-
Мнения
40 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно Vang
-
Ранг
Ентусиаст
- Рожден ден 28.04.1991
Profile Information
-
Кара
Civic Aerodeck MB8 D14Z4 2000 C-RV RD8 K20A4 2002
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Contact Methods
-
Skype
al.vangov
Последни посетители
8194 профилни разглеждания
-
5W30 сложих, а бензиновите корекции са отвъд познанията и уменията ми.
-
Смених маслото и свещите, проблема почти изчезна, но мисля че мудността, която остана е от Р0325, тъй като докато не свети чека колата си се движи доста приятно. Свещите изглеждаха така: развиха се без усилие почти, особено на 4ти цилиндър, който изкачаше като грешка тип "Pending" в чека (cylinder 4 misfire detected). Понякога при високи обороти дори започваше да мига чека и колата не искаше над 4к оборота. Карал съм само ден засега с новите свещи. но този проблем не се е появил. Едит: Не колата няма газ, но мисля да сложа скоро. Днес ми обявиха 1300лв.
-
Не, него и VTC не съм ги пипал
-
Да, още като я взех, смених масло, МФ, ВФ, филтър купе, реглаж на клапаните, knock сензор, гарнитура на капака на клапаните + на свещите и гумите на болтовете на капака, почистване на стартера, почистване на дросела (няколко пъти сваляне на всмукателния колектор). Другото, което й правих беше извън коша.
-
CARPERA щом ти е толкова интересно от къде ми е дошло на акъла: извадка от сервизното ръководство (3-02 за справка) на същия автомобил отбелязва, че важи до -200 отклоняваме се от темата ми се струва, затова благодаря на колегата vespa, на който ще пиша за предложението му
-
така е, прочетох темите, но след дъжд качулка. Иначе карам с него в D14ката и нямам проблеми там. То ще се сменя това е ясно, язък само че е от по скъпите, ама те така се учат тия уроци.
-
Здравейте колеги, От около седмица, колата при подаване на газ (особено на 2ра) около 2000 оборота изпитва колебание, докато не достигне около 2500 и малко по-нагоре, където се усеща сякаш се пуска kickdown на AT. Подобно запецване има и към 3500 също. След това двигателя се "отпушва" и си се движи леко и приятно. Под 2000 оборота е мъртвец - това го казвам слизайки от D14 преди К20ката. След доста четене, комбинирано с не малкия ми опит от разглабянето на същия двигател (вземайки предвид факта, че притежавам колата от по-малко от месец), разбрах че всъщност iVTEC-а на к20а4 е комбинация от VTC и VTEC-e (икономичния), който се задейства на 2200 оборота. Ефективно правейки двигателя 12 клапанов преди тази граница. Та питането ми е дали е възможно това колебание да идва от факта, че бивах плебей и при смяната на маслото (преди около 400 500 км ) използвах 10W40. Възможно ли е поради повишения визкозитет на маслото да не може да реагира този "Vtec" и асоциираните с него, доста тънки маслени магистрали? Колата е C-RV RD4 2002 K20A4 бензин Чек не свети редовно, като светне е 0325 (чета го всеки път преди да го изтрия) Свещите не съм ги сменял клапани регулирах преди няма и 100 км Поздрави, Сашо
-
При мен се спука до винетката за 2ри път за година и малко. Нямах пари на момента и просто го пробих с диамантено свредло, разширих дупката и пъхнах вътре дъвка. Уж за временно, карам така вече 2 години почти. Иначе първият път го смених със стъкло от друга англичнака (2ра ръка) за 70 лв и 30 за смяна ~към 2 часа отне всичко.
