Jump to content

Vang

Фен
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно Vang

  • Ранг
    Ентусиаст
  • Рожден ден 28.04.1991

Profile Information

  • Кара
    Civic Aerodeck MB8 D14Z4 2000 C-RV RD8 K20A4 2002
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    al.vangov

Последни посетители

8194 профилни разглеждания
  1. 5W30 сложих, а бензиновите корекции са отвъд познанията и уменията ми.
  2. Смених маслото и свещите, проблема почти изчезна, но мисля че мудността, която остана е от Р0325, тъй като докато не свети чека колата си се движи доста приятно. Свещите изглеждаха така: развиха се без усилие почти, особено на 4ти цилиндър, който изкачаше като грешка тип "Pending" в чека (cylinder 4 misfire detected). Понякога при високи обороти дори започваше да мига чека и колата не искаше над 4к оборота. Карал съм само ден засега с новите свещи. но този проблем не се е появил. Едит: Не колата няма газ, но мисля да сложа скоро. Днес ми обявиха 1300лв.
  3. Да, още като я взех, смених масло, МФ, ВФ, филтър купе, реглаж на клапаните, knock сензор, гарнитура на капака на клапаните + на свещите и гумите на болтовете на капака, почистване на стартера, почистване на дросела (няколко пъти сваляне на всмукателния колектор). Другото, което й правих беше извън коша.
  4. CARPERA щом ти е толкова интересно от къде ми е дошло на акъла: извадка от сервизното ръководство (3-02 за справка) на същия автомобил отбелязва, че важи до -200 отклоняваме се от темата ми се струва, затова благодаря на колегата vespa, на който ще пиша за предложението му
  5. така е, прочетох темите, но след дъжд качулка. Иначе карам с него в D14ката и нямам проблеми там. То ще се сменя това е ясно, язък само че е от по скъпите, ама те така се учат тия уроци.
  6. Здравейте колеги, От около седмица, колата при подаване на газ (особено на 2ра) около 2000 оборота изпитва колебание, докато не достигне около 2500 и малко по-нагоре, където се усеща сякаш се пуска kickdown на AT. Подобно запецване има и към 3500 също. След това двигателя се "отпушва" и си се движи леко и приятно. Под 2000 оборота е мъртвец - това го казвам слизайки от D14 преди К20ката. След доста четене, комбинирано с не малкия ми опит от разглабянето на същия двигател (вземайки предвид факта, че притежавам колата от по-малко от месец), разбрах че всъщност iVTEC-а на к20а4 е комбинация от VTC и VTEC-e (икономичния), който се задейства на 2200 оборота. Ефективно правейки двигателя 12 клапанов преди тази граница. Та питането ми е дали е възможно това колебание да идва от факта, че бивах плебей и при смяната на маслото (преди около 400 500 км ) използвах 10W40. Възможно ли е поради повишения визкозитет на маслото да не може да реагира този "Vtec" и асоциираните с него, доста тънки маслени магистрали? Колата е C-RV RD4 2002 K20A4 бензин Чек не свети редовно, като светне е 0325 (чета го всеки път преди да го изтрия) Свещите не съм ги сменял клапани регулирах преди няма и 100 км Поздрави, Сашо
  7. При мен се спука до винетката за 2ри път за година и малко. Нямах пари на момента и просто го пробих с диамантено свредло, разширих дупката и пъхнах вътре дъвка. Уж за временно, карам така вече 2 години почти. Иначе първият път го смених със стъкло от друга англичнака (2ра ръка) за 70 лв и 30 за смяна ~към 2 часа отне всичко.
  8. Здравейте колеги, преди няколко дни с жената се сдобихме с CR-V 2nd gen 2002 k20a4 и днес докато го разглабях, за да смажа адски шумния вентилатор на датчика за температура към климатроника, забелязах следното нещо, идващо откъм волана и изкарано при бушоните: букса за реле с 2 пина свързани на късо и още един, който се връща отзад в същото парти. От същото "гуфре" излиза и букса с много нежни пинове, чийто място не намерих. Когато запаля колата понякога се появява SRS но разклатя ли ейрбега на волана (или бипна) - спира. SRS лампата при всяко палене седи по дълго от всички други, но и на Civic-а ми е така а той има 2 ейрбега, докато тук има 4 (повече време за проверка?) Питането ми е дали някой има идея що е това упражнение, понеже хич не ми мяса на заводско. П.С. имам и knock sensor чек, който ме кара да се чувстам на място след като прочетох темите тук Поздрави, Сашо
