Jump to content

Jackxxx

Фен
  • Мнения

    131
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Jackxxx last won the day on Октомври 4 2018

Jackxxx had the most liked content!

Обществена Репутация

27 Neutral

Относно Jackxxx

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 2.2 i-ctdi 2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Contact Methods

  • Skype
    няма

Последни посетители

2234 профилни разглеждания
  1. Здравей, видях от една тема, че Акорда ти е горял доста масло( 2л на 10000km).

    При мен се получава същото. Акорд 2004 дизел за 6000 ми изгори литър масло(5w40Titan).

    Установи ли какъв е бил проблема при теб? Като я заведа в сервиз какво да кажа майсторите да гледат? 

    Оставям и телефон 0887515989 (Иван) , ако ти е по-лесно да звъннеш, или пишеш във Вайбър, вместо тук.

    Благодаря ти!

  2. Здравей, колега!

     

    в една от темите за полиране и фолиране на фарове видях, че знаеш за човек от Пловдив, който извършва тази дейност. Написал си че може да дадеш координати само на лично съобщение. Благодаря ти предварително.

  3. Здравей колега, имам проблем с  модел Акорд 7, не пали изобщо. Може ли номера на този  майстор ,да се чуем .Дава ми грешка, прекъсната връзка горивото.Благодаря предварително.За връзка 0899186299

  4. Не съм слагал фолио. Фаровете след полиране изглеждат страхотно и така ми харесват повече. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Колега проблемът с хондата реши ли го ,защото при мен пронлемът е същият

  6. И аз имах същият проблем на малкият дисплей. Та, днес на работа реших да отделя 30 мин и да си го оправя сам. След като го свалите от таблото и разглобите (и двете дейности са адски елементарни) стигате до разпояването на n-брой пинчета, за да разделите платката от дисплея. Докато събирах кураж и търпение за същинската работа показвах дисплея на един колега от Русия който е на командировка при нас тази седмица. И той направи следното: Отмести едното краче, което държи платката точно срещу самият куплунг и повдигна платката. Отвори се разстояние от около 1.5-2см и с един поялник с по-тънка и дълга човка просто бръкна и презапои спойките. Цялата работа му отне 1 минута с подготовката на спойките. Много ме е яд, че забравих да направя снимки на самите спойки през микроскопа. Ясно се виждаше как старите спойки са правени все едно от дете, което не си е играло с нищо друго освен с пластелин през живота си. Новите спойки станаха чудесни и ако бях направил снимка щеше да е достойна за учебник по запояване. Както и да е важното от урока, е че няма нужда да разпоявате всичките 30-40-50 пина които свързват платката и дисплея, а леко просто повдигнете платката и бръкнете с по-тънка човка. Иначе двама души го гледахме преди това и стигнахме до заключението, че наистина трябва да се разпоят всички пинове, но руснака си е руснак. Да знаете, че ако се възползвате от горният съвет, братушката пие всичко.
  7. Ако го намериш щракни му една снимка да го видим къде е. Преди фейслифта има ли го този шоков датчик? Иначе съм слагал патерицата на предна дясна гума и нямах никакви проблеми с палене и VSA.
  8. Ами всичко е възможно. Аз вече съм се примирил със всичко, защото не вярвам на никого, но пък нямам възможност сам да си разглобявам, купувам и сменям частите. Замислям се и аз да пробвам тази опция с пристъргването на място. Може да извадя още 15-20к км живот от дисковете.
  9. Аз съм с АТЕ дискове и накладки. Това ми е втори комплект, като първият ми го смениха гаранционно, но може и в мен да е била вината. След продължително каране зимата по планинските ни пътища реших малко преди да се прибера да мина през една автомивка на самообслужване и само с вода да избутам калта от колата, заради пясъка по пътищата. Съответно докато се усетя какво правя и полях със студена вода дисковете, които си бяха много загряли. Даже стана около мен парна баня. Както и да е, казвам го за да внимавате и вие да не направите такава глупост. Иначе с вторият комплект след 15к км вече тресат дисковете/накладките, не знам кое точно, но още е търпимо и само докато са студени тресат. Но лятото сигурно ще ги сменям.
  10. Ще проверя после. Каква е тази стопмашинка?
  11. Днес спряха да работят стоповете на Акорда. Някой знае ли кой точно е предпазителя за стоповете?
  12. Два въпроса имам по темата, че скоро ще почнем да ходим на ски, а нямам още решение на проблема как да ги транспортирам. - какво мислите за магнитните багажници? Някой ако е ползвал да сподели мнение. - оригинални релси от 8-ма генерация дали ще станат на 7-ма генерация?
  13. Ами обясниха ми, че няма да ми рециклират дюзите т.е. почистване и смяна на уплътнения, а трябвало да се сменят самите спринклери (разпръсквачите на гориво) и клапаните, за подаване на гориво, които са на самите дюзи. За това е толкова скъпо.
  14. А този проблем има ли го всъщност при комби версията? А при FR-V?
  15. Проблема още си стои. Не ми пречи сега особено, защото е студено и колата върви. Все пак бях при механика и след като му обясних симптомите, той каза че е ЕГР. Да, ама след като го провери ми каза, че ЕГР-а няма проблеми. Свали ми дюзите и ги занесе на стенд и каза, че имали проблем. Не можели да впръскват достатъчно гориво над 2500 оборота. Ремонта ще ми излезе по около 350лв на дюза. За сега нямам пари за това и ще карам така, пък ще видим в бъдеще какво ще стане. А и не съм убеден, че след като похарча толкова пари ще се отстрани проблема.
×
×
  • Създай нов...