-
Мнения
262 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
47 NeutralОтносно smirky
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord VII 2.2 i-CTDi (Facelift 2006)
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
2152 профилни разглеждания
-
Фаровете се сменят без нужда да се преправя нищо. И двата варианта имат лупи, но лупите са различни отвътре и имат различни рефлектори и пластини, които правят "сянка" или с други думи "режат" светлината по определен начин, според стандарта/типа на фара. Ако е оригинален халоген и няма нещо пипано, трябва да свети по-жълтеникаво и да има регулиране на височината в ляво от волана, изглеждащо така: Ако е ксенон, такова нещо няма, защото по изискване трябва да става автоматично, според това колко е натоварена колата отпред и отзад. Ксенона, при пускане на фаровете, би трябвало да загрее няколко секунди. Съответно светлината е по-бяла или по-синя в началото и после се нормализира към предназначената температура (4300 келвина, топло бяло, заводско).
-
Въпрос извън темата, сам ли ще го сменяш или в сервиз? И ако е в сервиз, кой или поне в кой град?
-
Обикновена w21w/T20 крушка. Можеш да сложиш LED със същия T20 сокет. Ако си с фолио на задния джам, би могъл да монтираш червена LED лента с алуминиева плочка за охлаждане за да свети по-ярко през фолиото.
-
А при оригинална верига дали вие?
-
Ако лупата е за H1 (халоген), ксенона няма да свети добре. На всичко отгоре ще свети и по места, които ще дразни всички пред/срещу теб. Механизма за закрепване също е крайно ненадежден при халогените и подскача крушката. Обаче можеш да направиш като мен - взимаш лупи с рефлектори от счупени (примерно) фарове с ксенон и ги сменяш само тях. Те са единствената разлика и са заменяеми. Аз извадих далавера и за 120 лв ги купих лупите с рефлекторите преди година. Много е важно да са от ляв волан!
-
Колега, няма универсални крушки за всички габарити. Ще е добре да споменеш за кои конкретно говориш.
-
Bosch.
-
Това нещо нагласено от теб ли е или просто захранва бутоните за кратък период?
-
И аз съм бил при тях, но не бих ги хвалил толкова. В крайна сметка вече имам доста ръжда по апаратите. Още първия месец леко изби, а тези метални скоби дори не ги бяха пипали. Както си бяха с ръждата, така ми ги монтираха.
-
Комби стоповете ако не се лъжа са еднакви. Поне аз не забелязвам разлика.
-
Рециклиране - има места, които се справят отлично. Ако е ново, само оригинално, понеже афтърмаркет нещата са боклук поне от към карета и полуоски.
-
И каква е тя? Карета, полуоски?