Borislava
Фен-
Мнения
31 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
17 NeutralОтносно Borislava
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
HONDA CR-V 2014
-
Пол
Женски
-
Място
Пловдив
Последни посетители
1134 профилни разглеждания
-
+1 Textar Имах предишни TRW свириха
-
Колега нашите CRV-та са с 2 вида предните дискове и накладки има разлика в спирачният апарат 1.спирачният апарат е бош еднобутален дисковете са по-малкия размер мисля и накладките. 2. спирачният апарат е нисин акебоно или нещо от сорта там диска по спомен е по-голям 300 и нещо мм. и накладките (с който съм и аз) За моят размер по-големият (в сайтовете ще ги видиш няколко мм е разликата) акебоно или нисин оригиналните накладки бяха феродо така пишеше на тях дисковете не знам какви са. Аз направих следното тук в форума мисля, че видях дискове zimmerman и накладки textar. ( уникално спира да не кажа по-добре от оригиналните.) по-късно ще ти пиша размерите и моделите. Задните накладки ми са ми текстар ( сега ще ги сменям с дискове и лагер главина ) диска е с размер 302мм
-
Има една система при бензините която следи за вакуума в резервоара с някакви филтри с активни въглени или проблем със клапана отпред миля, че е или капачката на резервоара не е затворена дава грешка само предполагам. Bri4ka скоро имаше клип където говориха за това.
-
Намира се там, както казва колегата ще ти трябва ключ какъвто е на масления филтър само, че размера му е друг. (90mmх15)
-
нормална ти е температурата колега
-
Колега няма такова нещо с натискане на econ или с този който се спира при всяко палене старт стопа. Твоята или е модвана и е правено нещо бях чел с някаква готова малка платка с известен чип се слага под бутона за изключване на старт стопа и се взема захранване на платката от запалката и след като се задържи бутона за изключване на старт стопа остава изключено което го прави самата платка. Ако искаш да го активираш задържаш пак същичт бутон. Моята е дизел 2014 и няма такова спиране на старт стопа изпробвал съм го.
-
И аз потвърждавам работи само при наклон. Почти всеки път като излизам от подземният гараж и се наложи да спра за малко да погледна затворил ли съм вратата на гаража се задейства. (Ръчка съм)
-
Виж пост номер 2 преди време имах подобен проблем.
-
Да, абсолютно. 4-та генерация с навигация съм, даже заради проблем, който (в последствие се оказа датчик на съединител) от Бултрако ме вкараха във филм да търся оттечка и електрически проблем. Акумулатора беше изключен над 6 часа, не ми искаше код. След това само трябваше да я изкарам от подземният гараж, за да си свери часовника.
-
При мен няма код няколко пъти съм го свалял акумулатора.
-
Според мен няма разлика в калници и врати (като размер) може да има в оборудването като бутони и окабеляване, лайсни. Фаровете при тях няма да има, освен дали е с рефлектор или не (мисля на фейса са различни формата). Ако са без рефлектор може да е с халоген или ксенон (баластите са захванати в долната част на фара).
-
При мен да този е оригиналният 70Ah. Знам каква е разликата м-у EFB и AGM. Може да се ъпгрейдне от EFB към AGM. AGM са подходящи за хибриди които дозареждат акумулатора допълнително когато се натискат спирачките. Няма как да изключва старт стопа перманентно има вариант ама е с една платка която се монтира допълнително може да се спира всеки пъткато се пали но се забравя. За зарядното това е оптимизирано за AGM и EFB защото предишният модел го критикували заради някакво възстановяване и цикъл който прави но не е нужен за тези типове батерия.