Jump to content

pgenov

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

14 Neutral

Относно pgenov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Germany

Последни посетители

1391 профилни разглеждания
  1. Здравейте, само да вметна като пример, че и този вариант на универсалния инструмент върши хубава работа, стига накатката да е изработена качествено. Моят е брандиран "BGS". А захвата е или с камък 21, или 1/2. И същевременно това е адаптер 3/8 към 1/2 и като се извади инструмента може да се ползва и с 3/8 тресчотка. По повод сервизите - до 6тата година обслужвах колата само в официалните сервизи. По отношение на маслото, след като няколко пъти във фактурите намерих допълнителни точки за нови болтове на кората, че и пробка, реших да си го сменям сам. Над 100 евро ми струваше заради това, че не искат / могат да отделят времето да ги свалят и монтират както трябва. Преди месец си монтирах теглич. Ами в сервиза ми бяха сваляли и дясната кора във багажника. Като тръгнах да я свалям аз установих, че единия болт беше така превъртян, няма развъртане. За късмет имам JIS Vessel Megadora 980 Impacta P2 и P3 размери ударни отверки, ама монтажа беше в Неделя, та никакъв шанс да ударя с чука. Загубих един следобед заради това. На другия ден след работа след 2 удара с чука се развъртя. Стяган като структурен елемент по шасито. Та затова предпочитам да си отделя време и да свърша работата както трябва, с подходящи инструменти и консумативи.
  2. А някой има ли идея защо из Интернет намирам за двигателя L13B, който е в Jazz 1.3 2016, препоръчително масло 5W-30, а в книжката го дават едва ли не за в краен случай? Една от спекулациите е, че е заради изискванията за емисии в EU, като за пред клиента това се представя като полза за него (спестено гориво). Колкото и да ми се иска сляпо да се доверя на инструкциите на производителя, все повече се сблъсквам със ситуации, когато следпродажбения интерес на производителя / търговеца не съвпада с моя дългосрочен план за ползване на продукта. Така като гледам на 0W-30 някъде отиват нещата.
  3. Сега говорих с Ravenol. Твърдят, че макар RAVENOL EFE EXTRA FUEL ECONOMY SAE 0W-16 да е в долния сектър на вискозитета (16-20 за модела Jazz) бил подходящ. Поисках алтернатива за точно 0W-20 и ми предложиха RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 Honda Green Oil 0W-20 го намирам само на едно място в момента за 110 евро за 4L
  4. Благодаря за съветите и информацията. Поръчвам RAVENOL FEL SAE 5W-30 за Civic-a и RAVENOL EFE EXTRA FUEL ECONOMY SAE 0W-16 за Jazz-a, директно от Ravenol Shop.
  5. Е не е. Jazz 2016 Comfort 1.3 i-VTEC 75 kW (102 PS). Специално прегледах сега пак талона. Това също е в книгата, но се отнася за "неевропейски" модели
  6. Здравейте, какво масло на Ravenol би било подходящо за Civic IX 1.6 iDTEC (140к) и Jazz III 1.3iVTEC (30к)? За Civic-a в съветника на Ravenol намирам RAVENOL FEL SAE 5W-30 (RECOMMENDATION: Honda i-DTEC). Предполагам, че ще е подходящо. Досега в Honda сервиза са наливали 5W30 C3 SHELL HELIX ULTRA. За Jazz-a обаче не намирам вариант, който да изглежда подходящ. В препопъките за Honda за само 2 масла 0W-16, което не нещо не ми се вижда удачно. https://oilguide.ravenol.de/?lang=en&selectedType=d4c8636eda9f9303 И двата мотора са в отлично състояние, Civic-a се кара 90% по магистрала, а Jazz-a e смесен 50-50. Отворен съм и за други предложения, стига да са добри за мотора.
  7. Странно, чак днес получих известие за активност по темата... 2x 76632-SWA-J02 Rub, Blade (425MM) по около 17лв/бр 2x 76622-STK-A02 Rub, Blade (650MM) по около 14лв/бр Потвърждавам.
  8. Здравейте, необходими са ми следните неща: 2x 76632-SWA-J02 Rub, Blade (425MM) 2x 76622-STK-A02 Rub, Blade (650MM) Ще могат ли да се вмъкнат в някоя поръчка? Не са спешни. При потвърждение превеждам парите веднага.
  9. @vesivanova , благодаря за информацията. Има логика да е точно това, ама не ми беше хрумвало. Системата е реагирала на стената явно, а не на бордюра. Един надпис да бяха сложили поне.
  10. Това не е ли Urban Titanium цвета? Обикновено при него срещат хората проблем с описването.
  11. Здравейте отново. В ето тези две ситуации ми се появява съобщението.
  12. Здравейте, няколко пъти ми се показва следното съобщение на екрана: Не мога никъде да намеря описание какво означава. Само в един сайт намерих това, ама то не ми е много от полза Ситуацията, при която ми се показва също е интересна. При по-агресивно паркиране срещу стена, до която има около 80см широка цветна алея с бордюр, висок около 10 см от земята. Обикновено спирам колата след като бронята е минала на около 10см над бордюра. Никога не съм го закачал. Първо ми се показва червения знак, че приближавам бързо автомобил пред мен, след това веднага този. Винаги и само на това място и в тази ситуация. Доколото знам, червените знаци са си аларми, докато белите са като уведомителни. Парктроник нямам.
  13. По принцип, би трябвало в менюто Maintrance, да ти показва колко има до следващата смяна. Освен, ако за България нямат конкретни изисквания.
  14. Чува се плацикането доста добре при спиране. За двигателя - понятието "колко върви" за всеки е различно. Мен ме устройва как набира, ако се наложи да се изнеса бързо. Но това ми е първия дизел и както съм посочил, карам на Eco. Проблемът, като я настъпя при тръгване е, че трябва доста чевръсто да сменя 1-2-3 предавка, че нещо къси идват след като мине 2000 оборота.
×
×
  • Създай нов...