Jump to content

FreddyGunner

Фен
  • Мнения

    63
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

24 Neutral

Относно FreddyGunner

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 25.02.1994

Profile Information

  • Кара
    Едно време D14, сега N22.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Сливен/София

Последни посетители

1381 профилни разглеждания
  1. Здравейте, колеги! Изрових тази стара тема, за да не пускам нова. Колата е Акорд 7 2.2 двг. Имам я близо 2 години и никога не ми е правила кой знае какви проблеми, но вчера се случи нещо странно, което ще се опитам да опиша максимално точно. Колата си запали нормално, но ми направи впечатление веднага при тръгването на 1ва скорост и пускането на газта на скорост се усети едно неприятно стържене/ръмжене все едно две зъбни колела имат жесток луфт или примерно щит на генерацията вибрира в купето. Освен това при превключване на предавки отделянето на съединителя ставаше много странно, но не като приплъзване ами по-скоро някаква дупка с пропадане. При спиране и превключване от 4>3 или 3>2 се появява едно обратно ритане на съединителя доста ритмично, наподобяващо ритане на ABS. Няма промяна във вървежа, обороти и тн. На следващото каране не се появи нито един признак и всичко беше нормално. Днес сутринта след преминаване на легнал полицай се появи същото. На 2ра предавка с натиснат съединител и спирачка, освобождавам от скорост стърженето отново се появява с някакво припукване и звук наподобяващ перка на радиатора, която се удря в пластмасата около нея. Отново няма никакви индикации нито по таблото, нито по вървеж, обороти и тн... По-късно днес ще се опитам да я видя на канал да не би нещо да е откачено отдолу, но по ме притеснява - маховик, съединител, помпа, полуоска, лагери някакви по скоростите, тампони-мампони... знам ли вече и аз какво е, но звукът стана доста плашещ все едно ще ти изпаднат карантиите на асфалта. Няма загуба на течност от казанчето! Друг симптом е, че от време на време 3та предавка влиза с мъка и прихърква /над година/ същото е и със задната. Ще се радвам да споделите идея и опит. Позрави!
  2. Здравей, колега! Преди 3-4 хил км сложиш отпред и отзад АТЕ дискове+накладки. Доволен съм от спирането в момента, като единственият проблем е, че предна дясна се разсвири на умиране. Не съм намерил време да сваля накладките и да гресирам пак с медна грес. Предполагам, че не съм я направил като хората, защото ми беше последен диск с накладки и вече бях се напрегнал доста с болтовете, които нямаха развиване...
  3. Здравей, колега! При мен има проблем с 3-та и задна /2.2 дизел съм/ и ми подшушнаха, че най вероятно са синхронизатори, което май пак си е сваляне на кутията. При мен главно 3-тата ме мъчи и понякога трябва да я донатикам с лоста, все едно влиза на половина и запъва, и съответно пристъргва на умряло .
  4. Днес свалих тръбата от ЕГР-а и имаше малко мазни и лепкави сажди. Като имам време ще сваля целия всмукател да го изчистя хубаво. MAF сензора изглеждаше добре, погледнах и буксите на дюзите, но и те изглеждаха като нови. Утре ще видя дали ще прави пак номера..
  5. Здравей, колега! Имам същият проблем. Лятото с летните гуми /GoodYear EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 - 225х45х18/ нямах никакъв проблем. Жената спука предна дясна на някакъв черен път и 3 км е карала преди да разбере. Последва 200 км прибиране с патерица по АМ Хемус, тя мисля че беше 16-ка. Седмица по късно качихме зимните гуми - на прима виста не мога да се сетя какви са, но са доста стари DOT 2015 /225х40х18/. И сега ги карам, защото ще купувам нови 4 зимни направо. Проблемът дойде от там, че след като ги качихме колата започна да си дърпа яко надясно. Без значение прав/крив път лява/дясна лента. Околовръстно, Цариградско, коловози и тн и тн.. Пуснеш ли волана веднага тръгва. Тръгнеш ли от място направо волана се измества леко в дясно и така остава. При спиране - същата работа. Ходих на 1000 стенда - 3D, 8D, 15D.. всичко е наред. Разменях предни/задни/странични, всякакви гуми. Пак без ефект. Накрая в Дружба 2 в София ходих при един човек на стенд, които ми обърна повече внимание /тъкмо бях сменил дискове, накладки и накрайници/ и на пръв поглед всичко му изглеждаше добре. След като се загледа повече /незнайно как/, установи, че дясното ми колело е с 2мм по назад от лявото. Не пое отговорност дали е от шенкела или от долния носач. Предполагаемата причина за изкривяването е горепосочената спукана гума и каране на няколко км през дупки и камъни /поне според мен/. За да не правя реклама на сервиза мога да ти пратя координати на лс. Това е моят опит с дърпането вдясно. Все още не съм предприел смяна на носач/шенкел, но най-вероятно скоро ще го направя. Изключително е дразнещо да държиш контра на волана през цялото време докато шофираш.. edit: рейката ми има нормални хлабини за годините си и всичко останало по окачването е в перфектно здраве.
