ValMihov
Фен-
Мнения
100 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Имаше няколко такива теми през годините. И доста основни ремонти. Но колата си харчи масло. И 300-500мл. за 10 хил км. е напълно нормално. Тоя двигател е така. И аз съм правил ремонт и нови сегменти и гумички и водачи на клапани и разликата е че преди ремонта харчеше по 800-1000мл. а след ремонта 400-600мл. И че след ремонта като спускам на скорост от някой проход, зад мен вече не остава димна завеса от синкав пушек. Но и хората не случайно казват: "Харчи масло като Хонда". С тия коли е така! Или го приемаш или сменяш колата, но не си късай нервите и не обикаляй по майстори.
-
Случайно попаднах на това, но не ми струва нищо да го поставя тук, като се надявам, че може да е полезно на някого! Успех! Регунируеми щанги за камбер ъгъла за по 60 $ https://www.ebay.com/itm/374823858529?_trkparms=amclksrc%3DITM%26aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D20231107084023%26meid%3Da9ba46b86edd4090b7269e94d822e57c%26pid%3D101875%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D184552481732%26itm%3D374823858529%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D4429486%26algv%3DSimplAMLv11WebTrimmedV3MskuWithLambda85KnnRecallV1V2V4ItemNrtInQueryAndCassiniVisualRankerAndBertRecallWithVMEV3CPCAuto%26brand%3DParts%2BWarehouse&_trksid=p4429486.c101875.m1851&amdata=cksum%3A374823858529a9ba46b86edd4090b7269e94d822e57c|enc%3AAQAIAAABYObhgc4Nk8%2BdtAwOww4FKLaj%2FQ5qqgDlQCuqZA43WcPFUWDERCUugbbOk7XQv0JXlBfqCg2xKF3WcPghxGMFw2oSlXvfExEaMYr7I7LmrHcP6czY1wIMt0ORyKiCWt95xldincyyBx3g%2BNDW%2B%2FhWUgTaBhK6xAm%2BJIbCOMehu%2BdwHHJ4pVA6ciWBHLl%2FY0of8NpgqjjaDG5Gz%2BZezOdrFPY5a79hoRKCBvV3TsBufy52%2FToI8GPB5JICFOB1LrHhzKjyz%2Fgub14h8iLNsXB8XSFtBrVOyHzLOdAdESOxMRzypTqK%2BTWIUmUKOB2XkIx%2FqZjgicqWEHoCPO1COWI7Ague4F3laEaPcJPgUtPBwhEQ2YyJ021cJsvcpsWTfr07fLeTaKw11R%2B4QBRfMbTZHbnzDBWoa1rAD9gpBP7j89qgv0%2B6t0VJzgEW%2BoykKin1Tyv8SJ8rJBrQjy0iz%2BqvFsE%3D|ampid%3APL_CLK|clp%3A4429486
-
Колега темата е от преди почти 2г, но се чудех дали разбра от къде е шума? Защото и при мен в последно време ми се струва по шумна, като от лагер. Но не мога да разбера дали е задна главина или висящия лагер на кардана. От предницата не е със сигурност. Във всчики случай ще я карам така още няколко месеца, че да се разтропа по осезаемо и различимо
-
Аз сменях предни преди година и половина (15-18 000км от тогава) с газови на Monroe (Adventure мисля). Бяха стотина лева комплекта. За момента никакви проблеми. 1/4 от споменатия пробег е по черни пътища, но с разумно темпо.
-
Защото аз започнах темата да обобщя. След като прешлайфах дисковете и смених водачите на апаратите съм минал 3-4 хил.км. и за момента всичко е на ред. Наложи се и да прешлайфам на ръка с фина шкурка (1200) гнездото на запеклия водач защото от ръжда, дори и новия влизаше много трудно. Греста която ползвах си е за тази цел с марка ATE. продава се в ТЕХ-КО за 7-8лв. в синя тубичка. Успех!
-
Колега CARPERA мисля, че ти излезе прав! Днес след работа смених дисковете и накладките, но установих че имам запекъл водач! Едвам го раздвижих за да го извадя. Това ще да е било проблема. Тъпото е че го открих точно 5мин. след като затварят кварталния магазин, та се наложи да почистя и смажа стария за да си сглобя колата. Но утре ще си купя водачи (още не знам каква марка) и до една седмица ще намеря време да ги сменя. А и високо температурна грес ще взема, че сега нямах и сложих литиева. Иначе ще е жалко за новите дискове и накладки TRW. Благодаря за насоките!
-
Усещам го на волана
-
Благодаря на всички за отговорите! Не съм сменял водачи на супортите, но е добра насока предвид че колата е на 270 хил.км. иначе аз си ги сменям тези неща и винаги се чисти с телена четка и слагам нова грес под маншончетата, това са стандартни неща. Ще се разровя из нета за водачи, хубаво е да съм ги купил вече когато тръгна пак да сменям дискове благодаря CARPERA това е добра идея.
