Jump to content

iliyan_pi

Фен
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно iliyan_pi

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda HRV - 2001г., също и CR-V - 2013
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    SZ

Contact Methods

  • Skype
    Piperov3

Последни посетители

1054 профилни разглеждания
  1. Здравейте съфорумци, имам въпрос лесно ли се демонтира радиото (мултимедията) на Хонда СР-В 4 ? Целта ми е да го разгледам подробно, защото съм електроник , а то е по канадски стандарт, т.е. работи със стъпка 200 kHZ и затова част от станциите у нас не са достъпни. Ако някой си е монтирал нов модел плейър с Андроид ОС нека сподели мнение и доставчик. От провинцията съм и не знам към кого да се обърна - знам, че за демонтаж се използват специални инструменти, за да не се нарани пластмасата на пулта.
  2. Аз последното пътуване я карах със светеща лампа ная резервата повече от 300 км. След като се прибрахме отворих металния капак по задната лява седалка - там са изводите от ниво показателя. Извадих куплунга, но нищи не се промени, но после го извадих при включено запалване и го върнах пак след 5-10 секунди. Показанията , че има бензин се въстановиха. Това го правих вече още два пъти и все беше успешно. Сега замислям проста схема на автоматичен прекъсвач за няколко секунди при всяко стартиране , за да не си играя. Един майстор ми поиска 60 лв за подобен емулатор, но не ми обясни какво точно той прави. Явно е това, което и аз правя.
  3. Колегите с фреона познаха- наистина фреонът е "изчезнал", останал само 50 мл и аха да скапе компресора. Заредиха ми и ожветител, за да се види дали не изпуска и от къде. Интересно е, защото миналата година като я купувахме, майсторите казаха, че са я пълнили с фреон, а сега тестовете, които се правят след пълнене не показаха никакво спадане или друг проблем. Благодаря на отзовалите се!
  4. Каквато и температура да задам в ляво, там духа въздух като отвън, т.е. топло, а в дясно всичко е ОК. Познат предположи, че и при Хонда клапите са електронно управляеми и от време на време трябва да им се прави "обучение" както е при Ауди. Това майсторите го знаели и можели. Моля, ако нкой е имал подобен проблем или е прочел някъде да сподели.
  5. Извинявам се, че писах тук по моя проблем - вие си пишете за корите. Ако администратора реши може да премести поста ми.
  6. Виждам, че вече са се появили колеги с CR - V 4 генерация. Аз вече повече от година карам такава (2,4 бензин + газ). Имам лек проблем, който по-скоро ме дразни - струва ми се, че показанията на горивото (бензина) са "изчислителни", защото имам достатъчно бензин, но карам на газ и забелязвам, че стрелката върви към намаляване и постепенно накрая светва резервата . Продължявам така, защото зная, че имам поне 15 литра и след време неясно от какво стрелката показва горе-долу 15 литра. С това всичко започва отначало. Скоро изминах така около 300 км на "резерва" (на газ). Някой има ли подобен феномен или да е чел за такъв проблем? Логично е при такива показания след като и "Range" стане нула компютърът да "прочете" стойността на датчика (поплавака) и да актуализира показанията.
  7. От скоро имам Хонда CR-V 2013г., 2.4 л., бензин, от Канада. Всичко е добре, но радиото та FM обхват може да се настройва само на нечетни десети от мегахерца, например 102, 1 MHz, 102,3 и т.н., но не може да се настрои на 102,2 или 106,8 MHz. Такъв е законът в Канада и САЩ. Понеже такива коли се продават и в Европа много е вероятно радиата да се "сетват" със специален софтуер. Та въпросът ми е някой имал ли е вече такъв проблем и как го е решил? Понеже съм от провинцията Бултрако дали ще ми отговорят въобще? Благодаря !
  8. Смених радиатора и сега всичко като че ли е наред поне из града. След някой ден имам по-дълго пътуване и ще я пробвам, още повече май ще е горещо.
  9. Преди малко я оставих да поработи на празен ход докато загрее и забелязах, че капе течност отпред без да е мокро около капачката - оказа се че капе между пластмасата и алуминиевата част на радиатора, т.е. радиаторът е за смяна. Утре ще видя каква е възможността сам да го сменя или в сервиз.
  10. Проверих вентилаторите - работят, намерих датчика и се учудих, че за разлика от другите коли, които познавам, тук термостатът е сравнително ниско и отзад( относително главата на двигателя) и е в началото на тръбата към долната част на радиатора, а не към горната. Ще я покарам днес или утре и ако продължава номерът, ще източа част от антифриза и ще сваля датчика , за да го измеря с гореща вода.
  11. Антифриз има, но ми е интересно защо го е изхвърлила през капачката, а не в разширителния съд. Проверих пътя до казанчето- няма запушване, може би уплътнителната гумичка на капачката се е деформирала и не уплътнява достатъчно и антифриза вместо в казанчето излиза между капачката и радиатора. Утре ще я източа и ще сваля датчика, за да го проверя.
  12. Току що го намерих в сайт за части - изглежда досущ като тези на Лада или Форд, но сега вали дъжд и ми е студено - утре ще разгледам в зоната, която посочваш. Благодаря!
  13. Здравейте, колата ми е HRV, 2001г. и вчера забелязах, че пуши нещо откъм капака на двигателя. Оказа се, че е изхвърлила малко антифриз през капачката на радиатора. Реших, че вентилаторът на се включва и потърсих датчика, но не го открих на радиатора, както е на по-старите коли. Имам схеми на колата и там се вижда, че датчикът е ключ, т.е. не е електроника, която се управлява от другия датчик за термометъра на таблото. Та питането ми е къде е тоя дяволски датчик? Благодаря!
  14. Ако си забелязал моделът след 2002 е със спойлер над началото на задния капак. Освен, че придава по-спортен (пичовски) вид той служи точно за това - да се намали завихрянето в тази зона. Веднъж стрещнах една кола със самоделен спойлер от пластмаса, но май беше доработена от друг модел.
×
×
  • Създай нов...