Jump to content

libengazi

Фен
  • Мнения

    57
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно libengazi

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 8.02.1977

Profile Information

  • Кара
    Honda Stream 1.7 VTEC 2001
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

1911 профилни разглеждания
  1. Здравей колега,имаш ли снимка на стъпковия мотор и от къде го купи,става ли от други модели на хонда.Благодаря

     

  2. Здравейте, Имам съвсем лек теч от картера(няколко капки за денощие), който е с микропукнатина и е за смяна. Двигателят е този от заглавието, ако може малко помощ за съвместимост с други модели на Хонда и двигатели, майстора ми каза, че и от D16 става. Аз намирам тези в Мегапартс, като от първия линк би трябвало да е същия като моя, защото пише 1.7, 125к.с., но с някаква друга абревиатура за двиталеля. Втория линк е от двигател 1.6, 110к.с., но изгледжа същия поне на снимка като първия(това ли е Д16?) Дали тези два картера са еднакви и вършат ли работа за моя Стрийм? https://www.megaparts.bg/product/192462648 https://www.megaparts.bg/product/1503149499 Благодаря предварително за отговорите! Поздрави, Любо
  3. Днес пробвах и се получи като ми отне по-малко от 1 минута
  4. Много ти благодаря за изчерпателната информация! Ще пробвам тези дни и се надявам да се получи. Един друг колега във форума на Тойота(предишната ми кола беше Корола Версо) ми каза, че имали абсолютно същия контролен модул и при него се обучавало като натиснеш learn и след това задържиш няколко секунди бутона на дистанционното. Ще пробвам 1-во твоя вариант и ако не се получи ще пробвам неговия с по-дълго задържане. На платката на дистанционното от другата страна няма бутон(прилагам снимка). Поздрав
  5. Здравей, Много ти благодаря за отговора. За съжаление не знам откъде е купена платката. В момента на работещото дистанционно само с единия бутон се отваря и затваря вратата, това евентуално може ли да те ориентира, след като натисна бутона Learn на контролния модул какво трябва да направя, за да го обуча като работещото? На друго място ми бяха писали, след като написна Learn да задържа бутона на дистанционното за няколко секунди, което ти си описал, че може да затрие всички други дистанционни и би било доста кофти... Поздрав, Любо
  6. Здравейте, Наскоро си купих каяк, който ще държа в гаража на приятел, който се ползва общо взето за склад от него и го посещава едва няколко пъти в годината. Има две дистанционни за общата гаражна врата за подземните гаражи, но едното трябва да се програмира, а домоуправителя се оказа някакъв страшен ръб и след като веднъж се чухме и каза, че няма проблем и ще стане за 1-2 мин. повече не си вдига телефона... По вида на дистанционното издирих една фирма, която го предлага, но оттам ми казаха 40лв за програмиране и това ми се струва доста солено... Ако някой знае точните стъпки, за да обуча 2-рото дистанционно ще бъда много благодарен ако ги сподели на Л.С. или по телефон. Дистанционното е с платка TX-HC3 и доколкото намерих някаква информация изглежда е със скачащ код. Прилагам снимки на него и на контролния модул, който е при гаражната врата. Благодаря предварително, Любо 0878489060 Снимки:
  7. Ровил съм се и по спецификация дават да се кара с 10W40.
  8. Пише 235 000км, доста е запазена, но реално на колко е един Господ знае. Сега карам с масло 10х40 Castrol, което купувам от Англия, защото от тук не ми се купува. Има катализатор, но отскоро дава грешка, че не е ефективен и ще сложа удължител на ламбдата. Чудя се като по-дълготрайно решение дали да не взема един катализатор на BM catalists или да изтърбуша стария като се задръсти и с “лъжеца” да си карам така. В крайна сметка карам на газ, така че катализатора не ми е морална дилема. Като цяло се грижа за колата и не ми се разделя с нея
  9. В първия случай ще ми струва около 450-500лв за части и труд, като не смятам да сменям водна помпа и ангренаж, защото са сменяни преди 40000 км. Във втория случай ако съм късметлия и се сменят само сегментите без да се налага “хонинг” и всичко произтичащо от него 900-1000лв. Ако се наложи “хонинг” не ми се мисли за сумата... затова и доста се колебая дали да го правя
