-
Мнения
98 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
37 NeutralОтносно bloiler
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 13.06.1974
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 1,7 cdti; FR-V 2,0 i-vtec, HR-V D16W5, CR V II 2,2 cdti, CR-V III 2,2 i-dtec, Accord VII 2.2 cdti, Accord VIII 2.0 Automat Executive, Honda CR-V IV 2.0 Automat, AWD
-
Пол
Мъжки
-
Място
Плевен
Contact Methods
-
Skype
hvasileff
Последни посетители
2520 профилни разглеждания
-
Навици не ми се придобиват. Просто за мен този бутон е само визия към таблото ми. Не съм го използвал повече. Както казаха колегите при тоя разход на гориво, а аз съм и на газ, не си заслужава да го използвам.
-
Аз не го включвам, защото съм автоматик и щеше да ме убие. При изпреварване на два тира, реши, че ще включи една скорост по нагоре и дефакто ми спря ускорението, а отсреща идваше друг камион. От тогава съм забравил за това копче. При ръчката този проблем го няма.
-
Здравей! Просвета на CR-V IV e 170 mm, а на CR-V III e 185 mm. Аз карам CR-V IV 2.0i с газова уредба и беше увиснала отзад още като я купих. Смених задните пружини и се надигна значително. Не съм я мерил преди и след смяната, но видимо се вдигна може би с 5-7 см. Предполагам, че с времето заради бутилката пак ще увисне. Пружините ги взех от Markony от Русе, поръчани са от щатите и не помня колко пари няха.
-
Ако направиш още една частична смяна ще намалее още придърпването. Потърси в търсачката, има писано за този проблем.
-
И при мен го има този звук, но карам и не му обръщам внимание.
-
https://www.google.com/search?q=accord+8+нулиране+на+масло&oq=accord+8+нулиране&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqBwgCECEYoAEyBggAEEUYOTIHCAEQIRigATIHCAIQIRigATIHCAMQIRigAdIBDzE4MTMxMjA1MjBqMGoxNagCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:af80d61d,vid:DKRRQSsMAwQ
-
Според мен имтервала е на изминати км, а не на брой паления. Интересното е, че ако нямаш много бензин в резервоара и напълниш до горе на бензиностанцията, веднага след това реагира. Ако сипеш по - малко, например за 20 лв / около 7 л./, ми се е случвало да се промени нивото след 50 км. Интересното е, че наблюдавам range през цялото време и чак след около 50 км се променят оставащите км и нивото на бензиномера. Аз съм с ключ, но това според мен няма значение. Ако модераторите преценят, да разделят темата, за да не спамим излишно за подкартерната защита.
-
При поставяне на газова уредба обикновено се слага и емулатор на бензиномера. Имам две коли на газ слагана от Markony и двете са с този емулатор. Слага се защото иначе ще ти "свършва" бензина постоянно като караш само на газ. Аз също карам по много километри на ден и ми се е случвало да ми светне резервата, а преди да тръгна съм сипал и газ и бензин. С времето и след няколко обаждания на Markony разбрах следното - като дадеш на контакт не палиш веднага, а след 2-3 до 5 секунди. Така има време този емулатор да реагира и да отчете горе-долу количеството бензин в резевоара. При мен като дам на контакт и ако не запаля въобще, стрелката на бензина отива в крайно горно положение, все едно резервоара е пълен до горе. Връщам контакта и при следващото палене ако не се забавя да запаля след 5-та секунда, всичко е ок. Въпрос на свикване. Случвало ми се е, след като заредя бензин, стрелката да реагира чак след 20 км. Компа си опреснява горивото по време на движение в зависимост от стила на шофиране, може би на около 20-50 изминати км, поне при мен е така. Иначе като знаеш, че имаш бензин, караш спокойно. Дано съм бил полезен.
-
Кутията не е cvt, а старата здрава кутия. S под D значи "sequential" или ти да си сменяш скоростите от перата на волана, демек да караш като с ръчни скорости. На 4-та генерация не съм виждал 1,2 под D. Има писано по темата, порови малко с търсачката.
-
На мен ми се е случвало да умре акумулатора от раз на Акорд 8 2.0 бензин. Прибирам се от работа, гася и на сутринта пробвам да отворя с дистанционното и изненада - не реагира. Викам батерията на дистанционното е умряла. Връщам се взимам другия ключ и пак не реагира. Отварям механично вратата давам на контакт и тъмница - нищо не свети. Взимам на жена ми колата и отивам на работа. Вечерта тичам с мултицета меря акумулатора и показа 0,5 V. Слагам нов акумулатор и всичко е ок. За първи път ми се случва.
-
Ако имаш втори ключ, пробвай с него. Имах такъв проблем на Акорд 7.
-
Проблема на тая помпа е, че е БОШ. Аз имах същия проблем. Така докарах колата от Швейцария. Проблема се е случил там. Взех от едно момче в Пловдив 4 дюзи, въпросната помпа, тръбичките и самия рейл за 1500 лв. Следва сваляне на резервоара и старателно измиване.. После продухване на цялата система и монтаж на дюзите и помпата. В резервоара имаше много стружки. Ако в регулатора има стружки, както на снимката по-горе, диагнозата е ясна. Дюзите и помпата които взех са от Акорд 2,2 идтек, англичанка. Колко ще изкарат не знам.