Jump to content

Madness

Фен
  • Мнения

    241
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Madness last won the day on Март 25 2016

Madness had the most liked content!

Обществена Репутация

13 Neutral

Относно Madness

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda civic EK3 D15z6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv
  1. Проблем с Еърбега

    Колеги проблема е решен,процедурата е следната,връзва се съпротивлението 2.2Ом на мястото на еърбега,от там се изтрива грешката на СРС с горе споменатата букса с окъсяване и всичко за момента е 6 !
  2. Проблем с Еърбега

    Принципно изгледах в ютюб видео материали и процедурата е следната: отваряш капачето за бушоните, като погледнеш таблото с бушоните има една жълта букса, която е с черна броня или жълта на кабелите. Тази букса е включена към таблото, но реално, като я извадиш, разбираш че не прави връзка с нищо, няма пинове към нея. Просто легло, където да стои закачена. Вземаш кламер или кабел, без значение, за да направиш мост. Включваш контакт, след 5-6 секунди махаш моста и веднага пак го връщаш и пак светва, после пак махаш, премигва 2-3пъти СРС и грешката е изтрита. Това всичко става на контакт, без да се пали двигателя, само че е добре да се върже резистора за съпротивление на мястото на еърбега , за да не излезе пак грешка после.... П.п. Не е нещо сложно, просто един път трябва да се направи, за да се разбере схемата.
  3. Проблем с Еърбега

    Информативно за тези,които се интересуват от съпротивлението без значение колко Вата е !
  4. Проблем с Еърбега

    Хаха така е ! П.п Имам още един въпрос? Купих съпротивление от Викиват на 2ом и на 2.2ом, обаче продавачката пита на колко вата, и аз й казах за еърбеци на кола. Тя ми даде. Някой знае ли на колко вата е съпротивлението? Също разбрах, че на сивик от 95-00 може да си изтрия грешката със окъсяване на една букса, която е свободно закачена в таблото с бушоните...
  5. Проблем с Еърбега

    Чета в щатски форуми. На места - 2.2Ом, на места - 2ом ... Но мисля, че е 2.2. Също така, до колкото разбрах, с мост на двупиновата букса на СРС мога да изчистя грешката. Въпросът ми е дали като направя тази процедура със съпротивлението, другия еърбег на пасажера ще продължи да работи?
  6. Проблем с Еърбега

    Колега махнах го не само заради самия волан, но и заради това,че при челен удар с пострадали фарове, маска, капак, броня, еърбеците не се отвориха. Ударът беше с малка скорост,чно все пак се усъмних дали работят + това датчика за сигнал за катастрофа видях,мче е закачен за предната броня, но ми изглеждаше презапоен... Ако някой знае съпротивлението колко е, ще ми е много от полза. Благодаря!
  7. Колеги давайте акъл, сложих италиански спортен волан Виктор, на сивик 6 , много му се радвам обаче светна лампата за разкачен еърбег, домързя ме да разкача клемата на акумулатора при свалянето на еърбега и сега свети, като коледна украса.... Как да изчистя или да го излъжа някак си, че има? И другия въпрос ми е: поне този на пасажера сега включен ли е и работи ли ? Наскоро имах челен удар и предницата пострада стабилно, а еърбеците не се отвориха ? какво правим сега ?
  8. по-скоро ако минеш на по малка генерация ще ти върви по-добре иначе всички ибейски колектори са на 47вътрешно накрая на двойката за Дсерия.Та смисъл товаа ти е предостатъчно..
  9. Окачване на техникс за 6та хеч за или против?

    Карам с такова и е твърдо но може и още по твърдо,ако го отвиеш на макс тоест пружината е освободена от към дължина е по меко но и колата е много ниска,аз съм предоволен,незнам ти какво търсиш
  10. Джанти 9j et30 16" на 6та хеч?

    Тези джанти са карани на 6та хеч и 5та хеч няма да опират в носача тъй като са ет15 ако е прекалено ниска ще трябва да обръщаш калниците и да вкарваш негативен кембър,ако имаш парите ги вземай,нищо против колегите с олегнало разсъждение аз съм ЗА
  11. Окачване 6-та ген.

    Това ми прилича на китайска реплика,но друго немога да кажа,немисля че си заслужава парите.
  12. Окачване 6-та ген.

    Каквото и да вземеш за парите си е добре,все едни и същи са тези разлика има в твърдостта на пружимите като червените би трябвало да са най-твърди.
  13. Икономик Мини-ме

    Оптимално сгъстяване за да не се получат детонации на този мотор е от към шлайф на глава или бутала, до колкото се разрових колега с д15б2 бутала и биели е строшил мотора от д16з6 нестават ,та въпроса е стружкамна главата или бутала и биели в комбинация с мини ме сет ще е перфектно.
  14. Икономик Мини-ме

    Да кажем горните интервенции ги направя,инжектори да сменям ли болт он,и чета противоречиви мнения относно дросел на ф60 с интейк?
  15. Икономик Мини-ме

    А захващането на делкото променям ли го,с рязане на ушите или не ..
×