Jump to content

teodor_tsonev

Фен
  • Мнения

    172
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

teodor_tsonev last won the day on Май 10 2020

teodor_tsonev had the most liked content!

Обществена Репутация

54 Neutral

1 Последовател

Относно teodor_tsonev

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 5.05.1988

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик VI седан японка 1.5 Vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

4259 профилни разглеждания
  1. При самото въртене ли се чува тропане или при напълно завъртян волан, при движение в завой? Второто ако е може да са карета, първото - вероятния заподозрян е рейката. При всеки случай трябва да отидеш на майстор, той ще я види.
  2. Може да е VSS сензора, детска болест при нашите хонди
  3. Да не си ходил на преглед в СБА?
  4. По принцип сондата не я интересува дали имаш или нямаш катализатор, тя мери CO. Аз съм с Хондата във втора Еко група, съответно газовете би трябвало да ми попадат в интервалите до 0,5% на празен ход и до 0,3% на високи обороти. Вече за самото изискване дали трябва или не е задължително до 2002г. да имам физически катализатор не съм запознат, но това са изискванията за CO за втора ЕКО група, а пък групата се определя от първата регистрация на автомобила. Иначе фабрично Сикика си има катализатор (имал е)
  5. Готово, минах ГТП на Сивик 6-та без катализатор Не знам как, не съм и питал
  6. Т.е. какво значение има за мен дали е вписана или не е вписана евро категорията в талона? Питам без да се заяждам, наистина ми е интересно, но както и да е, след половин час отивам на ГТП и съм без катализатор. Да видим какво ще стане.
  7. Тук са описани нещата какво е еко категория и какво евро. Аз в талона например нямам вписана ЕВРО категория, но съм във втора ЕКО категория и трябва да покрия съответните норми за СО на празен ход и високи обороти. ПП. А вече големия талон даже не ти трябва за прегледа, така че какво пише и не пише на него ...
  8. Евро категорията в талона няма нищо общо с категорията, която вписват в пунктовете за ГТП, две различни неща са.
  9. Каква е тази опция, къде е уловката? Тя колата или е преди 2003, или не е.
  10. Е, ние не говорим за водачите в спирачките, нали? Като напишеш в Google "грес за електрически контакти" ще ти излязат достатъчно видове, които всичките ще свършат отлична работа. Аз използвах обикновена гъста литиева грес, не помня каква точно, беше преди години
  11. И двете букси бяха зеленясали, даже едното пинче се беше отчупило. Тези спрейчета са за чистене, няма лошо да го почистиш преди да сложиш грес, даже е желателно, но грес след това си трябва. Нашите Хонди както нямат (почти) кора отдолу, на мокър асфалт всичко около сензора и буксата става във вода
  12. Най-обикновена грес използвах аз, не знам, може и да има някакви специални за тази работа. То идеята на греста е да е водоотблъскваща и да е гъста за да остане по-дълго време там където трябва.
  13. Аз точно с контактен спрей пръснах нов VSS сензор и след два месаце смених и него, че и буксата в която влиза, защото освен буксата на сензора, беше клеясала и другата. Сега вече карам трета или четвърта година и нямам проблеми откакто напълних последната с грес
×
×
  • Създай нов...