-
Мнения
78 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
7 NeutralОтносно koleca
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 13.01.1992
Profile Information
-
Кара
accord ch6 f18b2
-
Пол
Мъжки
-
Място
ruse
Последни посетители
4763 профилни разглеждания
-
Благодаря колега, намерих от един колега двигател 1.8, че моя не ми се рискува да го махам от колата за сега. Мисля да прежаля едни пари и дано буталата му да са читави и ще пробвам да сложа коляновия вал от 2.0 с биелите и да видим дали ще стане. В различни сайтове гледах и се оказа че сегментите и буталните болтове са еднакви на двата двигателя и ме съмнява че разликата е в челата само на буталата.
-
Здравейте, вече дълго време карам акорда f18b2 и му идва времето за ремонт на мотора. НО! Намерих си глава от h22a7 и един тестов блок f20b6 със свършили бутала вече. Първоначално идеята беше да направя F20b6 с глава от h22 но така като гледам по магазините за авточасти стигнах до извода че гарнитурата на главата е еднаква (1.8 и 2.0) тоест би трябвало тая глава да стане и на f18b2. Идеята за f20b6 дойде от там че вече има направени такива двигатели но не намерих да е правено на f18. Другото предимство да избера f18 е това че блока да си остане моя, но дали е възбожно да стане и какво превъзходстово има f20b6 пред f18b2. Ще съм благодарен на всеки който се включе в тоя диалог и дано да излезе нещо.
-
От известно време акорда е доста тромав и се реших да му направя пълна проверка защо няма мощност. Но веднага разбрах че катализатора е счупен и дрънка като касичка, оказа се че първата пита е счупена и запушва катализатора. Извадихме счупените парчета, но сега проблема е че едната сонда дава грешка за голямо напрежение а другата за малко (акорда е с две сонди ф18б2). Та въпроса ми е дали трябва да се изръся за нов катализатор или може да се сложи резонаторно гърне с отвор за втората сонда и да се направи така че да не бърка компютъра. Че сега като я запаля студена та дори и топла преди работна температура като и задържа педала на едно ниво за 2-3 секунди на малки обороти стига до 3000 и до там пускам и пак натискам и тя тръгва докато не мина половин километър след това си върви вече както трябва.
- 1 reply
-
- 1
-
Здравейте колеги, имам една дилема която още не мога да разреша. Имам сивик с двигател д16з6 монтиран в коша, но сега трябва да наместя нейният мотор д13б2, за да мине през кат. Но това не е проблем. Чудя се после какво да правя след като я регистрирам, да направя основен ремонт да д16 (че гори масло) или да сложа блока на д13 и глава с всукател от д16з3. Знам че става да се сложи главата но не знам какво трябва да се престърже, че съм чувал че буталата на д13 са с по големи чела и може да има близка среща с някой клапан и след това ще трябва и ремап на компа (от стария собственик знам че е п28 но не съм го проверил още) та освен в София някъде другаде правят ли ремап. И дали колата ще се движи без настройки докато стигне до мападжията?
-
а мислил ли си евентуално, ако толкова ти харесва тая кола да не си смениш местожителството в областта в която е регистрирана колата и така няма канал и ще можеш да си я караш спокоен. То и аз си взех един сивик 1.3 с д16 вътре ама пича ми даде и оригиналния мотор и сега ще го слагам и в кат а после ще му мисля дали ще става мини или с 1.6
-
Колега това се намира на смукателя точно под инжекторите
-
при мен само маслото изчезва а гърнето ми ръждясва и антифриза ми си стой так където го оставя. Поне до пролет да изкара ще е добре
-
след смяната на термостата сега загрява една идея по трудно, а относно перките не се включват като стоя на място защото не може да мине 85 градуса като е на място. Ще изчакам да се постопли малко, че да я загрея хубаво и тогава да видя дали ще се пуснат. А нещо друго фрапиращо, е че гледам следи като от масло по капачката на радиатора, но казанчето и антифриза си бяха чисти. Може ли гарнитурата да се е предала вече?
-
значи всичко е било от термостата. Сега пак маркуча дето излиза от термостата е хладен но може да не съм обезвъздушил както трябва, но температурата трудно стига 90 по програма иначе стрелката си е където трябва и оборотите си дойдоха на място. Иначе антифриз си имаше вчера, който и маркуч да стисна излизаше антифриз. Дори като взех новия термостат ги сравних двата в тенджерката и новия си отвори някъде около 80-85 а моя тъкмо се готвеше да отваря.
-
Смъкнах термостата и го метнах да го варя на силен огън и го гледам, че отваря след като мине 90 градуса а на него пише 78. Тоест да разбирам че е свършил
-
загрява си нормално, но днес слязох да я погледна и видях че маркуча който отива към термостата е студен а температурата беше 89 градуса. Гледам има един датчик на термостата който не го знам за какво е.