-
Здравейте колеги! Търкалям баба Хонда вече 100 хил.км. и малко след като я купих на времето и смених спирачните дискове с TRW и си бяха екстра около 70-80 хил.км., но поизтъняха та реших че е време да ги сменя и ето ти проблем. В магазина нямаше друго и сложих Kavo изкараха 3-4хил. км. и се изкривиха. Втория път реших да потърся специално TRW, взех от вносител, хем чрез приятел, а и те изкараха 5-6хил.км. и сега вече са криви. Шофьор съм от 30г. и едва ли точно сега съм променил стила си на каране, че да паля спирачките. Доста коли съм сменил и подържал, но да сменям дискове два пъти в годината хич не е нормално. Всичко на пазара ли е ментета? Има ли марка от която сте доволни? Благодаря!
-
-
Благодаря много!
Непременно, ще отделя време тази седмица да се видя с човека.
Пък щом с това се занимава, може и познат бояджия да има, ако пък не все ще намеря някой!
Още веднъж Благодаря! -
Има познат бояджия, но той няма камера ако не си много взискателен може да я пръснеш при него, при мен от двете страни има по-малко оливане на боята но като цяло добре се получи.
-
Днес се видях с човека. Хареса ми!
Не е от мазните хитреци и селски тарикати има вид на бачкатор, който си гледа работата, а и се надявам и да си я разбира.
Говорих и за неговия бояджия да ме срещне. Така че ще я правим баба Хонда.
Вече и моя телефон е залепен там на стария хладилник до твоя. 😄
Като стане готова трябва да почерпя
Още веднъж Благодаря!
-
-
Здравейте колеги! За вежди вече се убедих, че няма да намеря, но сега минавам на план Б. Кърпене от тенекеджия. За това се обръщам с молба към Tiomir: Може ли да ми дадеш координати на човека при когото си закарал твоята кола в Овча купел? Адрес, телефон? Защото сега се връщам от друг майстор, когото уж ми препоръчаха, но не ми хареса. Не понасям мъж на възраст 50+ да ми мрънка като госпожица: Ама аз не знаааам. Ама то трябва да се свали, прага и бронятааааа. Ама обади се след два месецаааа. Ама то ще има и за кърпенееее...Мииии за цена не знаам! Още не е приел работата и вече ме убеждава колко му било сложно! А бронята е на 3 винта и 5 щипки. Прага също. Разбира се че трябва да се свалят, и знам че има за кърпене, нали за това съм дошъл! А ако правиш това всеки ден и приблизителна цена може да дадеш. Пък изненадите ще си ги доплатя естествено. Така че ще търся друг и надявам се някой с по сериозно отношение към това с което си вади хляба.
-
Здравейте колеги! На баба Хонда вече и поизгниха веждите на задните калници, а кърпенето става по-лесно ако ги имам като готов детайл. За много марки и модели съм виждал оферти в нета, но не и за старо HR-V. Моля ако някой си е пазарувал тази част от някъде да сподели! Предпочитам място в София, но пък и куриери има на всякъде така че все тая. Предварително благодаря! п.п. Не знам на какво дереже са праговете но като се свали пластмасата, се надявам да не търся и тях 😄
-
Малко инфо в случай, че е полезно някому. Радиатор на парно на HR-V не намерих, но за Субаро Легаси от 93-96 година е със същата по размери пита (само е 7мм по тънка, но това не пречи). Изводите са на същото място, но оригиналните са полиамидни и под ъгъл, на винтове са и се свалят лесно. Радиаторчето струва 65-80лв. според магазина и производителя. Но са нужни нови изводи. Заварката на две AL тръбички ми струваше 30лв. Общо всичко 105лв.
-
Радиатора от снимката не е този които ми трябва. Има нещо объркано в сайта им. Разстоянието между изводите на схемата там е 63мм, на колата е повече, дори без да се разглобява съм го мерил от към двигателя и по спомен е 85-88мм. И изглежда по друг начин: https://carco.bg/radiator-parno-kupe-za-honda-hr-v-gh-1-6-16v-4wd-1999 Но за всеки случай им изпратих запитване. Дано ме зарадват с отговора. Може пък само картинката им да е объркана! Още веднъж, Благодаря!
-
Благодаря на galin_k Много полезни линкове, намерих си частта, но за съжаление струва 250$ + 40$ доставка, а с ДДС-то цената става още по безумна. Във втория сайт е още по скъпо - 350$. Варианта отпада, но линка към сайтовете си го запазвам защото е много полезен. Още веднъж Благодаря! 👍 Благодаря и на 5 GTT, но приложения линк не е за моя радиатор. Или е за новото HR-V или за друга кола. Вече съм проверявал в този сайт, но за моята баба Хонда от раздела (Отопление/Вентилация) предлагат само филтър купе. 😪