което купуваш една кола е вънъшният вид. В случая не ми грабва окото, та по-скоро съм се насочил към хечбека. Иначе задължително ще изискам тест драйв, като преди изобщо да отида на оглед, ще проверя за такава възможност по телефона. В крайна сметка говорим за кола на 250-300км с автоматична скоростна кутия. Да я купя на сляпо, дори след преглед в сервиз, би било глупаво.
-
Здрасти колега, за съжаление не съм от Пловдив, на около 200тина километра от там съм, иначе бих се радвал да видя каква е возията. Иначе след като стабилно се поразрових за отзиви и за цялостна информация, разбирам, че CVT скоростната кутия се кара строго и задължително с оригиналното масло на Honda, което според сайтовете е около 40 лева литъра, тоест значително по-скъпо. Зафирата се кара с Dexron III, който е около 20 лева литъра. Тук възниква логичният въпрос, какво се случва, ако този, който е карал колата е карал с различно от оригиналното масло, за да си спести пари или не е обслужвал колата редовно?
-
Здравейте колеги, отварям тази темичка, защото смятам, че ми е дошъл моментът за смяна на возилото и след лутане из марки и варианти, все повече започвам да клоня именно към Сивик 8-ма генерация, хечбек вариантът. Прочетох доста по темата, но първо малко предистория. В момента карам кола от друг производител, която е в категория миниван и вече откровено остаря. Разходът й ми идва височък, започна да гори масло, стандартните болежки при конкретния производител. Все пак говорим за кола, която тази година става на 21, та няма какво кой знае колко по-различно да очаквам. Идеята ми е да се опитам да я продам, докато все още има някаква стойност, преди да си е станала вечно моя. А какво целя с покупката на нова кола: 1. Да си купя кола с надеждна автоматична скоростна кутия. Това е единственото абсолютно задължително нещо, с което не бих направил компромис. Ръчната скоростна кутия не е в уравнението. 2. Да си купя по-малка кола, тъй като в момента не използвам преимуществата на минивана. Нито имам нужда от толкова място, нито от 6 и 7 седалка(които никога не съм виждал в извадено състояние, 5 години си стоят сгънати в багажника) 3. Да си купя по-икономична кола, тъй като тази, която карам в момента, ми гори без никакъв проблем 30 лева бензин за 120-130 километра. В същото време за този разход не ми предлага кой знае какво поради тежкото купе и тромавият характер на минивановете. 4. Да си купя надеждна кола, чиито части са на достъпни цени и няма да я гледат като космически кораб като се наложи да влезе в сервиза. Бюджетът, който бих похарчил за подобна покупка е в рамките на не повече от 8000-9000 лева. Интересно ми е да чуя какво бихте ме посъветвали. Какво бихте ми казали за CVT скоростната кутия, с каквато до момента не съм си имал вземане-даване и общо взето всичко, което сметнете за важно.
-
Да, в обявата има качен документ от прегледите на колата. Не разбирам езика, но едва ли е нещо друго. Ето линк към снимката :http://i64.tinypic.com/24pc6j7.jpg
-
Дано и при мен да е същата скука от към обслужване и най-вече дано да се окаже утре, че колата е читава. Иначе предполагам не е проблем да се намери хондовото масло?
-
Здравейте, в рамките на идните няколко седмици, надявам се дни, ми предстои да се сдобия с първата си кола. Спрял съм се на Honda Accord, задължително автоматик, като в момента съм се насочил към кола от 2001-ва година, седан. За съжаление обаче не успявам да намеря никаква информация относно автоматика на конкретния модел, а ми се иска да разбера малко повече за него. Кой е производителя, надежден ли е, като цяло всичко, което е добре да знам, преди да се хвърля смело да купувам. Ще съм благодарен на всеки, който може да ме ориентира.