  9. Имах същия проблем, прегоряла тръба точно преди средното и сякаш имах запушване. При по-рязко подаване на газ дори препукваше сякаш генерацията е пълна с нещо. Всичко се влоши като я натопих в големите дъждове. Първото форсиране след като я запаля я караше да играе с висока честота между 1800 2300 оборота за няколко секунди преди да може да се вдигнат след това оборотите, независимо дали мачкам педала или съм нежен. Чека обаче ми светеше и се оказа грешка с датчика за положението на коляновия/разпределителния вал. Намира се в делкото, а уплътнението на капачката ми го нямаше наполовина. Като отворих делкото имаше червеникави наслагвания вътре, които почистих. Замервах датчика по каталог, но нищо не излезе от там. Покарах я още няколко дни и се оправи и чека изгасна. Но и след това като минавам през вода която е на средата на врата (в Пловдив не е рядко явление кръстовищата да са под вода последните седмици) генерацията пак пука и се задавя, дори след заварката.
  10. Мисля, че бяха маслени, но ги взех 1 година преди да ги сложа, а на тях пише че има газове и масло под налягане....ходи разбери. Проблема, който имах с Japanparts беше, че на вилката на амортисьора нямаше гайка като на стария. Попринцип в пластмасовата капачка, с която идва самия амортисьор има стоп гайка на същия размер, но аз отрязах старата квадратна гайка и я завих на новия.
  11. Аз й сложих Japanparts, под 100 кинта по спомен за 2бр, отзиви не мога да дам адакватни, тъй като ги смених преди 2 седмици, ей тъй: отпред са Japco, пак някакви антикризистни но нямам проблеми с тях, пружини не съм сменял и е почти каталожна, но като разхвърляш задницата провери тампоните и т.н,
  12. И при мен имаше такъв проблем при палене на бензин на студено. Оказа се малкия дявол - заял клапан на газовата, който пуска газ постоянно и в мотора има малко количество студена газ, която му пречи да запали докато е студен. Cмених си клапана и пали от раз. Установих, че тои е проблема като тръгнах да свалям филтъра на газта - този преди рейката и от там започна да излиза газ на загасена кола.
  13. Шайбата, която държи пружината е някакъв много често срещан проблем. Постоянно виждам хонди като моята с тиксо, свински опашки или връзки за обувки намотани на огледалото, за да го държат и съм се разправял и сам с много от тях. Решението да напъхаш шайбата обратно на втулката работи до 2рото прибиране на огледалото, ако си късметлия. Решението, което си измислих аз, така че да стане вечно е да натисна шайбата върху втулката и да подмина жлеба, в който нормално би легнала, дупча с най-малката бургия, с която разполагам (май беше 3ка при мен) и с дупката вкарвам метален щифт (използвах опашката на поп нит ) и отпускам стягата на шайбата. С този fix си карам почти година и си прибирам огледалото при всяко паркиране без да изпуска и т.н.
  14. Пищялки сложих малко аз. Свързани са към кабелите за задни колони на радиото (които на Аеродек няма смисъл да се слагат, ако нямаш намерение да сложиш кора отзад) и така имат независим контрол за силата на звука. Въздушния филтър го сменям с маслкото всеки път, а този на купето в началото на "парно" сезона и после в началото на "климатик" сезона с някакъв за 15-17 лв. boiskii, на 08 Mar 2017 - 12:56, написа: Супер отрязване на светлината, като за рефлектор. Във видеото изглежда, че дългите не хвърлят много по -далеч от късите, на живо как са? На клипа камерата н..... Ясно, аз още се колебая с LED или ретрофит на HID да сменя Nightbreaker-a. Биксенона има яката идея да отреже дългите и така да създаде късите, което хем прави разликата осезаема, хем премахва досадния проблем при сивика, че гаси късите като пуснеш дълги. Може в крайна сметка да се ръсна и за по-хубави LED крушки.
×
×
  • Създай нов...