-
Мнения
177 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
11 NeutralОтносно Maximus
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 2.2 i-DTEC
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
1445 профилни разглеждания
-
В този сайт излизат само когато са ти връчени. Аз също проверявах регулярно и нищо нямаше, но една вечер ми го връчиха на място и на следващия ден при проверка в сайта се появи.
-
Не лъжи колегата! DPF-ите се чистят и то на доста прилична цена. Моят го чистих преди 3,5 год. Друг е въпроса дали не е толкова заминал, че да не подлежи на чистене.
-
Аз лично за 2 месеца имах 2 рапидки в гумите и беше драма без резервна. Да не говорим, че поради липса на резервна ми набиха акт за 200 кинта, защото един кавал ме засече и за да не го ударя се ударих в бордюра (така я сцепих, че тая пяна и компресора към нея нищо не вършат) и оттам СБА, Армеец, КАТ и кОр за мен (ако имах резервна, щях да си я сменя на пътя и въобще да не се занимавам с каско и КАТ). Това че ти за 12 год. нямаш спукана гума, не означава, че и другите ще имаме същия късмет.
-
4ти сезон карам с Continental Sport Contact 5. Премиум гума (както и премиум цена), но съм много доволен. Доста стабилни и безшумни.
-
И аз го имам този проблем, но с другата седалка. Чакам да се позатопли още малко времето и ще я разглобя.
-
Продава се лайсната. По спомен Бултрако я бяха изписали към 150 лв, но не помня, че беше преди 3 год. По каско ми дадоха чисто нова, оригинална, защото ме бяха ударили пред блока и въпростната лайсна беше със счупени държачи.
-
Това е в сферата на фантастиката. Ако до 2 - 3 год. вдигнат данъка в Бг заради това, че караш на дизел, това означава, че оооотдавна трябваше производството на дизелови автомобили да е спряно. По-вероятно е да подгонят тези, които си изрязаха DPF-ите.
-
Като чуя някой да казва, че дизелът е грешка ми иде да повърна. Това, че сте патили от дизели на по 300 000+ км, защото някой тарикат от Горубляне я е взел за без пари, върнал е 180 000 и ви я е дал евтино, не означава, че трябва да заклеймим всички дизели като грешка.
-
Писал съм и в други теми - направих машинно почистване преди 3+ години. От тогава 45 000+ км без проблем (пу-пу). 68% беше запушването на филтъра. Нов в Бултрако е 3000 лв, в Ebay може да се намери на доста по-тънки пари. Аз съм против премахването, защото утре ще затегнат нещата и тази кола става хем непродаваема, хем неизползваема. Да не говорим за вредните емисии.
-
Проблемът, според мен, с дизелите е, че идват тук на 300К+ км, в повечето случаи са били служебни и карани от душмани. Ако попаднете на запазен екземпляр на нормални километри, не виждам проблем в дизела. Имам такава от 3 години, над 50К км и за това време имам ремонт на рейка (пу-пу). Болежките (помпа, дюзи, DPF, турбина) ги има при всички дизели, но не е задължително да си купиш дизелов автомобил и да почнат да се трошат. Както го описахте... все едно купуването на дизел те обрича на заробване. Друг е въпроса, че българинът иска да си купи премиум клас кола за 15+ К лв. и цената да на частите да са като на Лада 7-ца... Е, нЕма, баце.
-
Аз при смяна на масло винаги сменям всички филтри. Не е кой знае колко скъп, а ми е доста по-спокойно, имайки в предвид колко ни е "хубава" нафтата.
-
Стана ми лошо... И почвам да бегам, бате... Благодаря, колега! Ще изчакам пролетта и ще я мисля. Хубавото е, че е пасажерската, а не шофьорската.
-
Проводниците лесно достъпни ли са или трябва да се разшие седалката, да се оправят и после пак да се зашие?