Jump to content

хари7

Фен
  • Мнения

    55
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно хари7

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 7.12.1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Място
    Бяла/Рс.
  • Интереси
    Вси4ко от което се вдига адреналина .....
  1. При мен имаше подобно нещо,от задържащи цилиндърчета. Просто почистване,и отстраняване на мизерийките по буталцето,оправиха нещата,а иначе направо спираше колата от загрелите дискове,и страхотно вибрираше волана. Пипни дали ти загряват дисковете,без да си натискал интензивно спирачките,и ако е така-действаи
  2. Не така бе приятелко-не ме излагай. толкова хонди при вас,а ти взе тая която не пали ... майтапя се Санечка. поздрави.
  3. Вчера Вартата ми сдаде багажа/след 3 години каране от мен/,и си взех Ексаит 45/330 за 147лв. не знам дали го бива,но ми го препоръча продавача. Единственното което мога да кажа на първо четене, е че е по -грозен на външен вид от Варта. !!! Дано да съм уцелил на акомулатор тоя път. Карам Д14А3,и си върти нормално засега/даже пали от първия път,а със стария палеше от 2-рия/ !!!
  4. Здрасти колега! И аз имах съмнения за разбита рейка,и в 5 сервиза все това ми повтаряха-разбита е,разбита...,но при една смяна на спирачна течност,последния майстор ми каза че имам разбит външен накрайник /макар че бяха сменяни преди 10к километра/. Поръчахме нов накрайник,и сега да чукна на дърво предницата е бетон.А преди като минавах по павета или леки неравности-просто откачах от траканията които се чуваха.. Така се разминах със смяната на здравата си рейка,и със закупуването на нова за една солидна сума... Само да отбележа че и моята рейка има някакъв луфт когато мърдам волана,и е качена на крик,но когато е запален мотора,луфта изчезва,и всичко си идва на място.Майстора който ми смени накрайника,ми каза 4е когато е разбит и после е свален един накрайник,може да изглежда здрав,защото едно се усещало на поставен,и едно на смъкнат от колата накрайник. Така ми обясни той,на моя въпрос-че той ми изглежда здрав и стегнат бе шефе?! Дано и при теб се е получило така-ментеливи уж нови накраиници.. И по добре дай още 50 лв. за 2 нови здрави накрайника,отколкото направо да се хвърляш на рейка!
  5. Хммм Пари за винетка,пари за бензинец,и пари за 'глобата',4е се изгубих в мъглата напоследък ама кво да се прави криза е .. Бройте ме и мен,и не ме бийте много ако не ме познаете
  6. Тия не са ли ПРЕКАЛЕНО големи ментаци ? Преди време приятел гумаджия ми ги препоръча,и съм 3-та зама с такива.Даже и други колеги си взеха от същите . Новите Хиундаи от завода си идват с такива,и едва ли ще са ГОЛЕМИ МЕНТЕТА! Аз съм доволен,и чакаме снега за да си говорим отново
  7. Точно същото питам и аз дано като сме двама питащи,да се отзоват повече компетентни колеги,че ми писна от "майстори"!!!
  8. Ах тези рейки.. Вчера и моята я определиха за ремонт.. , към 300 кинта ремонта/пращат ги в София/,и 200 лв. майсторлъка.. Гаранция -ТЦЦ. Ха сега де? Нова -1500-1800 лв.
  9. Моята жена не ме изправя пред такава дилема /може би се самнява в отговора ми/ ,но ми е казвала че в следващия си живот иска да е Хонда в моите ръце -К'во ли има предвид?
  10. Добре дошъл и от мен! И махни това 'пешеходец', че ще си помислят колегите че ти се е счупила колицата
  11. Здравей. Този червения ти е /майка/,доколкото знам с него не се кара а само се правят резервни и той съдържа кода на чипа на другите два/черни/.
  12. Здравей.И аз имах един комплект/така я взех колата/,и в последствие си извадих 2-ри. Дадох обикновен клиу4/4ерен/с които си палех преди,и клиу4аря ми го направи за 5 мин. срещу 65 кинта.Взе моя,натика го в една бяла кутия с един дисплей,после до него постави и новата заготовка с ве4е поставен в нея 4ип за имобилайзера,и за няколко секунди /обу4и/ новия да се разпознава от колата.Спомена 4е нашите 4ипове/оригиналните/били испански,и били доста добри/по-добри от италянските/-не 4е нещо ми говори това ,но нямам никакъв проблем с новия клиу4/пали си ве4е половин година... пс.Къде е тази буква на ИУТИАТА БЕ 4е пиша като хванат от гората
  13. Аз фалирах да я мия моята,ама всеки ден на нова сметка е оакана Явно тия фти4ки имат афинитет към Хондите /моята е 4ерна и много и ли4и/..
  14. Миналата ве4ер се прибирам след 50км каране ,и на влизане в града ме спират 4енгетата.4асът е 23,и е леко тъмно мястото където спрях колата.Пуснах си аварийните и си занесох документите до патрулката/така ми наредиха/.По едно време най възрастния полицай се върти покрай колата ми,разглежда я и цъка с език.Поглеждам го у4уден,а той -''Много ги гоните тези бега4ки бе" Аз -""Моля? Защо решихте 4е съм я гонил много?!" А той-"Ами виж как и пука двигателя"-/изстива след изгасянето/.Аз-"Ами при тая жега и 50км пробег е нормално да загреят тръбите на ауспуха." А тои-"Да бееее-аз не те видях 4е излезе от съседната улица-50км-ДААА -ДААА!" Аре бегай и по-полека...
  15. Аз нямах резервна на моя Сивик 6г,и смених с един колега 2 лети джанти от Сузуки Суифт,за една оригинална резервна от Сивик 3-та,или 4-та ген. Гумата е Бриджстоун ,много тъни4ка и малка,но ми пасна ,и си търкалях пробно с нея един ден/2-години я мъкнах без да съм я проверил дали става въобще/ .Отвора в багажника ми може да побере и по-голяма гума/според мен/,и ми е интересно каква е всъщност оригиналната гума на Сивиците 5/6 г.
×
×
  • Създай нов...