-
Мнения
268 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
50 NeutralОтносно smirky
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord VII 2.2 i-CTDi (Facelift 2006)
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
2280 профилни разглеждания
-
Това с температурата на таблото е сравнително нова функция от последните 2-3 години на китайските медии. В обявите пише, че трябва да работи и да се очаква просто минуси на таблото "---". И да, при мен също показва стойност. Да, по-ниска е от това, което отчита медията. Не, според мен медията просто предава данни от сензора и те са си абсолютно акуратни. Просто това с таблото е необясним страничен ефект. На старата китайска медия си беше просто ---. Иначе относно компресора, аз съм с дизел и при мен очаквам аномалии. Разбиранията ми са, че при бензин трябва да е добре измислено. Колко е така, не мога да кажа
-
VKBA-3962 (SKF) взимам аз. Намират се и по 210 лв на разни шано интернет магазини. Иначе по сервизите започват от 350-400 нагоре.
-
Това на мен ми се случва в много тежки жеги. Веднъж/два пъти на година. Искам да отбележа, че съм с китайска мултимедия, а тя контролира климатика по-различно от ОЕМ-ската медия. Научих че при такава ситуация трябва да се спре компресора, намалям температурата до минимум, оставям само да духа в купето и до няколко минути е размразило всичко. Първия път обаче беше драма. Докато разбера...
-
Изглежда много добре, но поне да беше наистина с добавките на Type S Иначе стикера е на място.
-
Ако звука е като втори двигател в багажника, със сигурност е заден лагер.
-
Фаровете се сменят без нужда да се преправя нищо. И двата варианта имат лупи, но лупите са различни отвътре и имат различни рефлектори и пластини, които правят "сянка" или с други думи "режат" светлината по определен начин, според стандарта/типа на фара. Ако е оригинален халоген и няма нещо пипано, трябва да свети по-жълтеникаво и да има регулиране на височината в ляво от волана, изглеждащо така: Ако е ксенон, такова нещо няма, защото по изискване трябва да става автоматично, според това колко е натоварена колата отпред и отзад. Ксенона, при пускане на фаровете, би трябвало да загрее няколко секунди. Съответно светлината е по-бяла или по-синя в началото и после се нормализира към предназначената температура (4300 келвина, топло бяло, заводско).
-
Въпрос извън темата, сам ли ще го сменяш или в сервиз? И ако е в сервиз, кой или поне в кой град?
-
Обикновена w21w/T20 крушка. Можеш да сложиш LED със същия T20 сокет. Ако си с фолио на задния джам, би могъл да монтираш червена LED лента с алуминиева плочка за охлаждане за да свети по-ярко през фолиото.
-
А при оригинална верига дали вие?
-
Ако лупата е за H1 (халоген), ксенона няма да свети добре. На всичко отгоре ще свети и по места, които ще дразни всички пред/срещу теб. Механизма за закрепване също е крайно ненадежден при халогените и подскача крушката. Обаче можеш да направиш като мен - взимаш лупи с рефлектори от счупени (примерно) фарове с ксенон и ги сменяш само тях. Те са единствената разлика и са заменяеми. Аз извадих далавера и за 120 лв ги купих лупите с рефлекторите преди година. Много е важно да са от ляв волан!
-
Колега, няма универсални крушки за всички габарити. Ще е добре да споменеш за кои конкретно говориш.
-
Bosch.