-
Мнения
160 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Здравей колега.
От скоро съм регистриран в форума и съм собственик на ХОНДА Акорд 8.Та чета всичко интересно по темите.
А въпроса ми е имаш ли още кординатите на този сервиз с ремоната на фаровете?
И ако може да ми ги изпратиш.
Става дума за София.Благодаря.
-
Погледнете си отдушника под задната броня. С едни гумени пластинки , които се късат. Ако при движение влизат пушаци е от там. Скъсах си нервите преди с друга кола преди да го открия този смотан момент.
-
Аз имам своите изводи от моите боядисвания. Мога да кажа, че вече боядисвам много по-добре от разни идиоти, които скоро ми осраха Хондичката. Не стига, че нямаха техника, а явно бяха и далтонисти. Идиоти-далтонисти!😀 Та първо и много важно! Как си разредил боята. Тук е ключа за "портокаловата боя". От тук трябва да тръгнеш. По-гъста ли е, си готов. Ползва се линийка и се взема предвид температурата. След това с какви разтворители и втърдители работиш- бързи или бавни. Ако пръскаш с високо налягане отново си с "портокал". Не говоря за липсата на обезвлажнител или смотан компресор или пистолет. Ненастроен, с гадна или липсваща метла. Много са нещата и наистина много се кефя на хубаво боядисан детайл. Заглеждам се и във фабрично/роботско/ боядисани коли и има страшно много забележки. Не случайно добрите бояджии дерат кожи. Има защо. Успех
-
Скоро смених това масълце. На 60 хиляди беше и като го пуснах си беше още червено. Даже ме хвана яд, че се смеси с друга тиня. Доста се учудих, а като взех колата изтече тиняк. Оригинално DPF на Хонда.
-
Да! Спирал си до някой Опел и е прихванала! Както се казва:"Ръжда, жена, корем и кофраж тръгнат ли-няма спиране!" Рязане и имплантиране на нови вежди е начина. Аз минах от там, но бормата с ръждата е непосилна. Успех.
-
Аз до сега съм минал 150к км. С редовно регулиране на клапаните на 20 к.км. Сам си ги пипам. Маслото го сменям на 8 к. км и даже е още жълто. Зависи кой и как е поддържал колата. Има уникални тъпанари, които и за 5 к. ще я направат на гъз, не на 50 к. км. Според мен след още 80-100 хилади, вече ще са ми свършилш резбите на кобиличките. Колкото и да е доволен съм от "газената" уредба. На бензин не помня да съм падал по 10л/100 км. Сега въобще и не гледам. Знам, че с едно зареждане минавам 240-280 км. Бутилката е на мястото на резервната гума.
-
Остави го ненатиснат. Сипи сп. течности чакай хубаво да си потече. Може да имаш парчетии от старите уплътнители на помпата. Като ти е махната капачката на казанчето и отворен долу щуцера, трябва течността да ти шурти направо. Виж ако не тече, значи е запушено нещо. Продухвай с въздуси и т.н. Като вече се напълни с течност и може да прави налягане започваш да обезвъздушаваш с помощник, както предполагам знаеш. Нагнетяване, вадиш въздуха и затваряш щуцера. Пак натискане, въздуха при долно положение на педала затваряш. Ако ти е отворен щуцера и педала се вдигне-смуче въздух и не става работата. Аз обезвъздушавам само на самотек и става. Но не трябва да имаш никакви мехурчета по тръбите. Всяка пролет или есен източвам спирачната течност и подновявам. Просто отвъртам щуцер и чакам до поизтече 20-30 мл. Затварям и е ОК. Няма нужда от помпене и мъки. Винаги забелязвам, че работилата в буталцата течност е кофти-тъмна и сивкава. Като дойде светлата значи е ОК. Нали знаете от къде влиза влага в сп. течност? През маркучите! Не тръбите, а от маркучетата.
-
Защо не отвориш пробката добре и налей в казана нова течност. Като почне да излиза долу затегни. Изчакай още малко и пак отвори. Ще бутне още въздух. След това с помпене и затягане с още един помощник не виждам защо да не стане. Реално сп. течност не влиза още в буталото на горната помпа и затова не можеш да избутваш въздуха. Също така горната помпа ОК ли е?
-
Само бензинова Хонда! Какви са тези извращения другите. Аз заради косачката си купих CR-V-то. Няма толкова злобна машина. Лошото е, че не произвеждат вече от тази като моята. Корубата на ножа е от синтетика, много здрава. Днешните са ламаринени и след 4-5 година стават на дупки от ръжда. Изтарикатиха се и японците. И те не харесват вечните неща вече за съжаление. Моята е дърта, но абсолютно безпроблемна и коси като дзвер-тръняк, корени, камъни..
-
Добре е направено! Адмирации. И аз го правих с подобна кожа, но беше "еко" и се духа след 2 години. Сега е естествена и очаквам да го пенсионирам с колато този волан.
-
Тази тема стана пълен батак, но ще отговоря. 1. В регистрите на КАТ го има последния собственик. Естествено, че го има, но излиза, че колата е снета от отчет. Ако в рамките на техническият преглед си възстановиш регистрацията не е необходим Технотест! Изпуснеш ли този срок, автомобила е бракуван и става по-трудно и скъпо +250лв тоест с Технотест пускането в движение. 2. И ако не си ти последния и нямаш служебна бележка или договор как ще докажеш при новата регистрация, че не си го откраднал от двора на човека, докато е бил бракуван и оставен на съхранение в частен имот? Затова отиваме към нотариалната заверка. Елементарно е! Нямаш ли нотариален договор не знам как ще регистрираш такъв автомобил и никога не съм твърдял такова нещо. Тогава се гледа и рама и дали не е гепен. Реално вариантите за прекратяване на рагистрациата са два: Първият: Даваш автомобила за рециклиране, вземаш бележка, но първо сваляш номерата и накрая отиваш в КАТ. Тоест си готов, защото автоматично и данъчните знаят. Вторият: Паркираш го в частен имот или гараж и сваляш номерата. Пак КАТ. Можеш да си го държиш колкото си искаш и да му се радваш. Изкараш ли го на улицата, те облепят с едни жълти лепенки и след месец, два е Чао. Идват едни пичове и го отвличат за скрап или части. Успех на колегата, аз спирам да давам акъли. Поздрави.
-
Нищо не стои в данъчното! Нищо! Колата е снета от отчет и я НЯМА! Проверено е! Скоро минах по този път и съм в течение! Колегата, който се колебае дали да я продава нотариално или със свидетели може да е спокоен. Контрата е в купувача! Продавача няма кола, нито в КАТ, нито в данъчното. Купувача, който се дърпа от нотариална заверка може само да има проблем при регистрацията когато реши. Не пиша пререгистрация! Регистрира се на ново! С протокол от Технотест и не съм сигурен дали не и с нова такса за претопяване или както се казваше. Тука ще Ви подведа. Иначе автомобил, който е снет от отчет и продаден, няма как да се свърже с бившият собственик. Той ще е с нов ДК№ на друг собственик. Номерата на рама излизат и се търси по рама, само да се гледа дали е откраднат автомобила.
-
Нямам инфо за модела, но какво от това, че са китайски? Важен е контрола на качеството и материалите, а не къде е конвейра. Хонда си е Хонда! Карал съм такова в Тайланд, ако не се бъркам. Те там всички са такава кубатура и даже се возят по трима и повече. Малко моторче, приятно. Около и под 90 кг. е.