Jump to content

smirky

Фен
  • Мнения

    262
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

47 Neutral

Относно smirky

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord VII 2.2 i-CTDi (Facelift 2006)
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

2152 профилни разглеждания
  1. Фаровете се сменят без нужда да се преправя нищо. И двата варианта имат лупи, но лупите са различни отвътре и имат различни рефлектори и пластини, които правят "сянка" или с други думи "режат" светлината по определен начин, според стандарта/типа на фара. Ако е оригинален халоген и няма нещо пипано, трябва да свети по-жълтеникаво и да има регулиране на височината в ляво от волана, изглеждащо така: Ако е ксенон, такова нещо няма, защото по изискване трябва да става автоматично, според това колко е натоварена колата отпред и отзад. Ксенона, при пускане на фаровете, би трябвало да загрее няколко секунди. Съответно светлината е по-бяла или по-синя в началото и после се нормализира към предназначената температура (4300 келвина, топло бяло, заводско).
  2. Въпрос извън темата, сам ли ще го сменяш или в сервиз? И ако е в сервиз, кой или поне в кой град?
  3. Като човек, който ползва и двете от поне 5 години, смело казвам че да имаш двете е много полезно. Винаги се случва да се разсееш и парктроника има шанс да ти подскаже, че си близо до обект. Също така е възможно някое от двете да спре да работи, съответно имаш резервен вариант.
  4. Обикновена w21w/T20 крушка. Можеш да сложиш LED със същия T20 сокет. Ако си с фолио на задния джам, би могъл да монтираш червена LED лента с алуминиева плочка за охлаждане за да свети по-ярко през фолиото.
  5. Който е минал през пълната процедура с разлепянето и рециклирането ще знае, че по-добро от към ефект в краткосрочен И дългосрочен план няма. Рециклирани рефлектори на 15 годишна кола светят минимум 2, а понякога даже 3 пъти по-силно ако фаровете естествено не са били пипани до сега.
  6. Ако лупата е за H1 (халоген), ксенона няма да свети добре. На всичко отгоре ще свети и по места, които ще дразни всички пред/срещу теб. Механизма за закрепване също е крайно ненадежден при халогените и подскача крушката. Обаче можеш да направиш като мен - взимаш лупи с рефлектори от счупени (примерно) фарове с ксенон и ги сменяш само тях. Те са единствената разлика и са заменяеми. Аз извадих далавера и за 120 лв ги купих лупите с рефлекторите преди година. Много е важно да са от ляв волан!
  7. Колега, няма универсални крушки за всички габарити. Ще е добре да споменеш за кои конкретно говориш.
  8. Това нещо нагласено от теб ли е или просто захранва бутоните за кратък период?
  9. И аз съм бил при тях, но не бих ги хвалил толкова. В крайна сметка вече имам доста ръжда по апаратите. Още първия месец леко изби, а тези метални скоби дори не ги бяха пипали. Както си бяха с ръждата, така ми ги монтираха.
  10. Комби стоповете ако не се лъжа са еднакви. Поне аз не забелязвам разлика.
  11. Рециклиране - има места, които се справят отлично. Ако е ново, само оригинално, понеже афтърмаркет нещата са боклук поне от към карета и полуоски.
  12. Чейнджър от преди фейса би ме притеснил, предвид, че твоята мултимедия би трябвало да е фейсова. Нищо, ще споделиш после
×
×
  • Създай нов...