  6. Благодаря! Забравих да спомена, че съм пробвал няколко добавки вече за почистване, включително и смеска бензин 100 октана + двутактово масло и Bardahl добавка. Няма ефект. MAF и ЕГР не съм чистил, но е добър старт. Днес докато се прибера от работа не го направи нито един път, докато вчера почти през целия път.. Явно колата е с характер! 😀
  7. Здравейте, колеги, От почти година карам Акорд 7 2.2 дизел и от няколко месеца усещам един проблем, който много трудно мога да обясня. Лошото е, че не го прави постоянно и дори и да я качим на диагностика не е гаранция, че ще го направи /не съм я качвал досега/. Проблемът е следният.. от зимата започна да не работи равномерно, но само, когато тя си иска. Без значение дали е топла или студена. В началото ми направи впечатление, че започва да притриса, когато съм на светофар, но няма промяна в оборотите - никаква. След време този проблем започна да го прави след като съм карал с някаква постоянна скорост и спра на светофар си променя звука и започва вибрация във волана главно, и малко в скоростния лост. Оборотите не се променят на ПХ. Най-голямата разлика идва, когато подам газ, тогава се форсира много тромаво, вибрира страшно много и като пусна газта много бавно падат оборотите. Правеше ми впечатление, че когато изключа климатроника и след 2-3 минути спира да го прави и колата се нормализира. Ако не го направи, след известно време каране се оправя от самосебе си или като я загася и запаля на ново, всичко е нормално. Нещо ме навежда на мисълта, че някоя дюза се бъгва и не пуска достатъчно гориво, но нямам представа дали е така. Като цяло опитът ми с дизелите не е особено голям. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и какво е решението? Какво бихте ме посъветвали да проверя? Благодаря предварително!
  8. 1. Вътрешен ляв накрайник на рейката + маншон 2. Шарнири ляв и десен 3. Биалетки лява и дясна 4. Маншон каре външно дясно Предницата е готова.. остават големите тампони на напречните носачи отзад...
  9. Направо слагай лед лента, колега. Решаваш проблема кардинално!
  10. Да, съгласен съм. Аз не се изразих правилно! Цокли има до Двата Аслана, пак са сини на цвят.
  11. Да колеги, след млад техник има магазина на Опел, Лада, Мазда, Мерцедес и тн, малко по - надолу има и на Волскваген и тн. Гледайте табелите! По спомени е първия след млад техник, посока дамарски мост!
  12. Здравей, колега, Погледни кода на блока за най-сигурно! D14A3 - 75 к.с. / D14A4 - 90 к.с. Като гледам климатика е махнат/или въобще не е имала, което означава, че може и да е 75 к.с., но не е гаранция. Другото, което забелязавам са механичните предни стъкла /няма ел./, което също подсказва според мен, но пак не е сигурно. Поздрави!
  13. Здравей колега, Аз също го играх тоя филм с крушките. Първо отидох срещу пазара в магазина на Хонда.... 12 лв крушка с цокъл, викам вие познавате ли парите и излязох . От там веднага на автоаксесоарите до денонощния Близнаците /Двата Аслана/ Там отидох направо със стара крушка с цокъл - показах им я и ми изкараха такива същите с цокълче. Малко по-дълги са от оригиналните цокълчета, но вършат работа, само трябва да си поиграеш, щото все пак са Китайски и докато ги накараш да контактуват добре си е псуване. Тогава бях си взел доста и повечето ми бяха такива, и таблото си светеше. Но в крайна сметка си сложих червена диодна лента и просто ги игнорирах тъпите крушки. Забравих да кажа, че за 10 крушки с цокълчета не съм дал повече от 5 лв /по спомени/. Поздрави!
  14. Колега, ако не си намерил кранче, на мен ми остана от стария радиатор като го сменях. Всичко му беше точно. Кажи къде и ти го пращам.
×
×
  • Създай нов...