Jump to content

Krasjo

Фен
  • Мнения

    52
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

27 Neutral

Относно Krasjo

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Март 4

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 2.2i-cdti 2006, Accord Tourer 2.0i-vtec 2012
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Последни посетители

9591 профилни разглеждания
  1. Ако купиш частите от магазин за авточасти, наистина са много скъпи. Търговците които имат разнос за сервизите, също взимат дете от майка. Удобството за тях е, че могат да поръчат по телефона и има доставка два пъти на ден. Ако нещо не пасне, могат да го заменят същият ден и сервиза не се бави ненужно. Единственият начин да се мине тънко в Германия е онлайн. За радост онлайн търговци има много. Човек трябва само да си намери сервиз, който работи с части купени от клиента.
  2. Другия път ми се обади за частите, ще ти помогна. Аз поръчвам от ATP, Autodoc и Motointegrator. Идват за 3-5 дни и ако не станат, можеш да ги върнеш. Ако искаш ми прати номер на лично. Аз съм в Саарбрюкен
  3. 296мм са при мен за същият модел. Това с рециклиране и раздвижване на бутала в Германия го забрави, ще излезе по-изгодно да си купиш апарати. За какво точно плати 600€? Ако е само за дискове, накладки и труд, малко скъпо ми се струва.
  4. Предния собственик може да се е заиграл с вариации на пина на радиото. Пробвай първите четири или последните. Ако не, тогава във всеки оторизиран сервиз могат да го нулират. Весели празници!
  5. Погледни в кутията с предпазителите при двигателя
  6. След два месеца чакането свърши. Според сервиза, няма конкретна причина за дефекта. Цитирам "Стара кола е, разваля се..." Казаха, че има една година гаранция на рециклираното управление на рейката. Да видим колко ще изкара. Всичко общо струваше 1547.00€. Митко, това с локвите го изключиха като възможност. Казаха, че е достатъчно добре защитено от вода.
  7. Митко, то е доста дълго за разказване. Показа предупреждение на дисплея волан с удивителна и надпис "провери системата". Сервото не функционира след грешката. Това се случи в началото на септември. Прегледах форума, но нямаше нещо съществено и на следващия ден отидох до дилъра на Хонда в града, в който живея в Германия. Казаха, че са заети до първата седмица на декември и дори няма да я закачат на диагностика преди това. Питах ги за цените на частите и срок на доставка. Тогава отидох в Bosch. Дадоха ми час за след седмица и след диагностиката, казаха че не стига ток до рейката, повредено ел. управление на сервото и нагорял куплунг. Не съм видял нищо на живо. Рециклирането, диагностиката, монтажа и демонтажа ще струват 1500€. Все още чакам. Тази седмица им звънях и още не е готово. Вече почти два месеца е в сервиза.
  8. Реално не е бушон, а медна пластина, която държи 70А. Надали са сложили нещо друго. Според мен няма нищо общо с круиза, а по-скоро е съвпадение. В момента го играя този филм с управлението на рейката и дотук съм на -1500€ за рециклиране, а изобщо не знам, дали това ще е краят. Рейката и управлението са нови по над 2700€ всяко и срок на доставка над три месеца. От официалния сервиз твърдят, че няма заместители. Та на 70А предпазител, трябва доста да се завари преди да изгори.
  9. Няма спор, че става. Даже с 134 ще работи една идея по-добре. Системата за 1234 е направена за по-голямо натоварване, а 134 няма толкова големи изисквания и не е силно запалим за разлика от 1234. И с пропан-бутан да го напълниш, пак ще работи. Лошото е, че макар и много подобни по характеристики, 1234 и 134 не са съвместими и не може да се смесват. Не знам дали БТ няма да му откажат сервизната акция, ако каже че е с 134. А ако не каже, тогава ще го изтеглят в бутилката с 1234 и тогава ще прецака цялата бутилка, от която после ще го напълнят и пак няма да има работещ климатик.
  10. Промиване не се прави, а не е и нужно. На прилична цена можеш да си го допълниш и сам, но няма да е толкова ефективно, колкото от сервиз, защото там изтеглят напълно газта, вакуумират и пънят с точното количество газ посочено от производителя. Когато пълниш сам, разчиташ на налягане, което се променя спрямо температурата. Марката няма значение. Аз последно бях в един сервиз за автоклиматици на Рогошко шосе и останах доволен от цена и обслужване. Имай предвид, че и сам да го допълниш няма да е евтино. Самият газ е доста по-скъп от R134, но само R1234 вече отговаря на еко регулацията на ЕС. Отделно патента е на Honeywell-Dupont и производителите трябва да си плащат.
  11. Искам да се извиня на колегата @Венци Й . И в Германия видях такава без темпомат. Явно стандартното оборудване, не е толкова стандартно.
  12. За Европа е стандартно оборудване. Сигурно ли е, че е японска, а не от Ухан? Доколкото знам, за някои азиатски пазари, например Индия, темпомат е опция. Затова съществува и въпросното капаче. Там обаче не е Акорд, а Spirior. VINа може да те ориентира най-добре, или както каза Митко, отиди в Бултрако.
  13. От радиото не се взема захранване, това е направо от акумулатора с подходящ кондензатор между акумулатора и усилвателя! По модела на радиото се намира описанието на всеки пин от конекторите. Този пин, който те интересува е "Remote". Сварзваш с Remote на усилвателя и когато радиото работи, тогава работи и усилвателя, а ако радиото е изключено, тогава не работи и усилвателя. Кабела между радиото и усилвателя може да е съвсем тънък, защото по него минава много слаб ток, който командва усилвателя да се включи или изключи, но не го захранва. Сечението на захранващите кабели трябва да е съобразно с мощността на усилвателя, защото силата на тока при 12V е доста по-голяма при същата мощност при 220V. С две думи - дебели кабели. Ако не можеш да намериш remote на радиото, правиш мост между плюса и ремоута на усилвателя (обикновено са един до друг) и прекъсваш плюсовия кабел с ключ, за да можеш да му спираш захранването. Ключът трябва да е с голям ампераж. Колко ампера трябва да издържа, можеш да вземеш стойността на предпазителя на усилвателя.
  14. Не е само при премиума. Конфигурацията е спрямо това, как първият собственик я е поръчал. Блутут модула е съвместим и с обикновено аудио.
  15. Както вече ти писах, между 53 и 57 става със сигурност. 50 е много вероятно да стане и според мен тези 3мм няма да са никакъв проблем, но е добре да се пробва. На твое място щях да ги взема, но всеки си решава сам.
×
×
  • Създай нов...