Jump to content

ValMihov

Фен
  • Мнения

    100
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

20 Neutral

Относно ValMihov

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

2332 профилни разглеждания
  1. Имаше няколко такива теми през годините. И доста основни ремонти. Но колата си харчи масло. И 300-500мл. за 10 хил км. е напълно нормално. Тоя двигател е така. И аз съм правил ремонт и нови сегменти и гумички и водачи на клапани и разликата е че преди ремонта харчеше по 800-1000мл. а след ремонта 400-600мл. И че след ремонта като спускам на скорост от някой проход, зад мен вече не остава димна завеса от синкав пушек. Но и хората не случайно казват: "Харчи масло като Хонда". С тия коли е така! Или го приемаш или сменяш колата, но не си късай нервите и не обикаляй по майстори.
  2. Случайно попаднах на това, но не ми струва нищо да го поставя тук, като се надявам, че може да е полезно на някого! Успех! Регунируеми щанги за камбер ъгъла за по 60 $ https://www.ebay.com/itm/374823858529?_trkparms=amclksrc%3DITM%26aid%3D1110006%26algo%3DHOMESPLICE.SIM%26ao%3D1%26asc%3D20231107084023%26meid%3Da9ba46b86edd4090b7269e94d822e57c%26pid%3D101875%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D184552481732%26itm%3D374823858529%26pmt%3D1%26noa%3D0%26pg%3D4429486%26algv%3DSimplAMLv11WebTrimmedV3MskuWithLambda85KnnRecallV1V2V4ItemNrtInQueryAndCassiniVisualRankerAndBertRecallWithVMEV3CPCAuto%26brand%3DParts%2BWarehouse&_trksid=p4429486.c101875.m1851&amdata=cksum%3A374823858529a9ba46b86edd4090b7269e94d822e57c|enc%3AAQAIAAABYObhgc4Nk8%2BdtAwOww4FKLaj%2FQ5qqgDlQCuqZA43WcPFUWDERCUugbbOk7XQv0JXlBfqCg2xKF3WcPghxGMFw2oSlXvfExEaMYr7I7LmrHcP6czY1wIMt0ORyKiCWt95xldincyyBx3g%2BNDW%2B%2FhWUgTaBhK6xAm%2BJIbCOMehu%2BdwHHJ4pVA6ciWBHLl%2FY0of8NpgqjjaDG5Gz%2BZezOdrFPY5a79hoRKCBvV3TsBufy52%2FToI8GPB5JICFOB1LrHhzKjyz%2Fgub14h8iLNsXB8XSFtBrVOyHzLOdAdESOxMRzypTqK%2BTWIUmUKOB2XkIx%2FqZjgicqWEHoCPO1COWI7Ague4F3laEaPcJPgUtPBwhEQ2YyJ021cJsvcpsWTfr07fLeTaKw11R%2B4QBRfMbTZHbnzDBWoa1rAD9gpBP7j89qgv0%2B6t0VJzgEW%2BoykKin1Tyv8SJ8rJBrQjy0iz%2BqvFsE%3D|ampid%3APL_CLK|clp%3A4429486
  3. Колега темата е от преди почти 2г, но се чудех дали разбра от къде е шума? Защото и при мен в последно време ми се струва по шумна, като от лагер. Но не мога да разбера дали е задна главина или висящия лагер на кардана. От предницата не е със сигурност. Във всчики случай ще я карам така още няколко месеца, че да се разтропа по осезаемо и различимо
  4. Аз сменях предни преди година и половина (15-18 000км от тогава) с газови на Monroe (Adventure мисля). Бяха стотина лева комплекта. За момента никакви проблеми. 1/4 от споменатия пробег е по черни пътища, но с разумно темпо.
  5. Защото аз започнах темата да обобщя. След като прешлайфах дисковете и смених водачите на апаратите съм минал 3-4 хил.км. и за момента всичко е на ред. Наложи се и да прешлайфам на ръка с фина шкурка (1200) гнездото на запеклия водач защото от ръжда, дори и новия влизаше много трудно. Греста която ползвах си е за тази цел с марка ATE. продава се в ТЕХ-КО за 7-8лв. в синя тубичка. Успех!
  6. Колега CARPERA мисля, че ти излезе прав! Днес след работа смених дисковете и накладките, но установих че имам запекъл водач! Едвам го раздвижих за да го извадя. Това ще да е било проблема. Тъпото е че го открих точно 5мин. след като затварят кварталния магазин, та се наложи да почистя и смажа стария за да си сглобя колата. Но утре ще си купя водачи (още не знам каква марка) и до една седмица ще намеря време да ги сменя. А и високо температурна грес ще взема, че сега нямах и сложих литиева. Иначе ще е жалко за новите дискове и накладки TRW. Благодаря за насоките!
  7. Благодаря на всички за отговорите! Не съм сменял водачи на супортите, но е добра насока предвид че колата е на 270 хил.км. иначе аз си ги сменям тези неща и винаги се чисти с телена четка и слагам нова грес под маншончетата, това са стандартни неща. Ще се разровя из нета за водачи, хубаво е да съм ги купил вече когато тръгна пак да сменям дискове благодаря CARPERA това е добра идея.
  8. Здравейте колеги! Търкалям баба Хонда вече 100 хил.км. и малко след като я купих на времето и смених спирачните дискове с TRW и си бяха екстра около 70-80 хил.км., но поизтъняха та реших че е време да ги сменя и ето ти проблем. В магазина нямаше друго и сложих Kavo изкараха 3-4хил. км. и се изкривиха. Втория път реших да потърся специално TRW, взех от вносител, хем чрез приятел, а и те изкараха 5-6хил.км. и сега вече са криви. Шофьор съм от 30г. и едва ли точно сега съм променил стила си на каране, че да паля спирачките. Доста коли съм сменил и подържал, но да сменям дискове два пъти в годината хич не е нормално. Всичко на пазара ли е ментета? Има ли марка от която сте доволни? Благодаря!
  9. Здрасти, майстора се казва Тихомир, тел. му е +359898608805, координатите му са: 42.687370, 23.237836 в Овча Купел 2 зад ресторант Фантазия се намира. Той е само тенекеджия.