  10. Да, знам че трябва в казанчето като е студена да остане между минимума и максимума, проблемът е че или въобще не връща от разш.съд или не пълни догоре радиатора, след като изстине. А това с 300мл. на 1000км си е откакто я взех преди 2 години и не ескалира. Чудя се, защото ако се допусне грешка при ремонта или пък се окаже, че цилиндрите трябва да се разширяват ще стане много сложно и скъпо... Иначе ако имах гарантиран резултат, че мотора ще стане като нов не бих се замислил дали да направя пълен ремонт. На задна “простотията” стана зимата към х.Рилски езера -исках да мина последните 3-4км, защото забуксувах в снега и не ми се слагаха вериги... след по-малко от 1 км прегря. Не съм я карал на повече от 2000-3000 оборота, но явно не е предвидена за каране назад хахах
  11. Да, знам че трябва в казанчето като е студена да остане между минимума и максимума, проблемът е че или въобще не връща от разш.съд или не пълни догоре радиатора, след като изстине. А това с 300мл. на 1000км си е откакто я взех преди 2 години и не ескалира. Чудя се, защото ако се допусне грешка при ремонта или пък се окаже, че цилиндрите трябва да се разширяват ще стане много сложно и скъпо... Иначе ако имах гарантиран резултат, че мотора ще стане като нов не бих се замислил дали да направя пълен ремонт. На задна “простотията” стана зимата към х.Рилски езера -исках да мина последните 3-4км, защото забуксувах в снега и не ми се слагаха вериги... след по-малко от 1 км прегря. Не съм я карал на повече от 2000-3000 оборота, но явно не е предвидена за каране назад хахах
  12. Ще се прави гарнитурата, поръчах оргинална от Cox Мotor Parts UK, антифриз и задна чистачка . От Бултрако пак нямат нищо налично, а доставката от 10 работни дни без да дадат гаранция, че няма да се забави не ме устройва. Чудя се дали да не правя и сегменти, защото гори около 300мл. масло на 1000км. Знам, че това крие не малки рискове, но ако всичко е ОК двигателя би трябвало да стане като нов. От БГ нямам доверие да пазарувам освен от хора като Изанаги, някой знае ли къде може да поръчам сегменти RIKEN 16040, че разрових сериозно нета и никъде не ги намирам?
  13. Ако теста е за наличие на изгорели газове в антифриза предполагам ще потвърди при наличие на газове, че гарнитурата е издухана?
  14. Благодаря за отговора. Може ли да обясниш по-подробно? Идеята е да се провери дали не влиза газ от газовата уредба към антифриза ли? Това откъде може да се случи?(От изпарителя към някой от маркучите ,които го охлаждат, и оттам през общата охладителна система в разширителния съд?) Ако има газ в антифриза това как може да попречи на течността да се връща от разширителния съд към радиатора, когато двигателя изстине?
  15. Здравейте, Позволявам си да пиша тук, въпреки че колата ми е Honda Stream 2001г., двигател 1.7 бензин D17A. В раздела за Стрийм има много по-малко потребители и рядко получавам отговори. Има газов инжекцион, но не е вдигала температура след като го сложих около 30хиляди КМ. Март месец тази година колата прегря, защото я карах на задна скорост(не ми се обяснява защо) и изключи. Не обърнах внимание, че е вдигнала температура, защото си гледах в огледалата... тъпо е но се случи. Изчаках я да поизстине и след това нямаше проблем, на магистралата 150км/ч и 5000 оборота - стрелката както винаги като закована малко под средата на скалата. Наскоро обаче при прибиране от Перник към София започна да вдига температура, пуснах парното на макс(температурата падна) и без да и давам зор се прибрах - НЕ обърнах внимание дали беше изхвърлила антифриз. На следващия ден проверих нивата в радиатора и разширителния съд и се наложи да долея 1 литър. Смених капачката с оригинална(благодаря на Izanagi), за да елиминирам евентуален проблем там, но сега когато и дам зор - примерно вчера на изкачване до Алеко течността в разширителния съд беше с мехури, а като изстине не връща течността от разширителния съд към радиатора. Температурата на таблото си стои като закована, но течността, когато колата изстине напълно трябва да се връща към радиатора, нали? Предполагам най-вероятно е заминала гарнитурата, но може ли да има друга причина отнякъде да влиза въздух, за да няма ваккум, който да изтегли обратно охладителната течност към радиатора, когато колата изстине напълно? Знам, че за прегряване може причините да са много - датчик на вентилатора, термостат, водна помпа, маркучи, радиатор, но при описаните симптоми дали може да е друго или всичко сочи към гарнитура? Какъв тест бих могъл да направя, за да потвърдя евентуално диагнозата? Поздрави, Любо
×
×
  • Създай нов...