Jump to content

mccoy

Фен
  • Мнения

    187
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

mccoy last won the day on Февруари 6 2020

mccoy had the most liked content!

Обществена Репутация

50 Neutral

Относно mccoy

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CRV lll N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Последни посетители

1913 профилни разглеждания
  1. Не е необходимо да се сменят всички части. Нека майстора прецени кое е за смяна.
  2. Мисля ,че тези камери няма да ти свършат работа защото ще са насочени надолу. моята е от този вид: https://aliexpress.ru/item/1005001393169030.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.36b923262mutfI&algo_pvid=2f8532df-f73a-4297-b8c8-7ae0ef202554&algo_expid=2f8532df-f73a-4297-b8c8-7ae0ef202554-15&btsid=0b8b15c416137271076333617ee833&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_&sku_id=12000015921345000 и единсвенния и недостатък е ,че по-слабо осветява номера. P.S. сега като поразгледах малко снимки може и да греша.
  3. Много е вероятно управлението от волана да прави проблеми.
  4. В случая за китайските мултимедии означава ,че може да се управлява от волана. Макар че при CRV 3 управлението от волана не е по can bus.
  5. Вярваш ли че е нормално да има 1литър нафта в маслото? Така се получава след няколко неуспешни регенерации,но не е нормално да караш така колата. Всичко друго го е обяснил колегата Bizzito Мое мнение: махай ДПФа
  6. Защо постоянно хора които карат бензинови коли говорят колко проблемни са дизелите?
  7. Всеки който си направи труда да прочете документа - Hondas Dual-Mode Charging System разбра ,че системата НЕ следи заряда на акумулатора. Както се скучи при мен - колата вървя около 2 часа на празен ход със включени дневни светлени (дълги на 30%) и радио, огасих я и веднага след това не можа да запали. След престой около 20минути запали трудно и продължих пътя си. Акумулатора (Варта 72ач. ) го ползвах още няколко месеца и го смених, вече 1.5 години се ползва на бензинова кола.
  8. Не съм казал че имам проблеми с акумулатора. Стария беше на 6 години и го подарих на баща ми и още го ползва на 1.8 бензин.( вече 2 години) Алтернатора е напълно рециклиран преди месец но напреженията на зареждане се държат по същия начин.
  9. Преди няколко години ми направи номер: След 2 часа престой на границата и работа на ниски обороти, се наложи да минавам гръцката граница на бутане 😄
  10. CR-V 3 i-CTDI има Dual-Mode Charging System И при мен напреженията са подобни. Ведъж месечно закачам акумулатора на зарядно ,профилактично.
  11. Няма да се оправи с каране ама пробвай.
  12. Презапояват се крачетата на дисплея към платката. Едва ли нещо е думнало понеже при мен го прави 1-2 пъти в годината, обикновенно след дулъг престой на слънце.
×
×
  • Създай нов...