    Screenshot_19.jpg

    1. ValMihov

      ValMihov

      Благодаря много!
      Непременно, ще отделя време тази седмица да се видя с човека.
      Пък щом с това се занимава, може и познат бояджия да има, ако пък не все ще намеря някой!
      Още веднъж Благодаря!

       

    2. Tiomir

      Tiomir

      Има познат бояджия, но той няма камера ако не си много взискателен може да я пръснеш при него, при мен от двете страни има по-малко оливане на боята но като цяло добре се получи. 

    3. ValMihov

      ValMihov

      Днес се видях с човека. Хареса ми!

      Не е от мазните хитреци и селски тарикати има вид на бачкатор, който си гледа работата, а и се надявам и да си я разбира.
      Говорих и за неговия бояджия да ме срещне. Така че ще я правим баба Хонда.
      Вече и моя телефон е залепен там на стария хладилник до твоя. 😄
      Като стане готова трябва да почерпя
      Още веднъж Благодаря!

  10. Здравейте колеги! За вежди вече се убедих, че няма да намеря, но сега минавам на план Б. Кърпене от тенекеджия. За това се обръщам с молба към Tiomir: Може ли да ми дадеш координати на човека при когото си закарал твоята кола в Овча купел? Адрес, телефон? Защото сега се връщам от друг майстор, когото уж ми препоръчаха, но не ми хареса. Не понасям мъж на възраст 50+ да ми мрънка като госпожица: Ама аз не знаааам. Ама то трябва да се свали, прага и бронятааааа. Ама обади се след два месецаааа. Ама то ще има и за кърпенееее...Мииии за цена не знаам! Още не е приел работата и вече ме убеждава колко му било сложно! А бронята е на 3 винта и 5 щипки. Прага също. Разбира се че трябва да се свалят, и знам че има за кърпене, нали за това съм дошъл! А ако правиш това всеки ден и приблизителна цена може да дадеш. Пък изненадите ще си ги доплатя естествено. Така че ще търся друг и надявам се някой с по сериозно отношение към това с което си вади хляба.
  11. Здравейте колеги! На баба Хонда вече и поизгниха веждите на задните калници, а кърпенето става по-лесно ако ги имам като готов детайл. За много марки и модели съм виждал оферти в нета, но не и за старо HR-V. Моля ако някой си е пазарувал тази част от някъде да сподели! Предпочитам място в София, но пък и куриери има на всякъде така че все тая. Предварително благодаря! п.п. Не знам на какво дереже са праговете но като се свали пластмасата, се надявам да не търся и тях 😄
  12. Малко инфо в случай, че е полезно някому. Радиатор на парно на HR-V не намерих, но за Субаро Легаси от 93-96 година е със същата по размери пита (само е 7мм по тънка, но това не пречи). Изводите са на същото място, но оригиналните са полиамидни и под ъгъл, на винтове са и се свалят лесно. Радиаторчето струва 65-80лв. според магазина и производителя. Но са нужни нови изводи. Заварката на две AL тръбички ми струваше 30лв. Общо всичко 105лв.
  13. Радиатора от снимката не е този които ми трябва. Има нещо объркано в сайта им. Разстоянието между изводите на схемата там е 63мм, на колата е повече, дори без да се разглобява съм го мерил от към двигателя и по спомен е 85-88мм. И изглежда по друг начин: https://carco.bg/radiator-parno-kupe-za-honda-hr-v-gh-1-6-16v-4wd-1999 Но за всеки случай им изпратих запитване. Дано ме зарадват с отговора. Може пък само картинката им да е объркана! Още веднъж, Благодаря!
  14. Благодаря на galin_k Много полезни линкове, намерих си частта, но за съжаление струва 250$ + 40$ доставка, а с ДДС-то цената става още по безумна. Във втория сайт е още по скъпо - 350$. Варианта отпада, но линка към сайтовете си го запазвам защото е много полезен. Още веднъж Благодаря! 👍 Благодаря и на 5 GTT, но приложения линк не е за моя радиатор. Или е за новото HR-V или за друга кола. Вече съм проверявал в този сайт, но за моята баба Хонда от раздела (Отопление/Вентилация) предлагат само филтър купе. 😪
×
×
  • Създай нов...