-
Здравейте колеги, преди няколко дни с жената се сдобихме с CR-V 2nd gen 2002 k20a4 и днес докато го разглабях, за да смажа адски шумния вентилатор на датчика за температура към климатроника, забелязах следното нещо, идващо откъм волана и изкарано при бушоните: букса за реле с 2 пина свързани на късо и още един, който се връща отзад в същото парти. От същото "гуфре" излиза и букса с много нежни пинове, чийто място не намерих. Когато запаля колата понякога се появява SRS но разклатя ли ейрбега на волана (или бипна) - спира. SRS лампата при всяко палене седи по дълго от всички други, но и на Civic-а ми е така а той има 2 ейрбега, докато тук има 4 (повече време за проверка?) Питането ми е дали някой има идея що е това упражнение, понеже хич не ми мяса на заводско. П.С. имам и knock sensor чек, който ме кара да се чувстам на място след като прочетох темите тук Поздрави, Сашо
-
Имах същия проблем, прегоряла тръба точно преди средното и сякаш имах запушване. При по-рязко подаване на газ дори препукваше сякаш генерацията е пълна с нещо. Всичко се влоши като я натопих в големите дъждове. Първото форсиране след като я запаля я караше да играе с висока честота между 1800 2300 оборота за няколко секунди преди да може да се вдигнат след това оборотите, независимо дали мачкам педала или съм нежен. Чека обаче ми светеше и се оказа грешка с датчика за положението на коляновия/разпределителния вал. Намира се в делкото, а уплътнението на капачката ми го нямаше наполовина. Като отворих делкото имаше червеникави наслагвания вътре, които почистих. Замервах датчика по каталог, но нищо не излезе от там. Покарах я още няколко дни и се оправи и чека изгасна. Но и след това като минавам през вода която е на средата на врата (в Пловдив не е рядко явление кръстовищата да са под вода последните седмици) генерацията пак пука и се задавя, дори след заварката.
-
Мисля, че бяха маслени, но ги взех 1 година преди да ги сложа, а на тях пише че има газове и масло под налягане....ходи разбери. Проблема, който имах с Japanparts беше, че на вилката на амортисьора нямаше гайка като на стария. Попринцип в пластмасовата капачка, с която идва самия амортисьор има стоп гайка на същия размер, но аз отрязах старата квадратна гайка и я завих на новия.
-
Аз й сложих Japanparts, под 100 кинта по спомен за 2бр, отзиви не мога да дам адакватни, тъй като ги смених преди 2 седмици, ей тъй: отпред са Japco, пак някакви антикризистни но нямам проблеми с тях, пружини не съм сменял и е почти каталожна, но като разхвърляш задницата провери тампоните и т.н,
-
И при мен имаше такъв проблем при палене на бензин на студено. Оказа се малкия дявол - заял клапан на газовата, който пуска газ постоянно и в мотора има малко количество студена газ, която му пречи да запали докато е студен. Cмених си клапана и пали от раз. Установих, че тои е проблема като тръгнах да свалям филтъра на газта - този преди рейката и от там започна да излиза газ на загасена кола.
-
Шайбата, която държи пружината е някакъв много често срещан проблем. Постоянно виждам хонди като моята с тиксо, свински опашки или връзки за обувки намотани на огледалото, за да го държат и съм се разправял и сам с много от тях. Решението да напъхаш шайбата обратно на втулката работи до 2рото прибиране на огледалото, ако си късметлия. Решението, което си измислих аз, така че да стане вечно е да натисна шайбата върху втулката и да подмина жлеба, в който нормално би легнала, дупча с най-малката бургия, с която разполагам (май беше 3ка при мен) и с дупката вкарвам метален щифт (използвах опашката на поп нит ) и отпускам стягата на шайбата. С този fix си карам почти година и си прибирам огледалото при всяко паркиране без да изпуска и т.н.
-
Пищялки сложих малко аз. Свързани са към кабелите за задни колони на радиото (които на Аеродек няма смисъл да се слагат, ако нямаш намерение да сложиш кора отзад) и така имат независим контрол за силата на звука. Въздушния филтър го сменям с маслкото всеки път, а този на купето в началото на "парно" сезона и после в началото на "климатик" сезона с някакъв за 15-17 лв. boiskii, на 08 Mar 2017 - 12:56, написа: Супер отрязване на светлината, като за рефлектор. Във видеото изглежда, че дългите не хвърлят много по -далеч от късите, на живо как са? На клипа камерата н..... Ясно, аз още се колебая с LED или ретрофит на HID да сменя Nightbreaker-a. Биксенона има яката идея да отреже дългите и така да създаде късите, което хем прави разликата осезаема, хем премахва досадния проблем при сивика, че гаси късите като пуснеш дълги. Може в крайна сметка да се ръсна и за по-хубави LED крушки.