Jump to content

brokofil

Фен
  • Мнения

    142
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

18 Neutral

Относно brokofil

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 20.12.1991

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 8 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

1845 профилни разглеждания
  1. Този клапан съм го сменял преди години, имай предвид, че не е задължително номерът да е същия! Всеки такъв клапан (N75) работи по един и същи начин, трябва просто буксите и щуцерите да съвпадат. Аз навремето сложих от някакво Волво, но не помня модела. Ако потърсиш в английските форуми, там го пише.
  2. https://bazar.bg/obiava-49347826/vakuum-klapan-za-honda-sivik-7-1-7-100-civic-7-7-21903-54-897351-6300-021333
  3. С този бюджет... или 2.0 бензин или 2.2 дизел. Трудно ще намериш 2.4 в добро състояние за 16000лв
  4. Здравейте, отскоро в семейството имаме CRV трета генерация 2.0 бензин. Забелязах странен проблем с автоматичната нивелация на фаровете, а именно когато колата е натоварена, машинките повдигат фаровете нагоре, вместо да ги свалят надолу и обратно, когато колата не е натоварена, фаровете слизат надолу. Някой да се е сблъсквал с този проблем?
  5. Колега, това е редовен проблем при 8ма генерация и се лекува буквално с 5 лева и малко сръчност. Махаш кората на вратата (има клипчета в ютуб как става) и изкарваш говорителя. Като го изкараш, ще забележиш, че мембраната се е отлепила на някои места от рамката на говорителя. Взимаш едно лепило Moment Classic (4.60лв) мажеш мембраната и рамката тъничко, чакаш 10мин да се изпари разтворителя на лепилото(пише го в инструкциите на опаковката) и прилепяш двете части. Монтираш всичко по обратния ред и Воала! Имаш здрав и неразличим от нов говорител :) Вече го направих и с двата предни и не са мръднали.
  6. Полиуретаново лепило Изпратено от моят KB2003 с помощта на Tapatalk
  7. Същият филм е и при мен, кара се вече второ лято така и още работи (не се знае до кога). Сменя се целия компресор и е препоръчително и кондензатора отпред да се смени.
  8. Абе само моята ли не го бара? карах и с 0в30 ,сега съм с 0в20... Не се хваля,ама ми е странно
  9. Много леки корекции прави,защото иначе или няма да се затваря или палеца няма да има сила да избута. Просто мъничко изкривяваш и пробваш докато напипаш златната среда Изпратено от моят KB2003 с помощта на Tapatalk
  10. Проблема не е в пружина,тъй като такава няма. Проблема е в самата капачка. Имах същия проблем,а той се състои в това,че капачката провисва и съответно зъбчето,което избутва капачката и ухото на самата капачка,не съвпадат. Моята я оправих,като укривих съвсем леко въпросното ухо на капачката навътре,така че ъгълът на ухото и бутончето което избутва капака,да бъде малък. Не знам как мога да го обясня по-подробно [emoji16] Изпратено от моят KB2003 с помощта на Tapatalk
  11. Нова цена 240лв за брой или 950лв за всички общо.
  12. Някъде проблема е в тези 3 клапана за които споменах. Търси човек който се занимава с турбокомпресори, да провери вакуумите Изпратено от моят KB2003 с помощта на Tapatalk
  13. Затапвай ЕГР-а хардуерно и софтуерно и ще си решиш проблема. Има 3 клапана който контролират него и актуатора на турбото,те правят проблеми Изпратено от моят KB2003 с помощта на Tapatalk
  14. Като се има предвид,че в момента с това оборудване вървят по 20000лв, то трябва внимателно да се провери да няма уловка Изпратено от моят KB2003 с помощта на Tapatalk
×
×
  • Създай нов...