Jump to content

Honda14is

Фен
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Honda14is

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден Юли 29

Profile Information

  • Кара
    Honda accord 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пазарджик

Последни посетители

741 профилни разглеждания
  1. Може да добавим като проблем на 2.4 преди фейс ръчка, вътрешни карета и лагер на вътрешната полуоска отдясно, масово по-морги или блъснати това са първите закупени части, тоест трудно се намират, а ако намериш отиваш на 280-300лв само от едната страна, а с афтърмаркет карета проблема не се решава, по-добрият вариант е рециклаж (но той се прави само на оригинални части), който е по това което съм чувал от 150-300лв ако позволяват и не са прекалено износени.
  2. За сивата, волана незнам но за салона си напълно прав, взех от тези момчета, акорд 2,4 ръчка, като цяло изненади нямаше и подводни камъни, двигател топ, ходова част също, корозия никъде, но се бяха постарали със седалките след като я покарах няколко месеца лъсна протрито на шофиорската седалка но това да е проблема. хаха ако е в състоянието като моята препоръчвам.
  3. Проблема се реши хлабава връзка, блутут модула "парот" имаше пръст в това бог знае на колко години е.
  4. От скоро имам акорд 2004г екзекютив или нещо такова с някой екстри с ел седалки подгрев ако има значение и имам следният проблем, когато колата е в движение от време на време ми премигва (изгасва и светва за кратко) зелената лампичката за индикация, че са включени фаровете. Когато съм на къси светлини само лампата огасва и светва, а фаровете светят. А когато съм включил дългите или фаровете за мъгла също изгасват и светват с въпросната лампа на таблото, когато си преценят. Колата я взех без газ и я карах две седмици преди да я монтират и не съм забелязал този проблем, може да го е имало не съм сигурен. Също така когато гасне лампата съм забелязал ще изчезват и графусите на външната температура показва чертички. Имам инсталиран блутут мофул Парот, който също огасва понякога и се съмнявам в него и обмислям да го разкарам и без друго не го ползвам и ще си сложа ятур. Има ли някакъв модул който командва тези неща, защото се съмнявам за студена спойка. Относно температурата отпред ми се стори, че има някакъв датчик под бронята пред радиатора, който трудно достигам но определено ще трябва да му обърна внимание, защото се подмята и не е здраво захванат, дали той е за външната температура. Ще съм благодарен за мнение и предположения. Весели празници колеги и последно от 4,5 м имам колата и съм много доволен прави ми кефа върви много според мойте изисквания.
  5. И да севключа по темата за каретата на кратко. Колата е 2.4, 6 скорости ръчка. Тресене - реалният проблема бе от не балансирана джанта на километри над 100км/ч, а аз сам се диангностицирах, че е вътрешно каре да ме пита човек защо, сигурно защото не бях сядал в кола с реален проблем. Без да търся мнения на майстори и тук в форума избързах да изхвърля старото(перфектно) оригинално вътрешно каре отдясно и сложих на каво парт с целият си акъл. И за капак изхвърлих оригиналният трипод в коша хаха. Това беше топ тъпотията. И след монтажа на въпросното каво партс каре ела да видиш вибрацииии. Ще ми паднат пломбите, като и смачкам гъзта, а аз 80%от времето в нея така я карам. От там ми стана ясно, че до преди това въобще не съм имал проблем с карета и след оглед на оригиналната чашка нея я запазих тя е в идеално състояние ще кача и снимка. Та по на кратко пазете си оригиналните карета и бягайте бързо за рециклаж без да се чудите и никога не копувайте афтърмаркет вътрешни карета, външни незнам но вътрешни никога. А и на рециклаж подлежат само оригинални. На бензин полуоски с каретата и на дизела имат ралика в диаметрите на оста и броя на шлиците не стават. Аз си реших проблема с 300лв и лява и дясна полуоска от десняк(англичанка) смених и двете и край. И нови гуми с баланс де хаха. Имам да кажа само някой подробности, защо афтърмаркета не става, защото чашката и трипода са различни степените на движени са по-малко, защото са ограничени от иглените лагери на трипода оригиналните не са с иглени лагери и имат още една степен на свобода на движение. Така друго моят лагер на дясната ос има луфт малък но има, а лагера от десняка няма грам ама грам луфт, дясното вътрешно каре и шлиците на оста с лагера, където се съединяват има луфт и на моето отварям скоба( заради този луфт смених и карето мислех, че от там имам проблем) е оказа се че не е, точно там има луфт и полуоската от десняка с която нямам никакви вибрации вече втори месец и си раздавам цялата газ и си съсипвам новтите гуми хаха. Колата много върви доволен съм от 190коня. Ако има нещо неясно пишете доста "страдах" ,доста научих.
  6. Тепърва ще набирам впечатления.

×
×
  • Създай нов...